Autor Subiect: Ambreiajul...  (Citit de 37573 ori)

0 Membri şi 8 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline WayOfLife

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2846
  • Gen: Bărbat
  • Fuffy POWER! - 0724.19.64.19
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #30 : 14.Apr.2009, 11:23:38 a.m. »
Discovery, la ambreiaj este discutabil in functie de drumul unde se merge, cum este tratata masina, respectiv ambreiajul, si conditiile de trafic.
Sunt masini care schimba la 40000, si sunt masini care schimba la 100 si ceva de mii. Depinde de multi factori acest aspect. Si hi-tech nu cred ca se refera la ambreiaj, nu?
Pe de alta parte, daca se intampla sa fie vreo problema de fabricatie cu discul de ambreiaj, placa de presiune sau chiar rulmentul operatiunea se va efectua pe garantie (in limita a 100.000 km sau 3 ani) ceea ce mi se pare absolut normal,
4 roti:Do not fear, 'cause the SWIFT is here! Suzuki Swift 1.3 GS Superior White WIP!Nume de cod: White Fury!
2 roti: DHS Climber 2642 Full Suspension
 

Offline discovery

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 269
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #31 : 14.Apr.2009, 11:27:00 a.m. »
...Si hi-tech nu cred ca se refera la ambreiaj, nu?
ba da, ba da!... se poate referi si la un surub! ... in rest, in mare, sunt de acord cu ce spui... raman totusi cu o usoara dezamagire...  :)
  • Ignis 2 din 2003, 1328 cm3, 2W
Ignis, 1328 cm3, 2WD - GLX+ din 06 2003, fara ABS.
 

Offline M_TM

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #32 : 14.Apr.2009, 11:46:30 a.m. »
No,hai sa mai zic ceva pe langa faptul ca ce e consumabil  nu are legatura cu hitech.Cumnatul meu,neamtz d'a lor,a cumparat anul trecut un Phorsche 911 si a avut probleme la ambreiaj,a explodat(l-am citat) la 12000km.Masina la comanda,nou nouta. Cei de la Porsche au spus ca asa ceva se incadreaza in procentul de 0.1la mie,cazuri acceptate.Asata o insemna ghinion sau...Ca ce lipsa de profi nu pot fi acuzati.Si Porsche e totusi un nume.
 

Offline danker

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #33 : 14.Apr.2009, 02:25:01 p.m. »
- Acuma mai depinde si de stilul de conducere, de la bocancel am inteles ca este masina de firma, in alta parte am citit  ca schimbarea viteszelor se facea "sportiv" incepand pe la 5700 rpm, ca de, era masina de serviciu, hingherit de toata lumea pe la firma...... mai trebuie privit si aspectul asta, a mea are 126k km si nu a fost schimbat kitt-ul de ambreiaj,dar se dar poate sa cada orice, nu ma supar pe ea.... :x
« Ultima Modificare: 14.Apr.2009, 02:32:23 p.m. de danker62 »
Daca as fi fost un pic mai prost... as fi fost fericit !
 

Offline bocancel

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 30
  • Gen: Bărbat
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #34 : 16.Apr.2009, 12:45:48 p.m. »
Da,ma scuzati 1200 lei nu 12.000.
NU stiu de unde intrebarea cu batalia masionilor japoneze..care masini japoneze,cine are Ignis din japonia???
Asta e o masina Ungureasca la calitate Ungureasca...calitate care sincer este sub Dacia cu mult,as fi fericit sa conduc un Ignis sh adus din Germania care este fabricat in alta parte decat la vecinii nostri,nici maacr usa de la torpedou nu sta dreapta;
apropo ati vazut Subaru Justy 2002-2004??
Ignis 1.3 VVT 93CP 2006-company car
Albea 1.4  77CP 2007-personal car
Nu cred ca in realitate un Ignis poate sari de 180,poate doar remorcat de un Ferrari sau la vale cu vantul in spate.
 

Offline discovery

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 269
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #35 : 16.Apr.2009, 02:31:51 p.m. »
bocancel, pentru ce ai spus aici, or sa-ti sara multi in cap...  :ochiu:
  • Ignis 2 din 2003, 1328 cm3, 2W
Ignis, 1328 cm3, 2WD - GLX+ din 06 2003, fara ABS.
 

Offline Stefan

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1025
  • Gen: Bărbat
  • FeeL the SnoW!
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #36 : 16.Apr.2009, 04:48:32 p.m. »
Da,ma scuzati 1200 lei nu 12.000.
NU stiu de unde intrebarea cu batalia masionilor japoneze..care masini japoneze,cine are Ignis din japonia???
Asta e o masina Ungureasca la calitate Ungureasca...calitate care sincer este sub Dacia cu mult,as fi fericit sa conduc un Ignis sh adus din Germania care este fabricat in alta parte decat la vecinii nostri,nici maacr usa de la torpedou nu sta dreapta;
apropo ati vazut Subaru Justy 2002-2004??

pai dupa cum zicea un membru in alt subiect: Se face in ungaria dar la capat de linie o verifica un Japonez ;) si Ungaria precum si Romania fac lucruri de Calitate! daca sunt manati de la spate.
..:::| Suzuki Ignis 1.5 | 4x4 | Gri metalizat |:::..
 

Offline csaba

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 220
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki Ignis 1.3 GC spring green metallic
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #37 : 16.Apr.2009, 05:40:03 p.m. »
Da,ma scuzati 1200 lei nu 12.000.
NU stiu de unde intrebarea cu batalia masionilor japoneze..care masini japoneze,cine are Ignis din japonia???
Asta e o masina Ungureasca la calitate Ungureasca...calitate care sincer este sub Dacia cu mult,as fi fericit sa conduc un Ignis sh adus din Germania care este fabricat in alta parte decat la vecinii nostri,nici maacr usa de la torpedou nu sta dreapta;
apropo ati vazut Subaru Justy 2002-2004??
care sint argumentele tale care ne pot convinge ca Dacia este cu mult peste Ignis in privinta calitatii?Dar Albea de ce calitate e?(nu e cumva turceasca?)
 

Offline danker

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #38 : 16.Apr.2009, 05:56:35 p.m. »
Mai este ceva foarte important,
1. In ungaria se monteaza  masinutzele noaste, putine si in general repere mai putin importante au fost asimilate de industria ungara,
2. Forta de munca in anumite perioade ale anului era sezoniera, vezi colegul lorivankenobi. dar lucrau si slovaci si sarbi si  nu neaparat calificati in meseriile respective, ungaria este oricum o tara cu deficit de forta de munca, natalitatea era o problema din perioada comunista, asta nu inseamna ca ungurii nu fac lucruri de buna calitate.
-  Eu am cumparat o masinuta sh cu 124k km la bord de fiabilitatea careia sunt multumit. grecia si turcia sunt pline de suzuki, tari cu relief dificil si vreme arida, unde suzuki a dat test de fiabilitate. Nu spune nimeni ca Loganul este o masina proasta, prietenul meu cel mai bun are Logan  si este foarte grijuliu cu ea, are si ea destule probleme (motoare generatie mai veche fabricate in turcia, slabe si consumatoare), plasticaraia mi se pare tot de slaba calitate, iar articulatiile... ce sa mai vorbim. Am discutat cu cativa baieti de la Citroen club, sa vedeti ce probleme are C4 cu ambreiajul, de nerezolvat,  din pacate pentru ei  :( din categoria "toate face la fel ", ( masina care se fabrica ca si pejo-ul doar in Franta de catre francezi ),... nu mai exista fiabilitatea masinilor de altadata :(
Deci :loganul poate fi o oricand o solutie, sau masinile germane ( tipic pentru Romanica ) dar aici suntem club suzuki, masina pe care o hingeresti, este de firma si saraca a rezistat mai putin decat te asteptai tu, asta este, cand o sa-ti iei din banii tai, o sa-ti iei ce o sa vrei tu.
- Eu repet, sunt multumit de fiabilitatea acestei masinutze si iar repet, ungurii parca au facut-o special pentru romania si pentru drumurile noatre foarte proaste.  :(
« Ultima Modificare: 17.Apr.2009, 12:38:47 p.m. de danker62 »
Daca as fi fost un pic mai prost... as fi fost fericit !
 

Offline Laurentiu

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #39 : 16.Apr.2009, 06:19:23 p.m. »
...la ambreiaj este discutabil in functie de drumul unde se merge, cum este tratata masina, respectiv ambreiajul, si conditiile de trafic.
Sunt masini care schimba la 40000, si sunt masini care schimba la 100 si ceva de mii. Depinde de multi factori acest aspect.
Un kit de ambreaj fara defecte de fabricatie si bine reglat pe masina, ar trebui sa tina cel putin 80.000 km fara probleme.
De multe ori, aparitia uzurilor la ambreaj apar din vina exploatarii necorespunzatoare - mentinerea pedalei de ambreaj apasata mult timp cind motorul este pornit (uzura "soare" pe placa de presiune), reglaj necorespunzator a "cursei moarte" a pedalei de ambreaj, remorcarea unor mase mai mari decit este prevazut sau "patinarea ambreajului" la pornirea de pe loc (uzura discului de ambreaj), ambreere brusca si cu socuri sau porniri cu "scirt" (ruperea arcurilor de amortizare din componenta discului sau crearea unui joc la butucul discului).
O alta cauza ce poate duce la o patinare de ambreaj este uzura simeringului de priza de la cutia de viteze - discul de ambreaj va fi stropit cu ulei de transmisie.

Referitor la "volanta elastica", inca nu am auzit de asa ceva. Volanta este un subansambu al motorului folosit pt a scoate pistoanele din punctele moarte. Este un obiect rigid si cu o anumita greutate calculata. Pe volanta este montata coroana dintata pe care actioneaza bendixul electromotorului ce ajuta la pornirea "la cheie" (automat). Acum la Suzuki nu stiu cum este dar VW foloseste ca un corp comun volanta impreuna cu placa de presiune. Poate din aceasta cauza este asa scumpa volanta si i s-a dat denumirea de "volanta elastica".
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!