Autor Subiect: Ambreiajul...  (Citit de 37559 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline discovery

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 269
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #140 : 09.Apr.2010, 10:05:52 p.m. »
Doamne fereste de altele mai rele!
Pana una-alta, "batranul" s-a comportat impecabil intr-o situatie dintre cele mai dificile: plecare de pe loc intr-o rampa cu o inclinatie "imposibila" (in marcharrier, ce-i drept), situatie in care nu aveam voie sa dau inapoi (de fapt, in fata) niciun mm.
  • Ignis 2 din 2003, 1328 cm3, 2W
Ignis, 1328 cm3, 2WD - GLX+ din 06 2003, fara ABS.
 

Offline dexter

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 158
  • Gen: Bărbat
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #141 : 09.Apr.2010, 11:20:30 p.m. »
Din cate stiu eu,Suzuki foloseste in general ambreiaje Valeo ca piese de prim montaj. Cele 2 Swifturi ale mele,model 2001, au ambreiaje Valeo,care nu au fost schimbate niciodata.Le-am desfacut sa le verific atunci cand am achimbat motorul de la unul din ele.Din cunostintele mele,Valeo e o marca f.buna,am 2 ambreiaje Valeo,cu 40000Km,74000 km si am avut unul cu 50000km la Oltcit,si functioneaza ireprosabil. Swiftul cu 74 000 km a fost masina de firma,condusa de un birjar cu on - off la pedala. In afara de furca,stiftul de la rulment si rulment cam uzat,(asta nu e Valeo) nu avea nici pe >:).Tot masina de talpas a fost si Oltcitul.Am schimbat doar cablul de ambreiaj si simeringul de la priza,ca nu mai exista.
    Concluzie personala: Valeo e bun si ai facut o alegere buna, Discovery.
Cand cumpar un obiect,intai il repar, apoi il folosesc
 

Offline discovery

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 269
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #142 : 11.Apr.2010, 10:39:31 p.m. »
Multumesc pentru informatie si pentru incurajare, dexter. Deci tot Valeo este si cel original! ...sa speram ca nu o sa ma dezamageasca nici cel nou, numai ca "mosu" merge din ce in ce mai bine (face figura cu trepidatia la cuplare, din ce in ce mai rar) ...sper sa nu fie cantecul de lebada  :D
« Ultima Modificare: 12.Apr.2010, 07:22:29 p.m. de discovery »
  • Ignis 2 din 2003, 1328 cm3, 2W
Ignis, 1328 cm3, 2WD - GLX+ din 06 2003, fara ABS.
 

Offline Andrei Suzuki

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2982
  • Thanked: 7 times
  • Gen: Bărbat
  • Respect a man's car and the man respects you!
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #143 : 12.Apr.2010, 08:42:17 a.m. »
Sa fie din cauza ca s-a incalzit afara?
Nici la mine nu mai face asa rau..
2018 Suzuki Vitara S
2007 VW Passat 2.0TFSI
 

Offline Laurentiu

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #144 : 12.Apr.2010, 09:04:19 a.m. »
Deci tot Valeo este si cel "original" ...
Firma VALEO are o sigla si o stanta aplicata pe produse, bine definita. Cautati-o ca sa nu cumparati turcisme sau alte facaturi fabricate pe " barjele unite" ale Chinei.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Stefan

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1025
  • Gen: Bărbat
  • FeeL the SnoW!
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #145 : 14.Mai.2010, 09:06:02 a.m. »
Mare problema mare!!! :(((

dupa furtuna de aseara a atrebuit sa merg bineinteles prin "dunarea" din  Bucuresti - adica la tineretului + big bercni.
Problema este ca azi dimineata masina nu imi mai intra in viteze deloc ... si daca incerc sa bag in marsalier caraie -deci nu merge ambreiajul.  Aseara cand am ajuns totul mergea perfect. Ce e de facut? S-a bulit placa de presiune?
..:::| Suzuki Ignis 1.5 | 4x4 | Gri metalizat |:::..
 

Offline >pexic<

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #146 : 14.Mai.2010, 09:44:12 a.m. »
cum adica nu mai intra in viteze ? nu merge maneta sau merge da degeaba ?
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
 

Offline dexter

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 158
  • Gen: Bărbat
Re: Ambreiajul...
« Răspuns #147 : 14.Mai.2010, 06:38:47 p.m. »
Nasol, Stefane! :( Ai mers cu masina prin balti mari? Daca da,e posibil sa se fi deformat placa de presiune,discul de ambreiaj. Daca ai noroc,isi revin  oarecum in cataeva zile. Fenomenul: disc si placa fierbinti de la motor si utilizare,stropite cu apa rece,si poc! (placa a crapat sau s-a deformat) Mai incearca, cu grija mare, sa bagi in viteza cu motorul oprit si apoi pornit(daca mai debreiaza cumva).
Cand cumpar un obiect,intai il repar, apoi il folosesc
 

Offline sanduraveica

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #148 : 14.Mai.2010, 08:45:01 p.m. »
     Buna Stefan, tot pe acest topic, la pag. 6,7, am avut si eu aceeasi problema. S-a rezolvat dupa ce am fortat-o un pic(maneta). Parerea mea:am trecut prin balta, am mai mers 100m si am parcat lasind-o pina a doua zi cit am fost la servici12h. Intre timp noaptea a fost frig, apa rece si piesele fierbinti au blocat angrenajul. Cred ca ar fi trebuit sa mai merg o perioada, pina cind, prin frecare, s-ar fi evaporat apa din angrenaje. Si eu m-am ingrijorat, cind dimineata, am pornit motorul si nu mai intra in viteza.Trebuie fortata un pic maneta. Oricum sper ca pina la ora asta ai rezolvat-o.Succes si sa ne tii la curent.
  • Ignis
 

Offline Laurentiu

Re: Ambreiajul...
« Răspuns #149 : 14.Mai.2010, 09:51:20 p.m. »
Problema este ca azi dimineata masina nu imi mai intra in viteze deloc ... si daca incerc sa bag in marsalier caraie -deci nu merge ambreiajul.
Daca cu motorul oprit merge sa bagi in viteza dar cu el pornit nu, poti avea doua probleme:
1. placa de presiune crapata;
2. placa de presiune blocata de ceva (arc antisoc etc).
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!