Suzuki-Club.ro - My own "Way of Life"!
Bine ai venit,
Vizitator
. Te rugăm să
te autentifici
sau să
te înregistrezi
.
O Oră
O Zi
O Săptămână
O Lună
Pentru totdeauna
Logați-vă cu numele de utilizator, parola și durata sesiunii de logare
Pagina de Start
Forum
Ajutor
Căutare
Autentificare
Înregistrare
Suzuki Club ROMANIA
»
Suzuki - discutii TEHNICE
»
Suzuki SX4
»
Diverse Suzuki SX4
(Moderator:
shpeedy
) »
Despre 4x4
« precedentul
următorul »
Tipărire
Pagini:
1
...
18
19
20
21
22
[
23
]
24
25
26
Mergi Jos
Autor
Subiect: Despre 4x4 (Citit de 98468 ori)
0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
rexkrokiDAU
Global Moderator
Hero Member
Mesaje postate: 12889
Thanked: 1644 times
Gen:
Re: Despre 4x4
«
Răspuns #220 :
18.Ian.2016, 05:49:26 p.m. »
Pe Lock cuplul e distribuit 50% pe fata si 50% pe spate. Deci in mod normal trebuia sa se invarta cel putin o roata pe fiecare punte concomitent, roata care avea aderenta cea mai mica. Din pacate SX4 nu are diferentiale blocabile pe punti astfel incat sa se invarta ambele roti de pe o punte indiferent de aderenta.
Uneori e bine sa ramana ESP cuplat pentru ca in componenta lui intra si controlul tractiunii care nu lasa rotile sa patineze. In zapada mare, cand rotile trebuie sa sape sa ajunga la aderenta e recomandata decuplarea ESp-ului. La SX4 trebuie tinut mult timp apasat butonul de langa frana de mana, nu mai retin acum cate secunde.
memorat
Jimny 1.5 MT / Swift 1.2 AT / Outback 2.5 CVT |
S-Cross 1.6 MT / SX4 1.6 MT
Mishu33
Newbie
Mesaje postate: 43
Gen:
SX4 1.6 GS 4WD 2011..un an bun :)
Re: Despre 4x4
«
Răspuns #221 :
18.Ian.2016, 05:52:15 p.m. »
Chiar nu stiu ce s-a intamplat, nu avea de ce sa ramana blocata, chiar si fara decuplarea ESP-ului, daca rotile pe spate erau pe zapada macar una din ele ar fi trebuit sa traga
memorat
He who asks a question is a fool for a minute; he who does not remains a fool forever.
shpeedy
Moderator
Hero Member
Mesaje postate: 11865
Thanked: 2306 times
Gen:
Bucuresti
Re: Despre 4x4
«
Răspuns #222 :
18.Ian.2016, 05:54:27 p.m. »
Citat din: Mishu33 din 18.Ian.2016, 05:45:09 p.m.
Pt ESP off ti apasat mai mult decat pt Lock??
Da, mai mult.
In cazul tau, ESP-ul activ detecta balansul atat de necesar pentru a iesi din zapada ca fiind o pierdere de aderenta si actiona in consecinta, incercand sa tina masina pe traiectorie prin aplicarea franei.
LE: de pe 'Lock' a iesit cand ai depasit 50km/h?
«
Ultima Modificare: 18.Ian.2016, 05:56:56 p.m. de shpeedy
»
memorat
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
ff_2004_06
Hero Member
Mesaje postate: 727
Thanked: 58 times
Gen:
SSS
Iasi
Re: Despre 4x4
«
Răspuns #223 :
18.Ian.2016, 08:08:01 p.m. »
Pentru dezactivarea ESP-ului, daca e ca la SSS, trebuie tinut apasat 8-10 secunde pana apare martorul in bord. Pentru reactivare e suficient sa se apese scurt.
memorat
Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
The following users thanked this post:
dragon
Mishu33
Newbie
Mesaje postate: 43
Gen:
SX4 1.6 GS 4WD 2011..un an bun :)
Re: Despre 4x4
«
Răspuns #224 :
19.Ian.2016, 11:08:48 a.m. »
Pai, la mine nu facea deloc, absolut deloc balans, pur si simplu nu misca nici in fata nici in spate. Am pus lock si tot nimic, singurul lucru a fost ca nu am scos ESP-ul.
Ref intrebare, nu am mers mai repede de 50km/h cu lock.
memorat
He who asks a question is a fool for a minute; he who does not remains a fool forever.
>pexic<
Hero Member
Mesaje postate: 1664
Thanked: 6 times
Gen:
we rock!
Re: Despre 4x4
«
Răspuns #225 :
15.Iun.2016, 11:24:56 a.m. »
un topic interesant :
http://www.expeditionportal.com/forum/threads/121586-11-Suzuki-SX4-AWD
bafta!
memorat
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
The following users thanked this post:
rexkrokiDAU
shpeedy
Moderator
Hero Member
Mesaje postate: 11865
Thanked: 2306 times
Gen:
Bucuresti
Re: Despre 4x4
«
Răspuns #226 :
15.Iun.2016, 11:47:48 a.m. »
Wagoneer e foarte tare! Il urmaresc pe clubsx4...
memorat
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4, 2007 Forester 2.0X
Current: 2015 Nissan Pulsar 1.5dci
NicNic
Hero Member
Mesaje postate: 6698
Thanked: 1527 times
Gen:
Re: Despre 4x4
«
Răspuns #227 :
05.Dec.2021, 12:10:26 a.m. »
Un videoclip pe care il gasesc foarte binevenit cand exista dileme la alege o masina cu 4x4, AWD sau 2x4.
Explica destul de clar avantajele/dezavantajele principale ale fiecaruia dintre sistemele de tractiune.
memorat
ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
The following users thanked this post:
cristidav
,
enicky
cristidav
Hero Member
Mesaje postate: 3382
Thanked: 426 times
Gen:
Oradea
Re: Despre 4x4
«
Răspuns #228 :
05.Dec.2021, 10:18:54 p.m. »
Eu stiam din clipa cand am luat Suza veche (care, ironic, era doar 4x2
) ca pentru mine the best e AWD, ce am acum pe Suza noua. FWD a fost... dupa portofel. 4x4, nici vorba, ii cunosteam minusurile.
Asa ca sa ne bucuram de Suzele noastre
(in ciuda minusurilor)
memorat
S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
Jurnal Suzi Montaniarda
https://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=4887.1440
zambru
Jr. Member
Mesaje postate: 71
Thanked: 3 times
Gen:
Romania
Re: Despre 4x4
«
Răspuns #229 :
23.Dec.2021, 02:19:16 p.m. »
Pentru ca nu am avut pana acum, as dori sa aflu va rog, daca sistemul de tractiune integrala de pe Vitara si/ori S Cross pot fi cuplate ori decuplate la alegere, in functie de conditiile de drum.
memorat
Suzuki Ignis
Tipărire
Pagini:
1
...
18
19
20
21
22
[
23
]
24
25
26
Mergi Sus
« precedentul
următorul »
Suzuki Club ROMANIA
»
Suzuki - discutii TEHNICE
»
Suzuki SX4
»
Diverse Suzuki SX4
(Moderator:
shpeedy
) »
Despre 4x4
There was an error while thanking
Thanking...