Autor Subiect: Despre 4x4  (Citit de 93999 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Leutz

Re: Despre 4x4
« Răspuns #60 : 30.Ian.2009, 06:55:21 p.m. »
Iata aici un calcul mai corect: www.1010tires.com/tiresizecalculator.asp
Conform calculatorului on-line diferenta de inaltime datorata rotilor ar fi 8.89mm. Deci restul e din constructie (arcuri, amortizoare ... etc).

Interesante si jantele de 17" (cauciucuri 205/55-R17). Diferenta nu e foarte mare ... merita incercat  >:)

« Ultima Modificare: 30.Ian.2009, 06:57:34 p.m. de Leutz »
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline 03EMH

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 122
  • Gen: Bărbat
Re: Despre 4x4
« Răspuns #61 : 10.Feb.2009, 10:26:19 a.m. »
Bai ... am devenit dependent de AUTO. Cand ii decuplez AUTO si o trec pe 2WD imi aluneca rotile la demaraj. Era cat pe ce sa intre unu in mine din cauza asta, alunecam in gol si masina nu mai pleca de sub mine  :-/.
Suzuki SX4 GLX 4WD 1,6/107CP-benzina, cosmic black (negru murdar)
 

Offline >pexic<

Re: Despre 4x4
« Răspuns #62 : 10.Feb.2009, 01:36:40 p.m. »
e bine , ramai pe auto atunci :) numai sa nu uiti sa o lasi mai moale in curbe atunci cand te urci la volanul altei masini ;)
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
 

Offline 03EMH

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 122
  • Gen: Bărbat
Re: Despre 4x4
« Răspuns #63 : 10.Feb.2009, 01:39:26 p.m. »
@ pexic : Poti sa fii ceva mai explicit ?  :-/
Suzuki SX4 GLX 4WD 1,6/107CP-benzina, cosmic black (negru murdar)
 

Offline Leutz

Re: Despre 4x4
« Răspuns #64 : 10.Feb.2009, 04:52:49 p.m. »
Adica obisnuit(a) fiind sa le faca masina singura pe toate, cand te urci pe una care nu stie asa multe ...
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline redippy

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 148
  • Gen: Bărbat
Re: Despre 4x4
« Răspuns #65 : 03.Mar.2009, 10:34:55 a.m. »
  Cate ceva despre modificarea suspensiilor pt offroad: http://rocky-road.com/sx4sus.html
SX4 1.6 4WD sunlight cooper
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Despre 4x4
« Răspuns #66 : 03.Mar.2009, 11:15:58 a.m. »
Mda... s-a mai discutat. Se pare ca inca nu sunt foarte bine puse la punct.
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline cristian_ionescu

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 236
  • Gen: Bărbat
Re: Despre 4x4
« Răspuns #67 : 22.Mai.2009, 12:51:32 p.m. »
Am sa scriu rezumatul unei discutii avute cu un tip care lucreaza la BS Motors, in legatura modul asta de tractiune la SX4. Eu am cumparat masina din Oradea. Aia acolo mi-au zis ca nu e nici o problema daca folosesc modul 4WD Auto, ca la drum lung este recomandat. Dar eu am luat-o pe 25 noiembrie, iar conditiile de drum erau de iarna... ploaie, ninsoare etc. Deci oarecum au avut dreptate. Acum o luna si ceva am fost la BS Motors, pt ca uneori intra greu in marsarier, am facut un o tura cu nenea asta. A vazut butonul pe 4WDAuto, m-a intrebat daca asa il tin mereu i-am, eu de colo, "Da, pai asa mi-au zis aia de la Oradea", la care el "las-o asa ca o mananci coapta si vii la noi apoi". Explicatiile ulterioare au fost astfel: masina asta nu este conceputa pentru stilul de mers AWD. Daca ar fi fost asa, nu mai era butonul ala acolo. Era AWD si gata. Tractiunea 4x4 la modelul asta de masina este doar sa te ajute in anumite situatii. 4WD Auto este recomandat suprafetelor de rulare cu aderenta scazuta, atunci cand rotile fata pierd din aderenta, se transfera o parte din putere puntii spate. 4WD Lock devine necesar in cazul in care de ex mergi pe drumuri forestiere, cu mici vaduri de ploaie, sau in rampa cu inclinatie mare. In situatia asta greutatea masinii se lasa pe puntea spate, deci rotile fata nu mai au aderenta suficienta. Concluzia lui a fost ca in situatia cu 4x4 ai doua alegeri: ori rupi aderenta, ori rupi transmisia. Iar ce urmeaza este oarecum pe langa subiect. Am fost pus in situatia sa vad de ce este in stare modul de tractiune 4wd lock. Am fost de Pasti la o manastire langa Fagaras, undeva mai in munte. Drumul la manastire se sfarsea cu un test final si anume o rampa de vreo 50-60m si vreo 30 si ceva de grade, un drum oarecum argilos, cu santuri de ploaie prin el. Cu 5 persoane in masina, cu treapta I si 4WD Lock, se descurcat admirabil. Desi, initial, primul meu gand era sa o las in padure si sa urcam pe jos.
Suzuki SX4, GS 1.6 4WD
 

Offline pentium3d

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 193
  • Gen: Bărbat
  • SX4 4WD GS / SX4 S-Cross 1.4 AllGrip Passion
Re: Despre 4x4
« Răspuns #68 : 24.Mai.2009, 12:10:59 a.m. »
Tipul ala de la BS Motors contrazice toata reclama lui SX4...o fi fost in echipa de creatie a modelului si modest nu a spus la nimeni  =))
Oameni suntem toti. OAMENI sunt putini.
 

Offline bogdanb

Re: Despre 4x4
« Răspuns #69 : 24.Mai.2009, 12:36:58 a.m. »
Totusi, un sambure de adevar ar putea sa fie in ce zice omul :inteligent:
SX4 4x4 1.6GS aka Suzie Q :)