Autor Subiect: Despre 4x4  (Citit de 93992 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline skipperandy

Re: Despre 4x4
« Răspuns #50 : 06.Dec.2008, 11:26:42 p.m. »
ok, am inteles! poate ca doar mi s-a parut.... ca merge asa repede!!!
offtopic@leonardSZK: aaaaaa.....scuze.....ramasesem cu impresia ca esti in Ploiesti! ca eu acolo am vazut bolidu'.....oricum am tendinta sa ma entuziasmez extraordinar cand vad una!
SX4 S-Cross 1.4T Passion AllGrip AT -since...NOW!
SX4 1.6GLX 4WD -since 2008
Swift Mk3 1.3 -since 2010
 

Offline coq

Re: Despre 4x4
« Răspuns #51 : 07.Dec.2008, 12:06:25 a.m. »
da adevarul ca puteau sa aleaga ceva mai apropiat ca dimensiuni, 17mm este ceva intre 205 si 195 (dar vezi, tot banul primeaza  :-> daca ei au apucat sa semneze contractul cu mai stiu eu cine... pe mai stiu eu ce perioada... asta au asta dau).
La mine de ex. sunt apropiate am ori 225/65/17 sau 225/70/16 diferenta 2mm intre ele.

P.S. nu prea este valida metoda de comparatie cu 2 masini, cum sugera hugbear este mult mai exact cu gps-ul
Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS | 129 CP | full-time 4WD | Cat's Eye Blue |
 

Offline anakin28

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 67
  • Gen: Bărbat
Re: Despre 4x4
« Răspuns #52 : 23.Ian.2009, 10:57:04 p.m. »
da adevarul ca puteau sa aleaga ceva mai apropiat ca dimensiuni, 17mm este ceva intre 205 si 195 (dar vezi, tot banul primeaza  :-> daca ei au apucat sa semneze contractul cu mai stiu eu cine... pe mai stiu eu ce perioada... asta au asta dau).
La mine de ex. sunt apropiate am ori 225/65/17 sau 225/70/16 diferenta 2mm intre ele.

P.S. nu prea este valida metoda de comparatie cu 2 masini, cum sugera hugbear este mult mai exact cu gps-ul

Diferenta de dimensiuni la roti este data de existenta a doua versiuni de SX4. Varianta Urban care are standard rotile pe 15 si varianta Outdoor care vine cu rotile pe 16. Teoretic rotile de 15 nu sunt recomandate la variantele 4x4 deoarece pierzi din garda la sol.
SX4 1,9 DDIS - Sunlight Copper Pearl
 

Offline Leutz

Re: Despre 4x4
« Răspuns #53 : 24.Ian.2009, 12:58:31 p.m. »
Sau cu alte cuvinte ... vestita garda la sol de 19cm a variantei outdoor (fata de 17 la city) e de fapt diferenta de 2 cm data de rotile mai mari. Nici vorba de vre-o diferenta constructiva.
Prin urmare, frectie la piciorul de lemn ... si marketing cat cuprinde. Tot city conducem si noi (n.r. - cu bandouri laterale si roti mai mari).

Deci ca sa-l parafrazez pe anakin: "Existenta a doua versiuni de SX4 este data de diferenta de dimensiuni a rotilor."  :D
« Ultima Modificare: 24.Ian.2009, 01:02:06 p.m. de Leutz »
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline coq

Re: Despre 4x4
« Răspuns #54 : 24.Ian.2009, 01:51:16 p.m. »
Citat
Deci ca sa-l parafrazez pe anakin: "Existenta a doua versiuni de SX4 este data de diferenta de dimensiuni a rotilor." 

Da trist... si totusi sa nu fi umblat ei si la amortizoare? Asa ar fi normal cele de oras mai comode ca sa le spunem asa si cele de teren... nu?
Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS | 129 CP | full-time 4WD | Cat's Eye Blue |
 

Offline Leutz

Re: Despre 4x4
« Răspuns #55 : 24.Ian.2009, 02:32:28 p.m. »
Mdah, asa mi s-ar parea si mie normal. Dar cine stie.

Totusi, daca te uiti atent la cele doua ... versiuni, se vede ca astea 4x4 au spatele mai sus (chiar exagerat un pic, de unde si impresia aia de ... masivitate). Mai sus decat ar cere-o existenta diferentialului spate, care are o constructie ciudata (foarte plat) ce nu mi s-a parut ca ar cere ridicarea suplimentara puntii spate. Deci s-ar putea sa fie ceva modificat la spate.
La puntea fata n-am remarcat nimic. Partea proasta e ca punctul cel mai jos e la puntea fata. Daca ar fi umblat acolo cum se pare ca au umblat la spate cred ca rezultatul ar fi fost cel putin spectaculos (si fara mari pierderi de stabilitate/manevrabilitate, zic eu). Anyway ... la asta se poate umbla schimband amortizoare si arcuri.
Poate cine stie, intr-un viitor, cand s-o mai invechi masinuta ma voi baga la o modificare dintr-asta.  :D
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline LeonardSZK

Re: Despre 4x4
« Răspuns #56 : 24.Ian.2009, 04:36:58 p.m. »
Sunt diferite telescoapele la masinile 4x2 si 4x4. La o diferenta a diametrului rotii de 20 mm rezulta o scadere a garzii la sol de 10mm. Asa ca mai scadeti de undeva ca sa ajungeti de la 190mm la 165mm (diferenta garda la sol 4x4 fata de 4x2)... :)
Suzuki SX4 1.6 GS 4x4, Lagoon Turqoise
 

Offline miocrl

Re: Despre 4x4
« Răspuns #57 : 28.Ian.2009, 04:18:55 p.m. »
de unde vine diferenta in diametrul rotzii de 20 de mm pe care o descrii?
jentile sunt pe 16 de Al.. nu? la mine pe GLX sunt pe 16 de tabla.


eu cred ca e doar din telescoape/constructie

Offline LeonardSZK

Re: Despre 4x4
« Răspuns #58 : 29.Ian.2009, 06:04:17 p.m. »
E vorba de diferenta intre roti cu cauciucuri 205/60R16 si cele cu cauciucuri 195/65R15 (roti de iarna).
Suzuki SX4 1.6 GS 4x4, Lagoon Turqoise
 

Offline miocrl

Re: Despre 4x4
« Răspuns #59 : 29.Ian.2009, 06:08:07 p.m. »
Sau cu alte cuvinte ... vestita garda la sol de 19cm a variantei outdoor (fata de 17 la city) e de fapt diferenta de 2 cm data de rotile mai mari. Nici vorba de vre-o diferenta constructiva.
Prin urmare, frectie la piciorul de lemn ... si marketing cat cuprinde. Tot city conducem si noi (n.r. - cu bandouri laterale si roti mai mari).

Deci ca sa-l parafrazez pe anakin: "Existenta a doua versiuni de SX4 este data de diferenta de dimensiuni a rotilor."  :D

am eliminat diferenta de roti. sunt =, deci e o diferenta constructiva