Eu merg cu ea pe 4x4 auto chiar de cand am luat-o din curte de la dealer. Chiar ei mi-au recomandat sa merg asa.
Am pus-o pe 2x4 de cateva ori, numai in Bucuresti, doar ca sa vad cum se comporta si mi se pare mai sprintena. Se simte la semafor ca pleaca mai bine. (e o parere proprie, asa simt eu din spatele volanului)
Poate ar trebui ca in oras sa fie folosit modul 2x4.
Zic eu ca in modul 2x4 sunt "piese" mai putine pe care trebuie sa le invarta motorul ... si de-aici forte de frecare mai mici, mai putine roti dintate/discuri cuplate in sistemul de transmisie etc ... si mi se pare normal sa consume mai putin si sa fie mai sprintena, in conditiile in care masa pe care o misca pe roti e aceeasi.
Si mai am si o alta senzatie ... cred ca sistemul asta I-AWD cupleaza de mult mai multe ori decat ne dam noi seama, ca de exemplu: orice plecare mai brusca de pe loc, o frana de motor care cere prea mult de la puntea fata, mers pe drum inclinat lateral (cand greutatea tinde sa "cada" pe o parte a masinii) ... si alte situatii, altele decat cele flagrante ... zapada, alunecus, ploaie, derapaje ... etc. De aici si diferentele de consum, dinamica ... etc.