0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Se poate sa ma ajute si pe mine cineva cu detalii strict despre modul 4WD Lock la modelul nou de SX4 2012?Pe acest forum am gasit asta: 4WD lock = Tractiune fata si spate permanenta. Daca depasesti 60km/h (parca) sau daca se incinge uleiul de la vasco cuplaj, trece automat in 4WD Auto.Am vazut si filmul facut de japonezi problema este ca vreau sa achizitionez un SX4 4WD Navi si cand am fost la test drive cei de la reprezentanta mi-au spus ca modul Lock nu face nimic, doar 2WD si Auto. Comutatorul de langa frana de mana nici nu ramane blocat pe modul Lock, poate sa ramana doar in modul 2WD si Auto, iar cand este pus pe Auto la bord se aprinde un bec ce indica acest lucru.Cand am condus eu am apasat pe acel Lock dar nu am sesizat nimic, desi am mers pe drum neasfaltat cu zapada si noroi.Ar trebui sa se vada ceva la bord la modul Lock?E posibil ca modelele ce se vand la noi in tara sau modelele pt Europa sa nu aiba modul Lock?
Comutatorul de langa frana de mana nici nu ramane blocat pe modul Lock, poate sa ramana doar in modul 2WD si Auto, iar cand este pus pe Auto la bord se aprinde un bec ce indica acest lucru. Cand am condus eu am apasat pe acel Lock dar nu am sesizat nimic, desi am mers pe drum neasfaltat cu zapada si noroi.
"Daca depasesti 60km/h (parca) sau daca se incinge uleiul de la vasco cuplaj, trece automat in 4WD Auto."Atenție, pt cei care mai citesc asta! Nu există acel vâsco-cuplaj. La SX4 este un ambreiaj electric. Singurul loc cu ulei în spate este diferențialul din puntea spate. Cealaltă informație cu 60km/h este ca și în carte.
Tine apasat LOCK si ambreiaza usor, in treapta intai. .... In momentul revenirii, se fac operatiile inverse: se pune diferentialul pe "Auto" si se ambreiaza usor in viteza intai.
"Procedura" asta cu ambreiatu este pentru prima data cand o vad...Eu am folosit acest mod de cateva ori ... din mers (viteza redusa)... si totul a fost cat se poate de OK, deci nu prea cred ca este necesara.Sistemul este elecromecanic, comandat de un computer, nu vad care este legatura intre ambreiajul care face legatura intre cutie si motor si "ambreiajul" dintre puntile fata spate. Cel din urma este stric comandat de computerul masinii, sau cel putin asta am inteles eu din informatiile citite.