Autor Subiect: aprindere / stingere lumini automat  (Citit de 20581 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline LeonardSZK

Re: aprindere / stingere lumini automat
« Răspuns #60 : 14.Iul.2010, 08:36:05 p.m. »
@ bogogica DRL (daytime running light) se refera la cu totul altceva. Incearca sa citesti topicul de la inceput. DRL este obligatoriu in SUA. In Europa inca nu s-a introdus.
Iar avertizarea "Vezi ca ai lasat luminile aprinse!" este destul de suparatoare la SX4 ca sa nu o bagi in seama...  :D

« Ultima Modificare: 14.Iul.2010, 08:37:47 p.m. de LeonardSZK »
Suzuki SX4 1.6 GS 4x4, Lagoon Turqoise
 

Offline bogogica

Re: aprindere / stingere lumini automat
« Răspuns #61 : 17.Iul.2010, 09:40:58 a.m. »
Am citit toate post-urile acestui topic. Stiu de diferenta de functionalitate dintre DLR si dotarea despre care spuneam, dar data fiind functia asemanatoare pe care o indeplinesc si anume sting luminile automat la plecarea de la masina pentru mine este de ajuns sa caut sa montez asa ceva pe suzu meu (asta in cazul in care nu o sa fiu printre putinii norocosi care dintr-o anume greseala sau nu s-au ales cu ea din fabrica)
 

Offline LeonardSZK

Re: aprindere / stingere lumini automat
« Răspuns #62 : 18.Iul.2010, 10:22:29 p.m. »
Intr-adevar, functia este asemanatoare, doar ca DRL aprinde luminile automat (nu le stinge) si o face la pornirea motorului (nu la oprire)... In rest e la fel...  :D

Scuze, nu m-am putut abtine!  :-))
Suzuki SX4 1.6 GS 4x4, Lagoon Turqoise
 

Offline marius34

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: aprindere / stingere lumini automat
« Răspuns #63 : 29.Iul.2010, 10:30:16 p.m. »
Le aprinde la pornirea motorului ,dar le si stinge la oprirea motorului :D
 

Offline csb

Re: aprindere / stingere lumini automat
« Răspuns #64 : 01.Nov.2010, 09:04:51 p.m. »
Am tot citit acest topic dar nu vad nici o concluzie... :-S

Ma intereseaza sa sa stinga luminile cand opresc motorul se poate  :-? :-/  Daca da, ce trebuie montat sau modificat ?
  • Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip
Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip - 2017
 

Offline hugbear

Re: aprindere / stingere lumini automat
« Răspuns #65 : 01.Nov.2010, 10:26:53 p.m. »
Asa, la prima strigare, ar trebui un releu cu autoretinere; se activeaza cand dai comanda si se dezactiveaza cand tai alimentarea. Doar ca in cazul asta comanda ar trebui data de la un buton cu revenire ("push-button", "buton de sonerie") si nu cu retinere mecanica, cum e acum.
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline hugbear

Re: aprindere / stingere lumini automat
« Răspuns #66 : 01.Nov.2010, 10:40:57 p.m. »
Hehe, acu-mi dau seama ca, dupa solutia de mai sus, singurul mod de a le stinge e sa opresti motorul... Bine, cum ziceam, era doar prima strigare, sa-ti faci o idee. At trebui un al doilea push-button (normal inchis) care sa rupa alimentarea releului pentru stingere. Sau un "rocker button" cum e cel de la 2WD/iAWD/Lock, dar cu autoretinerea mecanica (de la pozitia 2WD) anulata: intr-un sens le aprinde si in celalalt le stinge; in plus se sting la taierea contactului. Pozitia ideala ar fi putea in locul butonului "IllumiCancel".
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline adrian_r5

Re: aprindere / stingere lumini automat
« Răspuns #67 : 01.Nov.2010, 11:11:17 p.m. »
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline hugbear

Re: aprindere / stingere lumini automat
« Răspuns #68 : 01.Nov.2010, 11:16:54 p.m. »
... pe care l-ai batut in cuie in pozitia "ON"!  :good:
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline miocrl

Re: aprindere / stingere lumini automat
« Răspuns #69 : 02.Nov.2010, 08:33:43 a.m. »
avem nevoie de un dexter :)

dar sigur nu e nevoie de atatea butoane
- trebuie gasit firul care da comanda aprindere faruri(s-ar putea sa fie doar un fir cu 12 V care vine si e trimis inapoi prin maneta in diferitele pozitii ale acesteia ceea ce inseamna ca 1 releu ar fi destul pt faza si pozitiie si tot ce contine maneta aia)
- intrerupt si pus un releu pe el care e comandat de 12V Contact

nu e destul?