Autor Subiect: Probleme caseta directie  (Citit de 4160 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline cobra20

Probleme caseta directie
« : 29.Oct.2012, 08:48:24 a.m. »
De un timp cred ca am probleme cu caseta de directie. Cand intorc volanul aud un crancanit puternic si dedesubtul masinii parca am vazut si ulei??? o sa revin cu o poza despre zona care vorbesc. Pe unix am vazut caseta directie dar e pe la 1200 de lei, cea ce e enorm. Daca e vorba sa schimb sa ma duc pe una noua sau sa iau second din dezmembrari? Din ce cauza se duce o caseta de directie?
Something, somewhere went terribly wrong.

R.I.P. SJ 88 TAS Suzuki Ignis Daily driver: SJ 88 TSA Ford Focus mkII       Tel.:0749.405.130
 

Offline BXXENL

Re: Probleme caseta directie
« Răspuns #1 : 29.Oct.2012, 08:52:28 a.m. »
Poate e de la pompa de servo? Daca intorci volanul cu motorul oprit face la fel?
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline cobra20

Re: Probleme caseta directie
« Răspuns #2 : 29.Oct.2012, 09:04:17 a.m. »
Poate e de la pompa de servo? Daca intorci volanul cu motorul oprit face la fel?

Nu am servo pe masina
Something, somewhere went terribly wrong.

R.I.P. SJ 88 TAS Suzuki Ignis Daily driver: SJ 88 TSA Ford Focus mkII       Tel.:0749.405.130
 

Offline adrian_r5

Re: Probleme caseta directie
« Răspuns #3 : 29.Oct.2012, 09:35:11 a.m. »
Poate e de la pompa de servo?
Si Ignis-u' are EPS  ;)
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline BXXENL

Re: Probleme caseta directie
« Răspuns #4 : 29.Oct.2012, 09:37:56 a.m. »
Flansele si rumlemntii de la amortizor sunt ok?

M-a indus in eroare afirmatia cu uleiul, am crezut ca zice de cel de servo.

Casetele se duc de la luat borduri cu rotile virate cel mai des. Si de la gropi.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline cobra20

Re: Probleme caseta directie
« Răspuns #5 : 29.Oct.2012, 10:06:06 a.m. »
Flansele si rumlemntii de la amortizor sunt ok?


Trebuiesc schimbate si alea, dar ce ma deranjeaza este uleiul de la caseta sau de acolo undeva.
Something, somewhere went terribly wrong.

R.I.P. SJ 88 TAS Suzuki Ignis Daily driver: SJ 88 TSA Ford Focus mkII       Tel.:0749.405.130
 

Offline cobra20

Re: Probleme caseta directie
« Răspuns #6 : 03.Nov.2012, 10:58:32 a.m. »
slava domnului, dar am scapat de o cheltuiala mare. Pata de ulei parca vi e de la cutie, de la surubul unde umpli, poate nu sa strans destul de bine, nu stiu, urmeaza sa verific, dar caseta de directie e uscata fara ulei si fara probleme, asa de vedere.

Asta este poza care v-am promis.


« Ultima Modificare: 03.Nov.2012, 11:10:52 a.m. de cobra20 »
Something, somewhere went terribly wrong.

R.I.P. SJ 88 TAS Suzuki Ignis Daily driver: SJ 88 TSA Ford Focus mkII       Tel.:0749.405.130
 

Offline mxxa

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1459
  • Gen: Bărbat
Re: Probleme caseta directie
« Răspuns #7 : 03.Nov.2012, 09:30:18 p.m. »
Totusi, incerca sa indentifici exact pe unde se prelinge ulei. Pe la busonul de umplere in CV nu cred sa iasa atata, doar daca este sarit si nici presiune mare nu se face acolo, parerea mea.
 

Offline cobra20

Re: Probleme caseta directie
« Răspuns #8 : 04.Nov.2012, 08:35:36 a.m. »
Totusi, incerca sa indentifici exact pe unde se prelinge ulei.

Asta si vreau, ca chestia asta e ceva nenormal. Altceva ce poate fi????
Something, somewhere went terribly wrong.

R.I.P. SJ 88 TAS Suzuki Ignis Daily driver: SJ 88 TSA Ford Focus mkII       Tel.:0749.405.130
 

Offline suzukisx4x4

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 234
Re: Probleme caseta directie
« Răspuns #9 : 04.Nov.2012, 09:05:47 a.m. »
Pata de ulei parca vi e de la cutie, de la surubul unde umpli, poate nu sa strans destul de bine, nu stiu, urmeaza sa verific, dar caseta de directie e uscata
In caseta de directie, cremaliera se unge cu vaselina si nu cu ulei. Uleiul poate proveni din cutia de viteze. Sterge bine cu o cirpa in zona suruburilor de umplere si golire. Daca se formeaza "picur", ia pe deget si daca uleiul are culoarea galbena, sigur e de la cutie. Incearca sa strangi usor busoanele. Uleiul de transmisie poate fi identificat de cel de motor si prin miros. Ulei din cutie se mai poate scurge si prin locul unde iese tija schimbatorului de viteze (simering uzat) sau pe la axul de priza (rulment presiune ambreaj) iar curentul format in timpul deplasarii sau de la ventilatoare sa-l arunce spre caseta de directie.
"Mi-e teama de ziua in care tehnologia va fi mai importanta ca relatiile interumane. In lume va exista o generatie de idioti. "
Albert Einstein