Azi am primit un mail de la BS Motors, iata un "copy/paste":
...Stimate client...
Bre ... ce nesimtire
Dau internetul in judecata.
Azi am primit si eu mesajul de la BS si m-am grabit sa postez INAINTEA TUTUROR
, cand .... forumul pauza, a murit in timp ce postam. Asa ca fericit, am salvat si acu' cand sa repostez de-acasa ... vad ca deja s-a umplut o pagina in jurul subiectului. Asa ca:
"Astazi am primit newsletter de la BS Motors, dupa cum urmeaza:
...Stimate client....Sunt curios cum se desfasoara lucrurile in realitate.
Daca ne-am lua dupa ce scrie ... deja e utopic. Raiul (consumatorului de servicii) pe pamant ... ce mai. Servicii de nivel Germania, Japonia ... si nici macar acolo.
Oricum
, asta inseamna ca datorita noilor reglementari topicul de fata mai are sanse sa fie resuscitat de catre posibili viitori clienti ai
SERVICE-ului BS Motors.
Sa speram ca au invatat ceva din retragerea licentei de dealer si ca serviciile se vor apropia cat mai mult de ceea ce afirma in newsletter."