Autor Subiect: Alternator sx4  (Citit de 21864 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline NicNic

Re: Alternator sx4
« Răspuns #50 : 10.Iul.2014, 11:30:04 p.m. »
Corect: trebuie sa ocolesc cartierul ala sa nu se "buseasca" alternatoru' la SUVI  ! :-))

Oricum, lasand gluma deoparte, am auzit destul de putine opinii ca alternatorul s-a stricat din cauza trecerii printr-o balta.
Ca sa se intample asa ceva, ar trebui ca alternatorul sa fie in sarcina maxima, adica toti consumatorii posibili conectati si bateria descarcata. Asa ceva este foarte rar posibil.
Iar ca sa mai si treci, simultan,  prin balta  (de apa, evident  ;)!), e si mai putin probabil.
Nu elimin posibilitatea , dar mai meditez la sansele de a se intampla asa ceva ...
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline BXXENL

Re: Alternator sx4
« Răspuns #51 : 11.Iul.2014, 08:44:41 a.m. »
Care e cel mai jos punct in care ajunge CUREAUA aleternatorului? Pt ca mai degraba da ea apa la moara alternatorului, decat sa bagi botu masinii 1m sub apa.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline Laurentiu

Re: Alternator sx4
« Răspuns #52 : 11.Iul.2014, 08:57:50 a.m. »
... CUREAUA aleternatorului ... ea apa la moara alternatorului ...
Si chiar de ar fi asa, apa nu va ajunge in zona capacului ci doar la fulie facind ca in acest fel sa patineze cureaua.
Cred ca alta-i cauza gripajului din zona capacului.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline migabi

Re: Alternator sx4
« Răspuns #53 : 11.Iul.2014, 10:31:44 a.m. »
Mie imi fluiera ceva cand pornesc motorul si dau drumul la a/c imediat.

@hugbear : stiu ca suna ciudat dar tu ai pecat de la presupunerea ca alternatorul e stropit cu apa:
"alternatorul se incalzeste (lucru relativ normal). La contactul brusc cu apa rece, capacul se deformeaza."
E vreo sansa sa fie de la altceva?
SX4 SE m16a awd 2011
 

Offline hugbear

Re: Alternator sx4
« Răspuns #54 : 11.Iul.2014, 02:00:18 p.m. »
Daca la pornirea fara AC nu fluiera insa fluieratul incepe imediat ce dai drumul la AC (la scurta vreme dupa pornire), poate fi din cauza ca s-a slabit/uzat cureaua de accesorii (AC-ul introducand o sarcina suplimentara semnificativa pe curea). Intinde-o putin (nu exagera, ca daca e uzata poate plesni) si vezi daca mai face. E posibil sa fluiere ceva si prin ambreiajul/fulia AC-ului. Ca s-o intinzi iti trebuie o cheie de 12 (merge si una fixa, e mai usor cu o inelara cu cot dar cel mai comod e cu o tubulara cu clichet).
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline laur

Re: Alternator sx4
« Răspuns #55 : 15.Iul.2014, 09:49:08 a.m. »
Referitor la scut, am cumparat si eu de la firma respectiva acum vreo 3-4 cred. A a suferit multe saracul dar sta acolo, chiar daca am fost nevoit sa-l dau jos pentru indreptate, dupa ce am cazut pe un pietroi de dimensiuni semnificative, in timp ce incercam sa scot un prieten ramas impotmolit. Daca nu aveam scutul nu stiu daca plecam intreg de acolo. MERITA.
« Ultima Modificare: 15.Iul.2014, 09:50:41 a.m. de laur »
FIAT SEDICI 1.9 MULTIJET
 

Offline Laurentiu

Re: Alternator sx4
« Răspuns #56 : 15.Iul.2014, 11:42:30 a.m. »
Trebuie sa desfaci o gramada printre care si bateria #:-S Trebuie sa scoti borna de la ea si apar tot felul de martori aiurea.
Am decuplat (scos atit borna pozitiva cit si cea negativa) complet bateria de pe masina timp de 48 de ore. La repunerea bateriei pe masina, singurele probleme care au aparut au fost fixarea postrurilor de radio programate. In rest NICI UN martor in tabloul de bord nu a ramas aprins sau sa se stinga dupa 5-10 km cind CB "s-ar fi resetat".
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline andipk74

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
  • Viata-i complicata dar se termina repede...
Re: Alternator sx4
« Răspuns #57 : 05.Ian.2015, 02:36:19 p.m. »
Buna seara iubitorilor de aventura.
Am avut o experienta neplacuta cu un furnizor de piese care-mi oferea alternator la 1200 ei ceva in conditiile in care-mi cerea si alternatorul vechi! Noroc ca am dus masina la Timar un service onest de pe Fundeni, vis a vis de spitalul oncologic. Aici mi-au schimbat placutele de frana de pe fata, alternatorul si mi-au scos si un martor care aparuse pt ca a fost scoasa bateria in proces. Acum pot oferi un alternator gripat.
 :pardon:  Timar service merita respect.

Am reuşit să-l reconditionez. Avea ceva mizerie dar este ok. Nu-l vând deocamdată...
Erorile cred ca apăreau şi datorita faptului ca maşina are scos un controller de la airbag-uri, sau asa ceva, după un accident nu am mai schimbat tot sistemul şi umblu ca pe vremea lu Ne-a Nicu fără airbag-uri.
andipk74 ;-)
 

Offline Laurentiu

Re: Alternator sx4
« Răspuns #58 : 05.Ian.2015, 02:58:21 p.m. »
Erorile cred ca apăreau şi datorita faptului ca maşina are scos un controller de la airbag-uri, sau asa ceva, după un accident nu am mai schimbat tot sistemul şi umblu ca pe vremea lu Ne-a Nicu fără airbag-uri.
La fel umblu si eu, tot ca pe vrenea lu' nea Nicu insa in afara de martorul ca nu e in regula airbagul, nu am alte "luminite" de atentionare prin bord.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline sxtelu

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1590
  • Thanked: 41 times
  • Gen: Bărbat
    • În vecinătatea casei memoriale Nicolae Iorga
Re: Alternator sx4
« Răspuns #59 : 05.Ian.2015, 03:46:30 p.m. »
Întrucât chelălăiau curelele de accesorii, am purces la schimbarea lor deşi arătau foarte bine şi munciseră cca. 60.mii km. Le-am explicat meseriaşilor toate simptomele şi i-am rugat să verifice toate fuliile şi rola întinzătoare, să nu aibă jocuri şi să se mişte uşor.
După înlocuirea curelelor, zgomotul rămăsese acelaşi. Au fost date curelele jos, demontat alternatorul şi înlocuit rulmentul dinspre fuile, 6203 Koyo, cred. Fiind sâmbătă , 3 ianuarie am găsit doar un Blue Bearing de 4 lei despre care mecanicul a spus că nu ţine mai mult de 6 luni. Înte timp să caut un Koyo ori NTN. Aviz amatorilor, e bine să-l aveţi la îndemână ...
"Este mai uşor să înşeli oamenii decât să-i convingi că au fost înşelaţi."

Mark Twain