0 Membri şi 7 Vizitatori vizualizează acest subiect.
s a auzit un scartait la motor si a inceput sa iasa fum de sub capota....am oprit motorul, am ridicat capota.....surpriza....cureaua de alternator rupta....
Nu este un păcat (nici ilegal) ca posesorul / conducătorul auto să fie atehnic.
Este de neconceput ca cel ce se intitulează mecanic / tehnician / inginer auto să te consilieze în aşa fel încât să transformi un defect minor într-o avarie majoră a autovehiculului
...am pornit motorul, s a auzit un scartait la motor si a inceput sa iasa fum de sub capota....
Cauza principala a fost blocarea (griparea) axului alternatorului care a facut ca, cureaua sa patineze pe fulie si sa se rupa.
De unde putem fi siguri ca nu a fost de la rulmentul de la pompa de apa ?
...n-avem curea pe stoc, dar alternatorul este blocat si trebuie desfacut ?????????
orice gripare de rulment se face in timp, nu instant.
Un ciorap de dama strans bine in locul curelei de alternator dar bypassat alternatorul, te-ar fi scutit de fierberea motorului pina la service.
Un ciorap de dama strans bine in locul curelei de alternator dar bypassat alternatorul, te-ar fi scutit de fierberea motorului pina la service.buna asta ... ar putea face parte din .. "ghidul de supravietuire al soferului" ... poate ar fi chiar interesant si educativ un topic...cu ce improvizati am mai facut, de-a lungul timpului ... tinand cont ca suzele noastre imbatranesc, o sa apara fel de fel de situatii.
Deci, nu sunt nici blonda, nici inginer...dar rolul alternatorului tot il stiu- incarca bateria si alimenteaza cu curent consumatorii in mers....eu am inchis consumatorii si riscam doar sa raman fara baterie......pana la service masina functiona in parametrii normali de unde am zis ca poate merge inca 10 km pana la celalalt service....Sa te numesti Service Autorizat Suzuki si sa nu ai pe stoc o curea de alternator spune multe......Am specificat clar ca s a gripat alternatorul nu s a rupt cureaua fara motiv.....Metoda cu Ciorapul de Dama e cam basm....sunt curios cati dintre cei de pe forum au folosit-o sau macar au vazut live un astrel de accesoriu pe post de curea
Am specificat clar ca s a gripat alternatorul nu s a rupt cureaua fara motiv.....s a auzit un scartait la motor si a inceput sa iasa fum de sub capota....am oprit motorul, am ridicat capota.....surpriza....cureaua de alternator rupta....