Salut dupa 8000 km facuti pe gpl cu Suzuki 1.6 107 cp fara sa am probleme a urmat revizia la Gpl..si au inceput problemele.
Au spus ca am un gaz prost si am alimentat doar de la MOL intr-adevar mirase a diluant gazul
Dar masina mergea in 3 pe gpl si ok pe benzina ei mi-au schimbat rampa de injectoare ca cilindrul 4 ar fi avut timpii de injectie diferiti.
Am inlocuit bujii Dennso iridium cu specificatii gpl si o bobina de inductie care mai fusese inlocuita acum 6 ani,se auzea cum pacane;
Am mers inapoi la Service Gpl si mi-au spus ca de la gazul prost sau bobina...sa inlocuiesc bobinele intre ele si sa scap de gazul ala prost.
Am mers in 3 pistoane pe gpl pe A1 pana la km36 sa consum de gazul repede ....am hotarat sa opresc la Petrom si sa schimb bobinele intre ele.
Bujia noua de la cilindrul 4 era afumata...si am inlocuit o cu una veche ce era in paramaetrii buni de functionare.
M-am hotarat sa pornesc motorul fara filtrul de aer si debitmetru dupa care am obervat ca masina functioneaza normal atata pe benzina cat si pe gpl???
am montat superficial capacul cu filtrul de aer am sters erorile cu Delphi si am mers cu 120 km /h pana acasa unde am hortarat chiar daca era seara sa repun bujia noua si sa prind capacul cu filtrul de aer in toate cele 3 suruburi.
Operatiune facuta iar la pornire surpriza pe gpl mergea in 3.Am inebunit !!!
La demontare am incercat cu motorul pornit,cand am slabit surubul de la capacul cu filtrul de aer cel din stanga de deasupra galeriei de admisie unde era rampa de injectoare si furtunele de gpl surpriza functiona corect pe gpl...pana la urma nesimtitii ce au montat Gpl ul stiau de problema dar pana la revizie au uitat,la cate masini le trece ptin mana si se dau specialisti.
Cand am inlocuit bujiile de la demontarea capacului cu filtrul de aer am observat surubul ala strans doar jumate,acolo umblasera acum 5 luni cei de la gpl...si probail au dat de necazul asta si ei dar au lasat asa daca au vazut ca merge.
#Ce am observat eu sub capac legaturi electrice de la injectoarele de benzina la cele de gpl si furtunele gpl de intra in admisia motorului unele strangulate.
Ma panicasem ca a postat cineva care la 150kfara gpl cu aceeasi motorizare a ajuns sa faca planeitate de chiulasa,dar pana la urma problema s-a dovedit a fi o eroare umana care nu a facut treaba cum trebuie la montajul gpl.