Autor Subiect: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross  (Citit de 115133 ori)

0 Membri şi 7 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #720 : 11.Nov.2013, 02:46:15 p.m. »
Stai sa-nteleg: tu pentru un benzinar cu 135g CO2/km trebuie sa platesti 135x124Euro=16,740Euro ?!
Am inteles corect ?!?!
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline B90SWT

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 168
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #721 : 11.Nov.2013, 03:21:12 p.m. »
Rate first disk per g / km (CO2 limit 89-124 g / km) 103 euro
Rate second disk per g / km (CO2 boundary 125-182 g / km) 124 euro


De la 89 la 124 g platesc  35X103  3605 euro
De la 124 la 135 g platesc 11x124  1364 euro

In total 4969 euro in plus la un model.

Pentru olandezi nu conteaza, ca ei se uita la pretul final. Este ceva normal pentru ei ca si TVA-ul pentru tot restul lumii.
Pe mine ma deranjeaza asta, pentru ca nu stiu traseul banilor din aceasta taxa si nici nu stiu daca primesc ceva direct sau indirect.

Pe langa ratele care incep de la 8x g CO2 , la diesel se mai taxeaza suplimentar 71.71 euro/g  de la 70 grame in sus.......pana la nivelul atins de acea masina.
QQ  1.6 CVT   360
 

Offline shpeedy

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #722 : 11.Nov.2013, 03:35:28 p.m. »
Am inteles acuma... Multam pentru clarificari !

Ca o paranteza, daca tu in Olanda te intrebi pe ce se duc banii, in Romania cred ca devii client al "unitatilor de cazare" Balaceanca/Socola cu intrebari d'astea...  =))
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline cristidav

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #723 : 11.Nov.2013, 04:42:53 p.m. »
Tocmai am vazut si eu SCrossul. Absolut deloc impresionat. E cu totul alta clasa, cea a SUVurilor sau chiar limuzinelor. E masina pe care n-o mai bagi asa usor pe coclauri. Eu unul n-as da masina mea nici pe o diferenta infima pentru un SCross...
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline anakin28

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 67
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #724 : 11.Nov.2013, 11:36:48 p.m. »
De multe ori, incercind sa micsorezi CX-ul unei masini ajungi la un design ...
Hmmm, nu stiu ce sa zic despre CX-ul asta. Masina este la fel de grea ca prima generatie SX4, are tot 120 de cai, 40NM in plus si cu toate acestea este mult mai puturoasa.  :-? Parerea mea este ca SCross se adreseaza unui segment diferit fata de cel de pe SX4. Cred ca trebuie sa asteptam urmasul lui Jimny sau Vitara pentru ca sa avem cu adevarat o alternativa la SX4.
SX4 1,9 DDIS - Sunlight Copper Pearl
 

Offline bogdanb

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #725 : 12.Nov.2013, 02:19:02 p.m. »
Cred ca trebuie sa asteptam urmasul lui Jimny sau Vitara pentru ca sa avem cu adevarat o alternativa la SX4.

Mai concis de atat nu cred ca se puteau sintetiza cele 90 de pagini de opinii de pana acum ... :clap:
SX4 4x4 1.6GS aka Suzie Q :)
 

Offline boga81

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #726 : 12.Nov.2013, 02:38:38 p.m. »
De acord

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline body

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #727 : 12.Nov.2013, 03:04:22 p.m. »
Azi am vazut si eu noul sx4 .
Pret varianta full 24.000 + ceva euro motor diesel 1,6.Eu am dat pe cea de-a doua a mea sx4 (modelul vechi) luata acum un an varianta full dar benzina 14.100 euro. Este prea mare diferenta de pret.
Mi se pare mult prea mult. Este aproape cat Grand Vitara care totusi e alta mancare de peste.
Pe mine m-au pierdut de client.
Seic de ploiesti cu Mitsu Outlander si nevasta cu Vitara
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14535
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #728 : 12.Nov.2013, 03:07:29 p.m. »
Azi am vazut si eu minunea si m-am suit intr-insa fara insa a ma deplasa cu ea. E altceva decat SX4, e mai elaborata, e pentru gusturi mai subtiri si buzunare mai groase decat ale mele. In principiu, imi place, dar astept altceva mai demn ca sa-mi inlocuiesc SX4-le (vorba lui @rexkrokiDAU)
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline boga81

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #729 : 14.Nov.2013, 09:47:56 a.m. »
A aparut auto-bild cu testul: S-Cross 1.6 DDiS (120 CP - 24.610 EUR) vs QQ 1.6 dCi (130CP - 26.690 EUR) vs Trax 1.7 D (130 CP - 21.640 EUR)
Surprinzator, S-Cross a castigat

Caroserie (max 150):
QQ 103 pcte
Suzi 97 pcte
Trax 95 pcte

Grup motopropulsor (max 125):
Suzi 96
Trax 93
QQ 92

Confort (max 150):
QQ 99
Suzi 97
Trax 94

Conducere (max 125):
Suzi 96
Trax 88
QQ 80

Protectia mediului (max 50):
Suzi 32
QQ - Trax 29

Costuri (max 70):
Suzi 43
QQ 41
Trax 39

Total (max 680):
Suzi 461
QQ 444
Trax 438

Concluzii:
Suzi: este foarte agil, are reprize si frane foarte bune, consuma putin si are un sistem de tractiune integrala inteligent. In spate, este relativ mic la cap si e mai scump decat Trax
QQ: ofera cel mai ridicat nivel de confort si este foarte modulabil la interior. Are un rului mare, o directie fada si este cel mai scump din test
Trax: are cel mai bun pret de achizitie, se conduce agil si are cel mai mic consum din test. Dieselul sau nu este foarte rafinat, iar trenul de rulare este rigid.

Suzi este mai usor cu 80 kg decat Trax si cu 320 kg decat QQ si are cel mai mare portbagaj
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm