Autor Subiect: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross  (Citit de 115128 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline B90SWT

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 168
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #710 : 10.Nov.2013, 03:08:46 p.m. »
Deci nu ar fi vreun dealer fictiv. Pe mine ma avantajeaza achizitia din Germania, pentru ca olandezii nu se complica cu alte versiuni..... ce primesc, aia vand.
QQ  1.6 CVT   360
 

Offline anakin28

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 67
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #711 : 11.Nov.2013, 12:13:59 a.m. »
Eu am vrut sa revin in familia Suzuki si SCross era una dintre sperantele mele. Insa din momentul lansarii totul s-a naruit. Cu toate acestea am facut un drive test cu dieselul in varianta top. Concluziile mele sunt dezamagitoare. Este practic un QQ handicapat pe partea de motorizare si garda la sol, este cel putin cu 3000-4000 de euro prea scump, are un design esterior indoielnic si lipsit de orice dinamism, iar jantele sunt proiectate de un oligofren. Practic cel mai mare atu al acestei masini, sistemul AllGrip, trece neobservat sub un maldar de inconveniente. La ce bun sa ai unul dintre cele mai bune sisteme de tractiune integrala de pe piata daca il montezi pe o masina necorespunzatoare. Mare pacat. Voi astepta viitorul Vitara.
SI apropo, Suzuki trebuie sa se bata in primul rand cu Subaru XV, o masina care in acest moment este peste SCross la toate capitolele si costa la fel.
SX4 1,9 DDIS - Sunlight Copper Pearl
 

Offline B90SWT

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 168
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #712 : 11.Nov.2013, 12:17:56 a.m. »
Am fost sambata pe la Subaru si am vazut XV-ul.
Nu mi-a placut interiorul (consola),portbagajul  si alte chestii micute care ar putea fi trecute cu vederea.
QQ  1.6 CVT   360
 

Offline Laurentiu

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #713 : 11.Nov.2013, 09:24:47 a.m. »
SCross ...  are un design esterior indoielnic si lipsit de orice dinamism, iar jantele sunt proiectate de un oligofren.
De multe ori, incercind sa micsorezi CX-ul unei masini ajungi la un design "indoielnic si lipsit de orice dinamism" si cum gusturile nu se pot discuta, problema va ramine mereu deschisa.  :)

Jantele se pot inlocui numai ca-ti vor trebui din acelea cu senzori de presiune daca nu vrei sa ai vreun indicator rosu sau galben aprins prin bord.  ;)
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline shpeedy

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #714 : 11.Nov.2013, 10:31:13 a.m. »
@B90SWT: Din cautari, vad ca S-Cross-ul benzina 4x4 sta cam cel mai bine la emisiile CO2 (130-135g/km). Nu ma asteptam ca 1.4TSI-ul de pe Tiguan sau 1.8TSI-ul de pe Yeti sa aiba 180-190g CO2/km. Cel mai apropiat de S-Cross ar fi 1.4T-ul de pe Mokka/Trax cu 149g CO2/km. Astea toate cu 4x4.

N-am retinut daca tu vrei musai 4x4 si/sau Auto. Cu 4x4, am mai gasit Duster-ul 1.5dci/110cp care cica ar scoate 135g/km si - nu stiu daca mai exista in oferta - Urban Cruiser-ul de la Toyota cu 1.4 diesel/90cp (dar care nu prea e crossover, ci clasa mica) la 130cp. Daca renunti la 4x4, Renault Captur are 1.2TCe-ul cu automata EDC6 (care e din asta noua, cu doua ambreiaje).

Sau astepti sa vezi cu ce vine Qashqai-ul...


Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline B90SWT

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 168
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #715 : 11.Nov.2013, 11:27:07 a.m. »
Musai cutie automata,  4x4 optional. Captur si  2008 sunt prea mici pentru picioroangele mele. Cu scaunul dat in spate la maxim nu imi bate copilul cu piciorusele lui in coloana.
La Opel nu mai ui pt. ca este mult prea mare taxa si as prefera ca de acei bani sa achizitionez ceva pentru mine. In aceeasi situatie este si Tiguanul (10000 in plus la 1.4 TSI), de Yeti nu mai vorbesc.
Vechiul QQ are si el 7000 euro in plus si ma deranjeaza la buzunar.
Se gaseste pe undeva vreun drive test sau pareri despre  versiune pe benzina1.6 CVT 4x4?  As vrea sa stiu cat de mult te poti baza pe acel motor la drum lung cu 3 persoane si bagaje mai dar si in situatii de urgenta, gen depasiri.
QQ  1.6 CVT   360
 

Offline shpeedy

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #716 : 11.Nov.2013, 12:08:01 p.m. »
Daca te tine, te poti uita si la BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics (tractiune spate, 2.0d/163cp) care are 119g CO2/km (cred ca are automata ca optiune).
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline boga81

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #717 : 11.Nov.2013, 12:21:40 p.m. »
Toyota urban cruiser nu se mai importa la noi in tara, dar in afara sigur e. Motorasu diesel il are prietena pe yaris si fuge frumos. Si e foarte fiabil

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
« Ultima Modificare: 11.Nov.2013, 12:25:02 p.m. de boga81 »
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline B90SWT

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 168
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #718 : 11.Nov.2013, 02:19:51 p.m. »
Nici gand la BMW. La diesel nu este nicio combinatie. Are 2 taxe bazate pe nivelul de CO2.
BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition 39.990,-   fara prea multe optiuni.
QQ  1.6 CVT   360
 

Offline B90SWT

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 168
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #719 : 11.Nov.2013, 02:31:52 p.m. »
Ca sa va faceti o idee, priviti cum se calculeaza taxele la masinile noi din NL.

Rates BPM 2014
Very efficient gasoline cars (CO2 limit <89 g / km) exempt
Very efficient diesel cars (CO2 limit <86 g / km) exempt
Electric cars (zero emission cars) exempt
Petrol, rate based on CO2 emissions
Exemption limit CO2 <89 g / km
Rate first disk per g / km (CO2 limit 89-124 g / km) 103 euro
Rate second disk per g / km (CO2 boundary 125-182 g / km) 124 euro
Rate third disk per g / km (CO2 limit 183-203 g / km) 233 euro
Rate fourth disc per g / km (CO2 limit> 203 g / km) 466euro
Diesel, rate based on CO2 emissions
Fuel surcharge (*)
Exemption limit CO2 <86 g / km
Rate first disk per g / km (CO2 limit 86-120 g / km) 103euro
Rate second disk per g / km (CO2 boundary 121-175 g / km) 124euro
Rate third disk per g / km (CO2 limit 176-197 g / km) 233euro
Rate fourth disc per g / km (CO2 limit> 197 g / km) 466euro

To compensate for the difference between the duty petrol and diesel fuels (lower excise duty for diesel) is a BPM fuel surcharge of 71.71 euros per gram of CO2 above 70 g / km.

Am facut cu google translate, ca imi era lene sa le scriu pe toate de mana.


Viata grea aici cu  gramajul de CO2, doar gramul de iaba e mai ieftin  :fluier:
QQ  1.6 CVT   360