Autor Subiect: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross  (Citit de 115146 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Silfax

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #670 : 05.Nov.2013, 08:38:37 a.m. »
daca te hotarasti la mokka, plimba-te pe la toti dealerii. un prieten a reusti sa scada anul trecut 3000 eur la o meriva fata de primul pret primit.

Primul pret fiind de...?
  • S-Cross Elegance benzina 4x2
 

Offline shpeedy

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #671 : 05.Nov.2013, 09:57:01 a.m. »
In general cam toti dealerii care vor sa vanda ceva acorda un 10-12% discount in aceasta perioada. Un prieten tocmai a obtinut cotatii la CRV si la XTrail cu discount-uri in acest range.

Ce am mai aflat in cursul test-drive-ului de Duminica de la Autonet - versiunile pentru Germania au si Navi:


Se pare ca pe langa Navi, nivelul de echipare de top Comfort+ are si subwoofer.
« Ultima Modificare: 05.Nov.2013, 09:59:35 a.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline boga81

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #672 : 05.Nov.2013, 09:57:29 a.m. »
de la 18000 la 15000, meriva 1.4 cu plafon panoramic. nu mai stiu ce nivel de echipare, dar are jante aliaj, deci cosmo cred.

uuu, arata bine cu navigatie
« Ultima Modificare: 05.Nov.2013, 09:59:19 a.m. de boga81 »
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline sxtelu

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1590
  • Thanked: 41 times
  • Gen: Bărbat
    • În vecinătatea casei memoriale Nicolae Iorga
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #673 : 05.Nov.2013, 10:34:42 a.m. »
Duminică am făcut un drive-test cu S-Cross diesel 4x4, cutie manuală, Premium Top.
Ca prezentare generală, dimensiunile maşinii sunt compromisul optim pentru o familie ce deţine un singur automobil cu care tebuie să rezolve toate necesităţile, de la transportul la serviciu, şcoală, grădiniţă, concediu, Cireşica, Ziua Recoltei, weekend la munte / deltă, etc.
Calitatea materialelor şi a finisajelor este net superioară faţă de SX4, maşina este clar în altă clasă.
Dotările exced pretenţiilor mele, sunt din generaţia cu cont de mail pe yahoo (nostalgic după vechea interfaţă - pe deasupra), nu am nevoie de senzor de ploaie, lumină, etc. Personal nu agreez nici funcţia AUTOSTOP dar mă pot obişnui cu aceasta; e bine că poate fi decuplată dar  e prost că trebuie să dai bani pe ea.
Scaunele au o susţinere laterală bună, poziţia de condus e mai comodă decât la SX4, lipsa montanţilor A permit o vizibilitate foarte bună.
Nu am avut posibilitatea să testez maşina decât pe asfalt, prestaţiile motorului diesel sunt foarte bune, cutia selectează precis, direcţia e chiar mai plăcută decât la SX4 - la urma urmei ăsta e termenul de comparaţie din punctul meu de vedere. Suspensia filtrează bine denivelările, maşina pare bine închegată şi fără tendinţă de ruliu la bruscarea volanului.
Din punctul meu de vedere, este un crossover de asfalt reuşit, cu singura rezervă legată de preţ. Eu visam la un model cu aptitudini offroad ceva mai bune decât clasicul SX4, cu prima cerinţă legată de garda la sol. N-a fost să fie. Sunt curios de reacţia pieţei, acest model este promovat, apărând reclame pe prima pagină a multor site-uri, inclusiv youtube.

Ca o concluzie: se vorbea de un mariaj cu V.A.G. din care trebuia să rezulte un plod SX-4 neamţ . S-a rupt logodna şi a rezultat un Tiguan nipon într-o maternitate din Szeged. Maşina are reale calităţi (dar are şi un preţ!) şi concurenţi pe măsură. Nu vreau să cobesc dar pe piaţa autohtonă nu cred să bată Duster-ul prin prisma preţului şi a capacităţilor offroad net superioare ale acestuia din urmă. Pe o piaţă cu consumatori pragmatici ca cea germană e posibil să fie ales ori Duster - pentru cele 2 motive mai sus enumerate, ori Tiguan, eventual Mokka ori Yetti din spirit patriotic.
God bless S-Cross !  ;-)
 
"Este mai uşor să înşeli oamenii decât să-i convingi că au fost înşelaţi."

Mark Twain
 

Offline bogdanb

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #674 : 05.Nov.2013, 11:41:26 a.m. »
Maşina are reale calităţi (dar are şi un preţ!) şi concurenţi pe măsură.

Nu stiu daca S-Cross mai este crossover. Sau daca nu cumva s-a schimbat conceptul.
Personal as zice ca este in gama struto-camilelor gem BMW X1, Audi Q1, parca si Skoda au ceva gen "break-van-putin inaltat"
Adica, o masina de strada cu elemente de caroserie care sugereaza ca nu-ti raman bucsile pe acolo daca iesi pe un drum neasfaltat - lucru la care de exemplu Loganul MCV este foarte bun - plus ca poti cara cu el marfa cat in 3 X1-uri  >:)
SX4 4x4 1.6GS aka Suzie Q :)
 

Offline cristidav

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #675 : 05.Nov.2013, 01:13:34 p.m. »
Yetti ? O fi ea scoda, dar arata groaznic de patratos. O fi ea 4x4, insa garda la sol nu e nici pe departe mai mare ca la Suzi mea FWD :) Restul, sa zicem ca sunt ok, insa de Yetti, la pretul ala, sunt dezamagit.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline boga81

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #676 : 05.Nov.2013, 01:35:15 p.m. »
@sxtelu: pai atunci poti sa astepti varianta de productie iV-4  >:D< , prin 2015... cel putin sper ca il vor produce...
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline sxtelu

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1590
  • Thanked: 41 times
  • Gen: Bărbat
    • În vecinătatea casei memoriale Nicolae Iorga
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #677 : 05.Nov.2013, 02:08:06 p.m. »
Nu stiu daca S-Cross mai este crossover. Sau daca nu cumva s-a schimbat conceptul.
Păi nu eu am zis, ci producătorul ... http://www.suzuki.ro/autoturisme/suzuki/noutati/s-cross-noul-concept-crossover-de-la-suzuki-pentru-clasa-compact/

Oricum, categorisirea autoturismelor e mai degrabă o găselniţă de marketing ...

Yetti ? O fi ea scoda, dar arata groaznic de patratos. O fi ea 4x4, insa garda la sol nu e nici pe departe mai mare ca la Suzi mea FWD :) Restul, sa zicem ca sunt ok, insa de Yetti, la pretul ala, sunt dezamagit.

Garda la sol şi preţul se apropie de S-Cross, despre acela scriam, sx clasic era termenul de comparaţie înainte de ceea ce se voia o concluzie... Yetti are o presă favorabilă, S-Cross mai are de investit să o egaleze la acest capitol.

Oricum era un simplu punct de vedere, importantă este doar reacţia pieţei ... şi piticii de pe scăfârlia fiecăruia, ai mei numindu-se  în ordinea preferinţelor Subaru Forester, respectiv Duster - în varianta câştigării alegerilor prezidenţiale de anul viitor şi necesitatea de a da un bun exemplu conaţionalilor în a achiziţiona produse şi servicii româneşti !
"Este mai uşor să înşeli oamenii decât să-i convingi că au fost înşelaţi."

Mark Twain
 

Offline shpeedy

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #678 : 05.Nov.2013, 02:26:35 p.m. »
Cred ca ne lansam pe un teritoriu "periculos" daca incercam sa depistam care modele intra si care nu in segmentul cross-over...  :D

Teoretic (si privit oarecum din avion) cam toate intra - Yeti, Tiguan, Qashqai, Q3, X1, GLA, ASX, XV, Duster etc., iar dupa unii ar intra si break-urile inaltate (Scout, Allroad, XC70, Alltrack, CrossTourer, Outback. Daca ar fi sa ne luam dupa americani, intra si Ford Edge, care prin dimensiuni si motoare e cam la nivel de SUV european.

Prin prisma garzii la sol, Yeti, Scout, ASX si Q3 au 18cm, Tiguan, Outback si X1 au 20cm, MX5 si XV au 22cm, Mokka si Trax au 16cm...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Laurentiu

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #679 : 05.Nov.2013, 03:38:06 p.m. »
Ca o concluzie: .......
...... si o continuare la cele spuse anterior, masina am testat-o setata pe varianta SPORT in "viteza coasta" (pt cunoscatorii Iasului pe Bucium). Masina raspunde prompt la comenzi, motorul, la acceleratii bruste in sarcina (4 persoane si deplasare in rampa) nu are lag-ul multora - se poate executa o depasire chiar si la risc. Masina are rezerva de putere destul de mare ce te poate scoate din cam orice situatie dificila. Ambreajul tine mult mai jos (aproape de podea) iar o ridicare mai rapida a piciorului de pe pedala fara acceleratie se simte destul de tare. In parcurs, masina se lipeste de asfalt iar la 110 km/h chiar si in curbe destul de strinse (exceptie acele de par) nu da semne ca ar pleca de pe sosea.

Tabla de pe caroserie este mai subtire ca la un SX4 ceea ce ii reduce din greutate iar lungimea sasiului cu 20 cm mai mare face ca pasagerii spate sa aiba un spatiu mai generos al picioarelor + loc in portbagaj ceva mai mare (incap 2 roti culcate de 205/50/R17)

Ce nu ma incinta prea mult este ca are extrem de multa electronica (e la limita unui bord de avion ....... usor  :) ) ceea ce la soselele noastre nu-si prea are rostul. Gaurile, gropile, circulatia aiurea prin oras, nu-ti mai permite sa-ti arunci ochii si pe bord sa citesti diverse informatii. In plus a aparut si senzorul de "presiune in pneuri" ceea ce presupune jante (aliaj si otel) cu un astfel de senzor incorporat. Nu stiu daca cu un astfel de avertisment in bord (pneu sub o anumita limita) si citita de computer, masina va mai putea porni motorul pt o deplasare la vulcanizare.

Ce ar mai fi necesar si UTIL in Romania pt PROTECTIE contra hotilor ar fi ca peste 20km/h portierele sa se incuie automat iar portbagajul sa se poata deschide si din cheie sau din interior independent de restul portierelor.
« Ultima Modificare: 05.Nov.2013, 03:40:46 p.m. de Laurentiu »
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!