Autor Subiect: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross  (Citit de 115148 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline rexkrokiDAU

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #630 : 11.Oct.2013, 06:47:05 p.m. »
Am fost eu mai confuz in exprimare, eu nu ma refeream la ce vrea Suzuki ci la succesorul SX4-lui din dotarea personala. :)

Offline B90SWT

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 168
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #631 : 15.Oct.2013, 01:07:29 a.m. »
Au aparut mici informatii despre concurentul lui SCross. Noul QQ ar avea motor de 1,2 cu 115cp si 190Nm. Oare e suficient pt masina aia?
Ma intreb daca  Suzuki va adopta downsize-ul in viitor.
QQ  1.6 CVT   360
 

Offline little_d

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 90
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 Navi
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #632 : 15.Oct.2013, 07:07:26 a.m. »
Cel mai probabil motorul de 1.2 e acelasi Tce de pe Renault si banuiesc ca la fel ca la Duster, nu va fi disponibil pentru versiunea 4x4, dar vom vedea :)
Cat despre Suzuki sa faca motoare turbo, ma cam indoiesc
Vedeti ce poze am mai facut pe fotonik.ro
 

Offline shpeedy

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #633 : 15.Oct.2013, 09:25:49 a.m. »
Au aparut mici informatii despre concurentul lui SCross. Noul QQ ar avea motor de 1,2 cu 115cp si 190Nm. Oare e suficient pt masina aia?
Ma intreb daca  Suzuki va adopta downsize-ul in viitor.

Motorul mai mult ca sigur ca va inlocui actualul aspirat de 1.6/117cp care are deja o varsta in gama Renault/Nissan. Deci e suficient pentru o tractiune fata, in conditiile in care are cuplul (si plaja de livrare a acestuia) mult mai ok. In plus, respectand evolutiile in industrie, posibil ca noul QQ o sa fie mai usor decat actualul.

Cel mai probabil motorul de 1.2 e acelasi Tce de pe Renault si banuiesc ca la fel ca la Duster, nu va fi disponibil pentru versiunea 4x4, dar vom vedea :)

Corect! Doar tractiune fata. Sunt curios daca totusi Nissan o sa "arunce" in joc 1.4TCe-ul cu tractiune integrala. Sunt destul de putine masini cu 1.4Turbo si 4x4 (Mokka/Trax si Tiguan), combinatie care mie personal mi se pare destul de interesanta.

Revenind la subiectul topicului, ieri am vazut si eu S-Cross-ul - una alba in trafic (imi pare a fi mai joasa decat SX4, cel putin la linia geamului) si alta argintie la livrari masini la Autonet. In continuare, pot spune ca nu e pe gustul meu...
« Ultima Modificare: 15.Oct.2013, 09:36:56 a.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline hugbear

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #634 : 15.Oct.2013, 07:04:41 p.m. »
Cat despre Suzuki sa faca motoare turbo, ma cam indoiesc
De ce? N-ar face decat sa revina la vechea lor traditie. Chiar ma intreb ce-ar putea scoate un motor kei de 660 turbo, proiectat si construit cu tehnologia de azi...
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline shpeedy

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #635 : 16.Oct.2013, 10:03:11 a.m. »
Daca e sa comparam performantele unui kei-car putin tunat cu ce se gaseste actualmente pe piata europeana (0.9Twinair, 0.9TCe si 1.0Ecoboost), nu sunt prea mari diferente...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Silfax

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #636 : 19.Oct.2013, 02:09:42 a.m. »
Ok, ca sa ma linistesc, am facut si eu azi drive test cu S Cross. Am testat modelul de 1,6 DDIS allgrip. Este clar altceva fata de vechiul SX4. Pot spune ca in comparatie cu ASX'ul, care are cam aceeasi cilindree, motorul de pe S Cross raspunde neasteptat de prompt, modul "sport" realizand reprize neasteptate in situatia de "kick down". Am reusit sa-l alerg cu 140km/h si sa-i vad comportamentul si pe drum cu macadam. Suspensia este bine proportionata si se comporta ok. Este mai ferma decat la SX4. Ce nu mi-a placut a fost campul vizual redus, cu stalpi laterali destul de masivi, pozitia oglinzilor laterale si pozitia la volan. La capitolul estetica, partea din fata si modul in care se vede capota din laterala, strica mult din estetica masinii. Clar nu ma numar printre fanii acestui model.
  • S-Cross Elegance benzina 4x2
 

Offline shpeedy

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #638 : 23.Oct.2013, 03:03:52 p.m. »
Cross rules ! Suzele noastre au doar 4 stele :(
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline shpeedy

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #639 : 23.Oct.2013, 03:16:05 p.m. »
S
Cross rules ! Suzele noastre au doar 4 stele :(

Si asta pe standardul vechi (Pre-2009) de rating...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X