Autor Subiect: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross  (Citit de 115158 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline supersgx

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 55
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #570 : 26.Aug.2013, 02:37:56 p.m. »
Schimbata in "bine".
- Garda la sol de la 190mm la 165mm.
- 0-100km/h de la  11.2s  la 13s
- putere motor de la 135cp la 120cp
- rezervor motorina  50L la 47L
SX4  2.0 DDIS
 

Offline mikel

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 304
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #571 : 26.Aug.2013, 02:49:13 p.m. »
- rezervor motorina  50L la 47L

hai ca au marit portbagaju. acu incape o canistra extra  :D
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #572 : 26.Aug.2013, 06:31:09 p.m. »
Si este totusi o masina mai mare...
Iar aceleasi dotari la pretul lui S-Cross se gasesc la concurenta, dar SH - 2010-2011.


Sent from my  using Tapatalk.
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Online NicNic

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #573 : 26.Aug.2013, 07:09:24 p.m. »
Mai mare sau mai mica este ceva relativ.
Poate fi mai mare dar tot neincapatoare, sau poate fi mai mica, dat tot incapatoare.

Eu cred ca e important cum te simti in masina, cu ce te poate surprinde placut sau neplacut, chestii de satisfacere a dorintelor si astepatarilor de la acea masina.

In acest moment nu ma pot pronunta fata de SX4 Cross pentru ca nu l-am atins, nu la-m vazut, nu l-am auzit.
Nici de Sx4 initial (SUVI) nu aveam o prezentare favorabila in general. Dar am pus in balanta tot ce ma interesa de la o masina si a ramas ca este ceea ce imi trebuie.
Acum, ca a trecut 1 an de cand am luat pe SUVI, declar ca este o masina cuminte, "face ceea ce ii spun", dar mai ales ce am nevoie!. Probabil ca am uneori parerea ca nu este cea mai tare din parcare si ca daca aveam nu stiu ce alta marca...., alta era situatia mea. Dar nu sunt convins ca in realitate ar fi confirmat acest gand.

Pot fi formulate opinii pro sau contra oricate, oricum verdictul meu va apare dupa ce voi avea prilejul de a testa masina.
Pana atunci, opinii, presupuneri, asteptari, dorinte ..... La mai multe!
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #574 : 26.Aug.2013, 07:15:16 p.m. »
Si tocmai am zarit primul transport de S-Cross :D



Sent from my  using Tapatalk.
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Online NicNic

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #575 : 26.Aug.2013, 07:20:15 p.m. »
Parca nu erai in Romania.....?
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #576 : 26.Aug.2013, 07:37:20 p.m. »
Sunt la "ei" acasa... In Budapesta!
Transportul l-am surprins pe Hungaria Korut.


Sent from my  using Tapatalk.
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Online NicNic

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #577 : 26.Aug.2013, 08:15:38 p.m. »
Aha!
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline xim

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #578 : 27.Aug.2013, 09:32:25 a.m. »
- interesante preturi si oarecum de asteptat, acopera intervalul dintre sx4 si grand vitara
- m-am uitat la dotari, foarte bogate...dar, lipsesc keyless-ul si scaunele incalzite, sau o fi o scapare (vezi, lungime/latime), deoarece pe hayon apare un buton ce pare sa fie de la keyless
- in rest este clar, prin prisma pretului, dotarilor, dimensiunilor si a garzi la sol, masina are alt public tinta (masina de familie) fata de old-sx4 caruia ii doresc viata lunga si face-lift usor.
1,6 SX4 GS 4x4 black
1,4 Scross Passion awd, gray
 

Offline marius.m

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 1
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #579 : 27.Aug.2013, 07:05:31 p.m. »
observatii:
- pretul - e comparabil cu traxul la echiparile medii, intreb si eu, de ce ar fi mai bun traxul? fata de qash, e cu cel putin 3000 mai ieftin, si iar nu vad de ce ar fi qashul atat de bun incat sa merite diferenta, deci ca pret nu vad de ce un Suzuki cu un nivel similar de echipare ar trebui sa fie mai ieftin decat alte masini (poate doar cu exceptia xv).
- awd nu inseamna off road, inseamna in primul rand siguranta pe asfalt si in general un comportament mai bun al masinii, cine are awd poate sa confirme asta, si nu cred ca cineva care are un awd s-ar mai urca intr-un fwd. sa fim clari, nici sx4 nici duster si nici un fel de awd nu va fi un off-roader si nu-I vorba de garda la sol, unghiuri de degajare etc, este vorba pur si simplu de mecanica neadaptata conditiilor dure(pivoti, bucse, ambreiaje, frane, rigiditate, etc) - pentru escapade, 170 garda zic ca-i ok, iar avantajul unei stabilitati sporite compenseaza cu brio,  prefer sa calc mai putin frana in curbe
- sx4 si s cross sunt doua categorii disticte care nu se pot compara intre ele, si clar se adreseaza unor categorii diferite de public, iar pentru cei care nu prea mai au chef de joaca, s cross-ul e  o alternativa interesanta (apropos cati posesori de sx4 si-ar lua un juke)
- motor aspirant vs turbo de mic litraj - turbo consuma mai putin doar la 80km/h si este mai ieftin la taxe, dar e mult mai complex, deci sanse mult mai mari sa cedeze, faza asta cu motoare mici si tari, e doar o chestie de marketing (nu cred ca a vazut careva motor de 2 litri pe Ferrari)
- pare cam lenta, 13 s - nu poti avea economie si performanta in acelasi timp
- in concluzie, consider ca s cross e o masina care acopera o mare parte din nevoile unui familist, si daca esti un om cu capul pe umeri, care nu vrei sa faci liniute si nici sa urci pe moldoveanu cu masina, dar daca te intereseaza o masina care sa consume decent, sa nu se rastoarne in curbe, cu care sa poti pleca in concediu, iar la o adica sa mai si faci o mica escapade fara grija de a te impotmoli, atunci cred ca s cross este ok. si inca un avantaj, nu te confuzi cu peisajul (vw, skpda, etc).