Preturile oficiale mi se par mai ok decat cele vehiculate pana acum pe topic. Recunosc ca tot nu "vad" prea bine de unde vine diferenta de pret dintre SX4 si S-Cross sau Duster si S-Cross (ma refer in special la versiunile pe benzina), tinand cont ca motoarele sunt amortizate dpdv R&D, iar masina nu este una revolutionara (cum de exemplu a fost Honda Civic generatia anterioara). E drept are ceva dotari care o aduc in trend cu modelele actuale, dar totusi motorul este dintr-o generatie trecuta (chiar daca inca e foarte OK pentru vremurile noastre), Navi nu exista nici la Elegance Top si mai sunt mici scapari, care nu fac masina sa exceleze in vreo directie...
@B90SWT: lentoarea e data de cutia CVT, iar referitor la viteza maxima, inclin sa cred ca aceasta e valabila pentru tractiunea fata (cel putin pe modelul actual, tractiunea integrala (4x4Lock) se dezactiveaza la peste 60km/h, iar pe Auto intervine puntea spate doar momente scurte, la pierderea aderentei.