Autor Subiect: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross  (Citit de 115165 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline rexkrokiDAU

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #560 : 25.Aug.2013, 09:25:46 p.m. »
pentru fanii diesel... min 5:49    :)


Online NicNic

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #561 : 25.Aug.2013, 10:33:46 p.m. »
pentru fanii diesel... min 5:49    :)


Dieselul suna tare, cam tare pentru generatia actuala de motoare. Poate la interior se simte altfel ...

Cat despre preturi, ma dezumfla cele pentru Allgrip.
Adica la variana 4x4 trebuie sa "scobesti" bine in buzunar....
Ce opinie va avea acum un posesor de Duster? Credeti ca va plange dupa "Primul plafon panoramic din sticlă dublu din lume"?

Eu cred ca Suzuki incearca sa intre in alta liga cu noul SX4 S-Cross. Doar ca aici concurenta este mult mai pronuntata. Numai un marketing obsedant si agresiv ar putea detrona deja consacratii QQ, Yeti, Tiguan, RAV 4, ASX, etc
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #562 : 25.Aug.2013, 11:16:58 p.m. »
sigur nu plange... mai ales ca la anul apare la dealeri faceliftul la Duster...   

dar problema e putin diferita in functie e bugetul disponibil si mai putin de dotarile ce se gasesc pe cele doua masini...  in cazul noului S-Cross preturile pleaca de la cel putin 21.100 (fara promotie, cu 19.100) pentru cel mai ieftin 4x4 iar la Duster preturile incep de la 14.450 euro 

plus ca Suzuki nu mai pune nici macar atat accent ca in cazul vechiului SX4 pe valentele de off-road in cazul noului model... din start variantele 4x4 de la noul Suzuki si de la Duster sunt incadrate in categorii diferite... 

oricum, nu cred ca Suzuki s-a gandit nici macar un moment ca ar putea face concurenta la nivel de pret modelului de la Mioveni

Offline B90SWT

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 168
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #563 : 26.Aug.2013, 01:09:42 a.m. »
Cred ca au gresit ceva in specificatiile tehnice. Nu sunt cam ciudate urmatoarele afirmatii: 
6. Lăţime   1.575 mm
7. Înălţime   1.765 mm    ?
QQ  1.6 CVT   360
 

Offline B90SWT

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 168
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #564 : 26.Aug.2013, 02:18:13 a.m. »
LA CVT-ul allgrip, viteza  maxima atinsa (165 km/h) o fi masurata cand masina ruleaza cu tractiunea integrala sau doar cu tractiunea pe fata?


Ma bate bangul la o versiune allgrip  CVT. Ma sperie performantele  0-100 km/h in 13.5 sec si viteza aceea maxima de 165 km/h.
QQ  1.6 CVT   360
 

Offline shpeedy

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #565 : 26.Aug.2013, 10:09:16 a.m. »
Preturile oficiale mi se par mai ok decat cele vehiculate pana acum pe topic. Recunosc ca tot nu "vad" prea bine de unde vine diferenta de pret dintre SX4 si S-Cross sau Duster si S-Cross (ma refer in special la versiunile pe benzina), tinand cont ca motoarele sunt amortizate dpdv R&D, iar masina nu este una revolutionara (cum de exemplu a fost Honda Civic generatia anterioara). E drept are ceva dotari care o aduc in trend cu modelele actuale, dar totusi motorul este dintr-o generatie trecuta (chiar daca inca e foarte OK pentru vremurile noastre), Navi nu exista nici la Elegance Top si mai sunt mici scapari, care nu fac masina sa exceleze in vreo directie...

@B90SWT: lentoarea e data de cutia CVT, iar referitor la viteza maxima, inclin sa cred ca aceasta e valabila pentru tractiunea fata (cel putin pe modelul actual, tractiunea integrala (4x4Lock) se dezactiveaza la peste 60km/h, iar pe Auto intervine puntea spate doar momente scurte, la pierderea aderentei.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline B90SWT

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 168
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #566 : 26.Aug.2013, 12:10:27 p.m. »
Deci 4x4 te ajuta mai mult in mediu urban si cand mai mergi pe "coclauri", in rest FWD.
As fi vrut 4x4 pentru mai multa siguranta iarna.
QQ  1.6 CVT   360
 

Offline shpeedy

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #567 : 26.Aug.2013, 12:22:40 p.m. »
As fi vrut 4x4 pentru mai multa siguranta iarna.

Pai o ai... Recunosc ca sunt cam :-/
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline B90SWT

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 168
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #568 : 26.Aug.2013, 01:35:59 p.m. »
Ma refeream la partea de aderenta si control pe sosea.
QQ  1.6 CVT   360
 

Offline shpeedy

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross
« Răspuns #569 : 26.Aug.2013, 01:44:51 p.m. »
Asta se rezolva in primul rand cu anvelope dedicate de iarna...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X