Autor Subiect: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross  (Citit de 115182 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #450 : 03.Iul.2013, 09:52:29 p.m. »
Pai in lipsa de informatii concrete cred ca s-a dezbatut suficient subiectu'...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline B90SWT

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 168
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #451 : 04.Iul.2013, 12:56:14 a.m. »
Informatii concrete legate de pret?
QQ  1.6 CVT   360
 

Offline shpeedy

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #452 : 04.Iul.2013, 07:18:32 a.m. »
Chestii palpabile pentru Romania: nivele de echipare, preturi, test-drive...

Sent from my LG-P760 using Tapatalk 2
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #453 : 05.Iul.2013, 07:43:59 p.m. »
Pai atunci asteptam pana"intra" in Romania si o sa mai vedem. Oricum o sa-mi fac o impresie definitiva dupa ce vad "pe viu"masina. Sper sa nu mai dureze mult! :yeah:
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #454 : 06.Iul.2013, 09:44:35 p.m. »
Am citit un articol promotional in Gazetta dello sport. Doua lucruri interesante. In Italia va continua in paralel cu S-Cross si comercializarea variantei actuale. Si doi, preturi intre 16000-28000 €.

Sent using Tapatalk 2

  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline BXXENL

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #455 : 08.Iul.2013, 11:33:57 a.m. »
S-cross avea un job foarte usor, sa imbunatateasca 1-2 chestii la actualul sx4 (spatiul si consumul). In rest actuala masina arata bine, se comporta foarte bine pe sosea (e un A4 2.0tdi acum in targ dupa ce a incercat sa se tina dupa mine intre Albesti si Cotu Vaii sambata) si nu se facea de ras in afara ei (tinand cont de limitarile masinii, de ex din cotu vaii am luat-o pe drum "negru", de pamant prin camp si dealuri si singura grija a fost sa nu fac pana in vreo piatra ascutita, in rest masina a incalecat sleauri, a mers intr-o rana pe coasta, ), o masina care oferea multe la un pret accesibil.

Dupa ce au gresit-o grav cu designul si functiile masinii ar fi sinucidere curata sa nu mai ofere clasicul alaturi de noul s-cross. Poate totusi nu asistam la moartea actualului SX-4 si va aparea vreo versiune ce va imprumuta ce-i mai bun din noul S-cross si pe platforma noastra.

De 28.000 euro puteau sa ii puna 1.6 de SSS si un motor electric pe puntea spate, ai fi avut 4x4, putere, consum redus in oras, de toate.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline bogdanb

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #456 : 08.Iul.2013, 12:57:22 p.m. »
Numai la noi se considera ca este anti-romani o taxa de mediu si dau fuguta la bulgari sa inmatriculeze toate janghinele...  :-?

Daca in alte tari oamenii sunt atat de idioti sa plateasca cca. 30% din valoarea masinii pentru o taxa obscura cu efect extrem de discutabil (ca sa nu zic nul) nu inseamna ca trebuie sa fim si noi. Personal, salut pe oricine gaseste o portita de ocolire a aberatiilor impuse de guvernanti.
Si m-am saturat de alinierile astea cu UE doar in ce priveste restrictiile, obligatiile si alte norme menite doar sa impovareze cetateanul.
Ce ar fi sa se dea si niste reglementari in folosul nostru? ca alea care ne sunt impotriva deja mi-au ajuns...
SX4 4x4 1.6GS aka Suzie Q :)
 

Offline shpeedy

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #457 : 08.Iul.2013, 01:49:20 p.m. »
Daca in alte tari oamenii sunt atat de idioti sa plateasca cca. 30% din valoarea masinii pentru o taxa obscura cu efect extrem de discutabil (ca sa nu zic nul) nu inseamna ca trebuie sa fim si noi. Personal, salut pe oricine gaseste o portita de ocolire a aberatiilor impuse de guvernanti.
Si m-am saturat de alinierile astea cu UE doar in ce priveste restrictiile, obligatiile si alte norme menite doar sa impovareze cetateanul.
Ce ar fi sa se dea si niste reglementari in folosul nostru? ca alea care ne sunt impotriva deja mi-au ajuns...

Da-mi voie sa nu fiu de acord cu tine, din doua motive:
- nu toata lumea trebuie sa aiba masina: daca nu faci multi km pe an, nu deserveste cel putin doua persoane nu vad care este rostul unei masini ??? Indiferent cat de veche/mare este o masina si cat de mult se foloseste, o masina scoate din buzunar cel putin 150 RON/luna, neluand in calcul combustibilul, ci doar o revizie anuala, un RCA si un impozit. Daca esti o singura persoana care utilizeaza respectiva masina, de banii astia se poate lua un abonament de transport si in 6-9 luni o bicicleta.
- un stat functional trebuie sa fie condus ca o companie - adica sa aiba venituri de pe urma serviciilor/produselor oferite - ceea ce la noi nu se-ntampla nici intr-un caz (cel al colectarii veniturilor), nici in altul (cel al oferirii serviciilor). Da, sunt de acord ca statul roman nu-si deserveste cetatenii/contribuabilii in acest moment, dar nu sunt de acord ca cei care-si fac un titlu de glorie din "suntarea" taxelor/impozitelor prin diferite tertipuri sa faca scandal ca "ce ne-dreptatiti sunt ei", in conditiile in care si-au luat cine-stie-ce janghine cu motor de peste 2,000cm3. Pai iti ingheta poponeata intr-un Logan 1.4 sau o Fabia 1.2, daca tot ti se par mari taxele ?

Parerea mea...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline bogdanb

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #458 : 08.Iul.2013, 02:27:27 p.m. »
Partial de acord. Fiind un topic despre o viitoare masina, as spune ca prin comparatie, poate de aia are Duster succes in vest, ca are un motor mic si putin poluant, deci se califica pentru o taxa redusa.
Sigur ca acum se gasesc masini relativ ieftine, de pe la 5000-6000 euro cu taxe relativ reduse in jur de 300-500 euro, dar NU 3000-5000euro ca "dincolo", asa cum fusese la un moment dat propunerea. Dupa cum, nici nu am vazut inmatriculate pe Bulgaria Tuareg, Cayene sau X5.
Cat despre biciclete, consider ca este o moda imbecila promovata de curentul "eco". Deci, refuz sa ma aliniez acestui curent prin care o sa ajungem ca in China anilor 50 cand pe strada circulau cohorte de biciclete si doar cateva masini. Cu atat mai putin, nu vreau sa ma intorc in secolul trecut cand graul se ducea la moara cu caruta.
Desi, la ce drumuri avem pe la tara ar fi o optiune mai viabila...
SX4 4x4 1.6GS aka Suzie Q :)
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #459 : 08.Iul.2013, 07:41:31 p.m. »
Nu cred ca Suzuki a gandit rau noul S-Cross. Acesta nu il inlocuieste pe actualul SX4, drept dovada ca se vand in paralel, cel putin pe unele piete. Din cate am citit in urmatorii ani Suzuki va avea si alte premiere, cum e de ex noul Grand Vitara si probabil si inlocuitorul efectiv al actualului SX4. Asa ca fiecare va avea de unde alege, dupa preferinte si buget. Singurul lucru negativ pe care il vad la Suzuki este gama saraca de motorizari.