Autor Subiect: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... SX4 S-Cross  (Citit de 115135 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline hugbear

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #190 : 18.Mar.2013, 07:04:50 p.m. »
Echiparea de top as vrea sa contina ..... si trapa panoramica  :good:
Asta am uitat s-o trec la plus-uri!  :pardon:



Echiparea de top as vrea sa contina si cutie A/T .....
Asta am uitat s-o trec la minus-uri!  B-)
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8032
  • Thanked: 260 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #191 : 18.Mar.2013, 10:27:49 p.m. »
Ehe, la traficul din ziua de azi, cutia automata o consider cea mai buna alegere.
Go Terios!!!:)
 

Offline B90SWT

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 168
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #192 : 18.Mar.2013, 10:45:35 p.m. »
Pentru cine stie germana, aici zic ceva de niste preturi.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tczGlLvY4oA
QQ  1.6 CVT   360
 

Offline adrian_r5

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #193 : 18.Mar.2013, 10:50:56 p.m. »
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline Leutz

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #194 : 19.Mar.2013, 01:56:28 a.m. »
Benzina de la 26990CH si diesel de la 29990CH. Asta ar fi cam 22000E si respectiv 24500E.

De asemenea nenea mai spune (nu citez ci trag o concluzie din ceea ce zice) si ca modelul ar trebui vazut nu neaparat ca un SUV ci mai degraba ca un break inaltat: citez "o combinatie intre un break si un vehicul all-road".
De aici eu unul inteleg ca practic e in categoria AUDI Allroad, Subaru Outback, Octavia aia 4x4 si altele similare; nu ca pret sau clasa auto ci ca destinatie/utilizare => Asteptarile legate de off-road trebuie sa fie MICI, MICI de tot => De aici si unghiurile mai proaste chiar decat la actualul SX4 si garda la sol mai mica. Probabil ca si alte elemente legate de utilizarea off-road se vor fi "atrofiat" corespunzator.
Deci o masina cuminte de oras, cu tractiune mai buna pentru drumuri grele (iarna, ploaie, carosabil umed/alunecos) si cu maxim de utilizare off-road pe un drum de tara bine intretinut, o iarba verde la 2-300 de metri de sosea ... etc.

Ramane insa de vazut cum arata si ce poate in realitate. Pana atunci ... speculam  :)
Oricum, eu unul nu ma astept sa fie ieftin ci acolo unde sunt Qashqai si restul concurentei ... eventual cu un mic, mic de tot pas in jos exact atat cat sa se poata spune ca e mai ieftin decat toate.
« Ultima Modificare: 19.Mar.2013, 06:00:44 a.m. de Leutz »
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline B90SWT

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 168
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #195 : 19.Mar.2013, 09:31:25 a.m. »
Nu prea sunt vesti bune, legate de pret. TVA-ul este 8% in Elvetia si 22000 ca pret de start mi se pare cam mult.
QQ  1.6 CVT   360
 

Offline Kingy

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 344
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #196 : 19.Mar.2013, 09:51:47 a.m. »
Deci o masina cuminte de oras, cu tractiune mai buna pentru drumuri grele (iarna, ploaie, carosabil umed/alunecos) si cu maxim de utilizare off-road pe un drum de tara bine intretinut, o iarba verde la 2-300 de metri de sosea ... etc.
Ai descris foarte corect  :good:

Atunci cand se proiecteaza/realizeaza o masina exista un caiet de sarcini la liniuta.
Din moment ce vezi acea garda la sol, acele unghiuri de atac, ventral si degajare, e clar care e intentia proiectantului/producatorului si carui segment de piata vrea sa i se adreseze.
Probabil au facut studii aprofundate in ceea ce priveste media preferintelor in utilizare a utilizatorilor acestei masini si asa le-a dat.
Ca nu corespunde cu preferintele pasionatilor Suzuki de aici de pe forum, e o realitate, din pacate trista pentru noi.

Ramane solutia, cum cineva spunea corect mai sus, Vitara. Dar aia e la alt pret.

Ceea ce insa nu a spus nimeni pana acum e urmatorul aspect.
AM vazut pe topicul ala cu SX4 versus Duster ca Suzukiul e mai masina si are de castigat si tinand cont de pret.
Acum, cu pretul mai mare si cu performantele offroad diminuate, cred ca Dusterul o sa fie o varianta de buget mai viabila.

Plus de asta, mi se pare o greseala sa te duci cu pretul atat de aproape de segmentul Vitarei in loc sa te pastrezi la o distanta rezonabila si sa acoperi un segment de piata bine reprezentat pana acum.

Ce as fi facut eu? As fi scos un SX4 restilizat, cu o bara mai agresiva ca design si unghi de atac. Cu vreo 3-4 cm in sus si niste bandouri laterale care sa-i dea acel aer de masinuta de offroad.
Gen CrossGolf, sau crossPOlo iar cresterea de pret ar fi fost minima pentru tot acest pachet.

Financiar, cred ca era un loz castigator pentru Suzuki.
 

Offline sxtelu

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1590
  • Thanked: 41 times
  • Gen: Bărbat
    • În vecinătatea casei memoriale Nicolae Iorga
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #197 : 19.Mar.2013, 10:29:22 a.m. »
Ce as fi facut eu? As fi scos un SX4 restilizat, cu o bara mai agresiva ca design si unghi de atac. Cu vreo 3-4 cm in sus si niste bandouri laterale care sa-i dea acel aer de masinuta de offroad.

Cutez să cer o suplimentare de 10-15 cm la lungime (deh, mărimea contează !) care să se regăsească în volumul util al portbagajului şi cred că mulţumim pe toţi cârcotaşii (printre care şi subsemnatul) de pe forum.
Chiar cugetam zilele trecute că ar fi ideal ca dimensiunile portbagajului unui autoturism să permită transportul propriului set de roţi de schimb către / de la  service / vulcanizare, etc.
Fără rabatări de spătare banchetă şi alte minuni.
"Este mai uşor să înşeli oamenii decât să-i convingi că au fost înşelaţi."

Mark Twain
 

Offline B90SWT

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 168
  • Gen: Bărbat
Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #198 : 19.Mar.2013, 10:42:26 a.m. »
Vin cu o scurta corectie despre pret.
In Elvetia toate prosudele sunt mai scumpe in general, chiar daca TVA-ul este  8%. Deci nu trebuie sa il folosim momentan ca si etalon.
QQ  1.6 CVT   360
 

Offline adrian_r5

Re: Adio Suzuki SX4, bun venit Suzuki... ?
« Răspuns #199 : 19.Mar.2013, 10:51:08 a.m. »
dimensiunile portbagajului unui autoturism să permită transportul propriului set de roţi de schimb către / de la  service / vulcanizare, etc.
Fără rabatări de spătare banchetă şi alte minuni.
Nu le da idei ... poate le fata mintea sa puna roti "pe 12" ca la Tico  >:)
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah: