Deci o masina cuminte de oras, cu tractiune mai buna pentru drumuri grele (iarna, ploaie, carosabil umed/alunecos) si cu maxim de utilizare off-road pe un drum de tara bine intretinut, o iarba verde la 2-300 de metri de sosea ... etc.
Ai descris foarte corect
Atunci cand se proiecteaza/realizeaza o masina exista un caiet de sarcini la liniuta.
Din moment ce vezi acea garda la sol, acele unghiuri de atac, ventral si degajare, e clar care e intentia proiectantului/producatorului si carui segment de piata vrea sa i se adreseze.
Probabil au facut studii aprofundate in ceea ce priveste media preferintelor in utilizare a utilizatorilor acestei masini si asa le-a dat.
Ca nu corespunde cu preferintele pasionatilor Suzuki de aici de pe forum, e o realitate, din pacate trista pentru noi.
Ramane solutia, cum cineva spunea corect mai sus, Vitara. Dar aia e la alt pret.
Ceea ce insa nu a spus nimeni pana acum e urmatorul aspect.
AM vazut pe topicul ala cu SX4 versus Duster ca Suzukiul e mai masina si are de castigat si tinand cont de pret.
Acum, cu pretul mai mare si cu performantele offroad diminuate, cred ca Dusterul o sa fie o varianta de buget mai viabila.
Plus de asta, mi se pare o greseala sa te duci cu pretul atat de aproape de segmentul Vitarei in loc sa te pastrezi la o distanta rezonabila si sa acoperi un segment de piata bine reprezentat pana acum.
Ce as fi facut eu? As fi scos un SX4 restilizat, cu o bara mai agresiva ca design si unghi de atac. Cu vreo 3-4 cm in sus si niste bandouri laterale care sa-i dea acel aer de masinuta de offroad.
Gen CrossGolf, sau crossPOlo iar cresterea de pret ar fi fost minima pentru tot acest pachet.
Financiar, cred ca era un loz castigator pentru Suzuki.