Autor Subiect: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?  (Citit de 28044 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline MOTANUL

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #80 : 30.Iul.2012, 05:35:08 p.m. »
Tin sa va multumesc pentru toate informatiile transmise in ultimele 2 saptamani. Sper sa-mi fi gasit masina.
Abia astept sa intru in posesia ei sa o prezint  :D

Stam doar in viza de la financiar  :-O

Nu imi plac:
1. Culoarea
2. Ca nu este diesel si 6+1
3. Tempomat

Ce imi place la ea: fara numar  >:D< (am reusit sa gasesc una care in loc de capacele sa aiba butoane  :x )
PS: e cu discuri pe spate
« Ultima Modificare: 30.Iul.2012, 05:41:30 p.m. de MOTANUL »
Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...
 

Offline hugbear

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #81 : 30.Iul.2012, 07:44:13 p.m. »
Asteptare usoara si distractie placuta dupa (hint: mai ales la iarna si mai ales daca-i 4WD ;))!
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline MOTANUL

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #82 : 30.Iul.2012, 08:41:44 p.m. »
Apropos de 4x4. Singura mea nedumerire asta a fost. Masina nu avea erori si am solicitat sa-mi verifice ca merge sistemul 4x4.

Pai nu prea avem cum - sa stept iarna ca atunci se vede cel mai bine  :D
I-am zis ghinion: eu vreau sa o verificati vara. S-au invartit ei in jurul masinii si au coborat elevatorul la semi-inaltime.

Zice mesterica cu incredere: acum o sa dau doar fata si o sa se invarta doar rotile din fata. Zis si facut; in loc sa se invarta doar fata se invarteau toate. Evident ca si pe auto sau pe blocat se invarteau cu atat mai mult toate.

Masina are inca garantie dar intrebarea tot ramane: Asa fac toate?

Avand in vedere ca acest test nu mi s-a parut edificator - ce alt test se poate face? Primul la care ma gandesc este sa merg cu ea pe o panta cu iarba uda sa vad acolo cum se comporta.
« Ultima Modificare: 30.Iul.2012, 08:51:59 p.m. de MOTANUL »
Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...
 

Offline Andrei Suzuki

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2982
  • Thanked: 7 times
  • Gen: Bărbat
  • Respect a man's car and the man respects you!
Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #83 : 30.Iul.2012, 09:13:36 p.m. »
Si la mine la Mazda la fel face. Daca invarte de o roata (indiferent care e) se misca si celelalte 3. La fel,daca o pornesti si accelerezi,cu esp off, se invart toate 4.
 Ai putea sa gasesti undeva o portiune cu pamant/iarba sau nisip si sa o fortezi putin. La o plecare mai puternica de pe loc,cu esp off ar trebui sa se invarta toate.
2018 Suzuki Vitara S
2007 VW Passat 2.0TFSI
 

Offline bogogica

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #84 : 30.Iul.2012, 09:19:12 p.m. »
am reusit sa gasesc una care in loc de capacele sa aiba butoane  :x
butoane in loc de capacele la ce :dknw:? cumva la AC?
 

Offline VAXXi

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #85 : 30.Iul.2012, 09:29:45 p.m. »
Ai putea sa gasesti undeva o portiune cu pamant/iarba sau nisip si sa o fortezi putin. La o plecare mai puternica de pe loc,cu esp off ar trebui sa se invarta toate.

Poate daca ii pui ARB :D SX4 si majoritatea masinilor "suvuletz" au AWD ca-i mai simplu pentru end-user (poza 3 de-aici); fara diferential blocabil/LSD/autoblocant, n-o sa se invarta niciodata ambele roti de pe o punte cand una e in aer. Mai incearca electronica (folosind ABSul de obicei) sa compenseze franand roata care pierde aderenta, da' atat.

http://en.wikipedia.org/wiki/Differential_(mechanical_device)

Suzuki Jimny 1.3 DOHC JLX 2007
Daewoo Espero 1.8 CD SOHC 1995
 

Offline hugbear

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #86 : 31.Iul.2012, 12:31:10 a.m. »
Pai nenea ala char n-avea ce sa-i faca, decat sa-ti spuna ca din calculator nu vede erori pe sistem. Iar daca vrei sa faci test pe panta inierbata, ca sa nu ai tresariri nefiresti, incepe intai cu 4-5 rulari pe 2x4 si apoi cu Auto. Dupa ce "te dai" cu 2x4 ar trebui sa poti sa-ti dai seama ("by the seat of your pants") cand sistemul dicteaza cuplarea puntii spate.

Pe urma te joci cu Lock...
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline MOTANUL

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #87 : 31.Iul.2012, 01:52:10 p.m. »
n-o sa se invarta niciodata ambele roti de pe o punte cand una e in aer. Mai incearca electronica (folosind ABSul de obicei) sa compenseze franand roata care pierde aderenta, da' atat.


Asa ma gandeam si eu; Ca trage una de pe puntea fata si una de pe spate. Ca nu are diferential blocabil fata sau spate sa te astepti la mai mult.
PS: din ce stiu eu nici nu este necesar sa fie roata in aer. Doar daca are aderenta foarte mica nu scoti mai nimic nici din cealalta. Asta cu franatul din ABS - nu o stiam. E valabil si la SX4?

Am uitat sa precizez ca am gasit ceva ce nu imi convine de loc. Si la alti producatori din cheia originala lucrurile merg prost. (nu se inchid geamurile deschise, se inchide - deschide la un click doar usa soferului. Pana aici nimic neobisnuit.

Partea care nu mi-a placut este ca fiind la reprezentanta intreb: Ce solutii imi oferiti ca sa se deschide toate usile la 1 singura apasare de buton:
Raspuns: nici una
Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...
 

Offline miocrl

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #88 : 31.Iul.2012, 01:59:23 p.m. »
la suzuki nu poti configura nimic din diagnoza precum la VW

Offline MOTANUL

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #89 : 31.Iul.2012, 03:49:22 p.m. »
Plecand de la cazul cel mai rau: ca nu are modul de confort din care sa-ti setezi tu ce vrei si ce nu vrei - ma gandeam ca macar din alarma si tot ar trebui sa se poata. (asa am procedat la BMW care avea modulul de confort mai anemic in optiuni).

O singura treaba a ramas un pic in neregula: geamurile se dadeau jos din cheie; de inchis se inchideau din telecomanda.

In rest am reusit tot ce am si pe vw. Usile sa se inchida la atingerea vit de 15 km/h; sa se deschida la scoaterea cheii din contact; sa se inchida orice geam uitat deschis automat la armare etc. O singura treaba s-a putut face din modulul de confort - restul s-au facut din montajul alarmei.

Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...