Autor Subiect: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?  (Citit de 28040 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline laur

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #50 : 24.Iul.2012, 08:39:56 a.m. »
@csaba - nu imi doresc sa cumpar din Ungaria. Caut din Bucuresti (nu vreau sa ma mai complic cu drum, traduceri, prima inmatriculare etc).
Daca gasesc ceva din Bucuresti - o testez si daca totul este ok in 2 ore am terminat toate actele.

@suzukica - am inteles ca SX4 si fiatul sedici nu sunt identice (cei de la fiat pun unele piese de la ei). Si ar fi de preferat Suzuki.

Am un sedici 1.9-120cp. pe toate piesele scrie suzuki. curand ies din garantie si vreau sa ma mut cu reviziile la radacini- giurgiului. am vorbit cu domnul Nita, seful de service si a spus ca pot face linistit reviziile la dansul. Singura problema pe care o are AUTOITALIA este ca nu aexista un patron care sa dea cu angajatii de pamant atunci cand primesc reclamatii. mie mi-a ajuns !
« Ultima Modificare: 24.Iul.2012, 08:44:07 a.m. de laur »
FIAT SEDICI 1.9 MULTIJET
 

Offline MOTANUL

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #51 : 24.Iul.2012, 03:20:47 p.m. »
@ LTD / @ costin bad.

Scuturile din metal au preturi interesante chiar. (la seat doar pe cel de motor am dat vreo 400).
ASZ - sunt prea comod. E o masina la Pitesti la care nu m-am dus. ;)
Din ce am a aparut modelul nou? Si ce te atrage la el?

In Bucuresti apar 1-2 masini noi pe saptamana. Daca an rabdare gasesc ceva sa-mi placa.
Cu CC-ul (tempomatul) pare sa fie o problema. (foarte putine au aceasta optiune).
Arata mult mai frumos volanul cu comenzile dispuse simetric (stanga-dreapta).  :prty:

De 6 ani m-am invatat cu CC (am avut pe toate masinile). Sotia mea nu-l foloseste - dar eu ma impac bine cu el.
« Ultima Modificare: 24.Iul.2012, 03:23:03 p.m. de MOTANUL »
Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...
 

Offline adrian_r5

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #52 : 24.Iul.2012, 03:26:07 p.m. »
Cu CC-ul (tempomatul) pare sa fie o problema.
care ar fi problema  :-/ :-/ :-/

(foarte putine au aceasta optiune)
doar diesel-ul de 2.0 l (facelift) are CC OEM  :(
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline miocrl

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #53 : 24.Iul.2012, 03:32:04 p.m. »
daca vrei sa arate bine volanul exista mai multe solutii in ordine crescatoare ca pret:

- sa desenezi butoanele de CC - cel mai ieftin
- sa cumperi butoane de la anumite modele de swift(avariate) care au impartite comenzile radio pe ambele parti
- sa iti cumperi doar butoanele de CC si sa le pui acolo
- si daca vrei CC sa iti cumperi si CC si butoane.. cel mai scump

dar un SX4 cu cruise nu vei gasi - ai sanse f mici

Offline ..::Khaos::..

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5819
  • Thanked: 3 times
  • Gen: Femeie
  • ..::SX4: love at first sight!::..
Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #54 : 24.Iul.2012, 03:34:28 p.m. »
Cu CC-ul (tempomatul) pare sa fie o problema. (foarte putine au aceasta optiune).
Singura problema este ca nu vine cu el din fabrica. Si deci nu toata lumea da apoi bani ca sa il aiba... :dknw:
SX4 1.6 GS 4WD Sunlight Copper named YOSHI :x

 

Offline MOTANUL

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #55 : 24.Iul.2012, 05:34:31 p.m. »
La alte marci costa 50 euro optiunea din fabrica si 150 euro sa-ti montezi dupa (350 lei piese + 350 lei manopera).
Aici inteleg ca in loc de 150 euro ar fi intre 300 si 400 euro sa-ti montezi dupa. Acum inteleg si eu de ce nu se inghesuie lumea sa-si puna.
Nici eu nu ma inghesui la banii astia.

Pentru cei care nu sunt interesati de design am gasit aici o solutie ieftina (150 $ tot ce va trebuie)
http://www.rostra.com/manuals/250-9006_Form5274A.pdf

Eu prefer varianta cu butoane pe volan pana la proba contrara; Daca nu gasesc si nu gasesc... atunci in loc de 400 euro mai bine iau din asta. Montajul e destul de laborios la prima vedere.  :dknw:

Am mai cautat 10 minute si am gasit pe unii care vand butoanele; Sa fie multumit si ochiul meu cand se uita la volan.

« Ultima Modificare: 24.Iul.2012, 05:49:00 p.m. de MOTANUL »
Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...
 

Offline miocrl

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #56 : 24.Iul.2012, 05:45:03 p.m. »
asta ti-l vand eu cu cat vrei tu, dar nu merge.
daca ai chef de citit despre acel CC vezi aici

Offline MOTANUL

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #57 : 24.Iul.2012, 05:56:48 p.m. »
- si daca vrei CC sa iti cumperi si CC si butoane.. cel mai scump

Pai CC-ul este in 2 forme: pe maneta sau pe volan. In ambele cazuri iti trebuie doar cablurile de la butoane la anumite componente electrice...  :-j
Si componentele respective in loc sa primeasca comanda de la pedala (drive by wire) o primesc de la butoane.

Din ce stiu eu toate masinile au deja computer de gestiune pentru asa ceva.
Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...
 

Offline adrian_r5

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #58 : 24.Iul.2012, 09:43:12 p.m. »
Din ce stiu eu toate masinile au deja computer de gestiune pentru asa ceva.
Stii tu ceva ... da' nu stii pina la capat ... adica Suzuki SX4 nu face parte din categoria "toate masinile" ci este o masina unica ... deci n-are computer de ala de care zici tu ... de aia costa CC-ul cit costa :-(( :-(( :-((
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline MOTANUL

Re: CARE MOTOR ESTE MAI FIABIL?
« Răspuns #59 : 24.Iul.2012, 11:06:50 p.m. »
asta ti-l vand eu cu cat vrei tu, dar nu merge.
daca ai chef de citit despre acel CC vezi aici

Poate sa fie si o chestie de montaj. Eu am decis cu un prieten sa ne montam CC la masini cu aceeasi platforma.
Eu am mers la un trainer si am terminat in aceeasi zi - prietenul meu la reprezentanta SKODA.

Mai intai au inceput cu texte de la piese ca ei nu comanda ca nu garanteaza ca va merge. Apoi cu chiu cu vai il aduce si se apuca de montaj.
Din prima nu reusesc. Incep cu texte - vezi, noi ca niste intelepti ce suntem ti-am zis din start; inainte sa comanzi piesa.
Texte pe care toti le-am auzit - clientul este de vina.
S-a dus de alte 3 ori cu masina. Exact cand era sa cedeze psihic (a 4-a oara a reusit).

In cazul in care nu reusea, l-as fi adus la amicul meu. Montajul nu este tocmai floare la ureche. Trebuie sa sti ce ai de facut.
Cum nu montezi un fir unde trebuie - nu merge delocd (nu il vede computerul etc).
Daca trebuie cumparat computerul ala - si nu este ceva de montaj - e naspa.
« Ultima Modificare: 24.Iul.2012, 11:09:09 p.m. de MOTANUL »
Suzuki SX4 2011 4x4 GS, Hyundai I30 2017
Porsche clasic 924 fabr 1980
Ex- Seat Leon, BMW 320D, VW Bora, VW Golf IV, Renault 16, etc...