@MOTANUL.
Inteleg ca intrebarea ta "este" de fapt doua: motoare si 4x4/dotari.
In privinta motoarelor, toate sunt bune. Nu ai motive de ingrijorare atata timp cat le intretii. Sunt motoare de 300k+ km in conditii normale. Problemele apar la componentele adiacente si vin de la conditiile de exploatare din Ro, care sunt ... cele "care este". E o masina buna in general, chiar si SH. Altfel, ar mai fi probleme relativ mici cu diverse repere (s-au discutat pe forum si le-ai amintit si tu mai sus).
In privinta dotarilor nu ai multe variante. La fel ca la majoritatea producatorilor japonezi, nu ai optiuni de configurare. Sunt variantele de echipare "care este" si atat. La Suzuki variantele nu sunt multe in general. Iar SX4 are in Ro doar doua mari si late de baza: GLX si GS. Mai sunt mici deviatii in functie de anumite oferte de sezon + mici diferente intre, 2x4 si 4x4 pentru fiecare din variante, insa GLX si GS sunt cele de baza.
Intrucat vrei 4x4 si dotari multe, atunci practic te vei orienta catre un 4x4 GS (1.6 benzina sau 1.9 si 2.0 diesel). Dotarile sunt pe site-ul oricarui dealer Suzuki, cu precizarea ca acum se afla la vanzare variantele cu facelift, care au cateva dotari in plus (ne-esentiale) fata de cele din primii ani de viata ai modelului.
Incerc sa fac un rezumat aici despre motoare, insa e din amintiri. Daca cei mai informati vor sa corecteze/completeze ...
Pre-facelift (2006 pana in ... 2010? daca nu ma-nsel)
1.5 petrol - 2x4, Suzuki, 99cp, 16v, non-VVT, EURO 4
1.6 petrol - 2x4, Suzuki, 107cp, 16v, VVT, EURO 4 (asta nu mai tin minte sigur daca era)
1.6 petrol - 4x4, Suzuki, 107cp, 16v, VVT, EURO 4
1.6 diesel - 2x4, PSA - HDI-ul renumit - nu stiu in ce setare 90? sau 110? cp, EURO 4
1.9 diesel - 4x4, FIAT, 120cp, EURO 4
Post-facelift
1.6 petrol - 4x4, Suzuki, 120cp, 16v, VVT, EURO 5
1.6 petrol - 4x4, Suzuki, 120cp, 16v, VVT, EURO 5
2.0 diesel - 4x4, cred ca tot FIAT, 135cp, common rail, EURO 5