Teriosul poate o idee mai mult ...ajutat fiind de unghiuri si un ambreiaj care nu se incinge/pute ... )
Sent from my MI 8 using Tapatalk
Pentru a evita (pe cat posibil) solicitarea pana la miros a ambreiajului, se poate face cate ceva chiar si la "pantofarele" noastre (vorbesc din postura unui posesor/utilizator de benzinar aspirat):
- trecerea in 'Lock' sa se faca cat mai devreme/de la inceputul traseului dificil;
- la fel si dezactivarea ESP-ului - cu ESP-ul activ, masina se gaseste in contradictie cu sine: pe suprafetele cu aderenta scazuta, gasirea putinului de aderenta coincide cu pierderi mai mici/mai mari de stabilitate stg-dr, pierderi infranate de sistemul ESP;
- anvelope cu aderenta crescuta - nu neaparat MT-uri (care nici macar nu sunt bune intr-o varrietate de situatii), cat mai degraba AT-uri; cu profilul adecvat, macar nu mai pierzi din putinul spatiu castigat odata cu rotatia rotii (facut acelasi traseu cu aceeasi masina, o data cu anvelope de vara si alta data cu AT-uri si observat diferenta la rulare).
Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk