Eu pun de 95 ca asa cere si producatorul
In general pun Efix de la Rompetrol sau 95 de le Petrom (nu PetromV). Nu pot sa zic ca simt mare diferenta intre ele.
Insa va pot spune cu siguranta ca 95 de la OMV nu e bun pt Suzy. Am facut drum la Bucuresti, la dus am avut OMV, la intors Rompetrol si Petrom, diferenta dintre consum cam 1- 1,5% mai mult pt OMV.
In trecut am avut Seat 1.9 sdi si puneam motorina Petrom, Rompetrol; iar mai demult, la matiz am pus MOL 95 si Petrom, cand am pus OMV 95, motorul era f. agitat, relanitul instabil. Cand am pus de la OMV din Austria, alta mincare de peste, mergea uns
Oricum, am primit nu demult un e-mail foarte interesant, sper sa va incante si pe voi informatiile (am dat search si nu am gasit nimic asemanator pe forum):
<<
1.culoarea rosie - am atribuit-o benzinelor cu parametri de top si care in mod sigur ar asigura masinii functionarea cea mai "sportiva"-nu economica.
2.culoarea portocalie - singura atribuita Efix 95. Singura benzina cu CO 95 dar care se apropie de un 98. Este o benzina buna care prin functionarea ei curata in mod real sistemul de alimentare. Totusi se simte lipsa puterii calorice pe turatii ridicate.
3.culoarea verde - reprezinta clar compromisul ideal. Valori bune pe parametri tehnici, masina trage pefect, consum bun chiar f. bun.
4.culoarea gri - am atribuit-o benzinelor "normale", benzinelor aflate la limita inferioara si pe care va puteti baza dar doar pt. a se invarti roata.
5.culoarea neagra - am atribuit-o benzinelor care dupa vorba aia veche "la pomul laudat sa nu te duci cu sacul", benzinelor care au avut cel mai dubios comportament la masuratorile oferite pe scanner, benzinele cu performate mici si consum ridicat.
Testul a fost efectuat la "ATI MOTORS COMPANY" - IASI - scannerul este cel HONDA pt utilizare profesionala in service si doar de dealer. Testul a fost realizat dupa ce masina a facut 40000 km si au fost schimbate bujiile cu unele marca DENSO si nu cu cele de fabrica NGK.
Masina pe care s-au facut testele cu benzinele de mai sus este o Honda Accord din 2006, 2.0 DOHC i-VTEC, 155 CP, A/T.
>>