Scrie în manual ce și când se schimbă. Nu vă mai panicați inutil.
Pai da, tocmai asta e problema, ca in manual scrie 3 ani sau 60.000 de km, ceea ce e o prostie. Sa schimbi bujiile la 3 ani, desi ai facut doar 17.000 de km, a aberant. De-aia intreaba omul, nu se panicheaza. Manualul e prost, dar unii dealeri tin de manual cu dintii. Adica de prostie. Alti dealeri sunt rezonabili, nu te pun sa schimbi aiurea nici bujiile, nici lichidul de frana (si acolo alta aiureala).
Dacă manualul e o prostie,de ce nu-l arunci și renunti la revizii la dealer?
Cobori sambata în spatele blocului,iei 5 carpe (una pt sters bujiile si mainile), o cheie de bujii,o leră și o perie de sârmă.
Desfaci o bere rece Golden Brau,scoți cele 4 bujii,pui cele 4 cârpe în găurile bujiilor ca să nu verși bere inauntru,iei bujiile pe rand la perie de sârmă apoi cu lera reglezi distanța la electrod (pe care ti-o zice vecinul) . Dacă e prea mare,ciocănesti puțin în metalul de deasupra electrodului. La fel si daca e prea mica,indoi metalul ca sa-l îndepărtezi de electrod.
Spor la treaba,esti rezolvat pana la 60k când "cică " trebuie sa le schimbi.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Interesant e ca tu spui asta, desi tot tu spuneai ca lichidul de frana nu se schimba la 40.000 de km, ci la 2 ani, chiar daca ai facut 40.000 de km mai devreme de 2 ani. Asta desi in manual scrie 2 ani/40.000 de km. Dar pentru ca ai gasit un dealer cu logica, nu ai facut schimbul cum scrie in manual. Bine in schimb ca ii spui altuia sa-si schimbe bujiile la 17.000 de km, desi ele duc cel putin de 10 ori mai mult.
Multumesc pentru lectia de mecanica si de baut, la care pare ca te pricepi foarte bine! Eu mi-am facut toate reviziile la dealer si am schimbat tot ce trebuia schimbat la dealer, fix cand a zis dealerul ca trebuie schimbat.
Unde dai și unde crapa...
Citeste cu toți dinții din gură. Când eu ziceam sa schimbi lichidul la 2 ani tocmai pentru faptul ca lichidul de frână este higroscopic,adică absoarbe apa . Acest fenomen se-ntâmplă în timp. Poți face 40k în 4 luni,timp în care lichidul de frână are proprietățile foarte apropiate de cel de acum câteva luni. Acumulând apă, lichidul de frână își pierde din proprietăți, adică ii scade temperatura de fierbere și apar problemele.
Cred ca nu are rost sa menționez ca la supercar-uri se schimba lichidul la 5000km,ca oricum din poziția ta de bătător la tastatură nu se va schimba nimic,doar vrei tu sa fii împotriva curentului, un fel de Dogy Dog 4 life.
Și da,cum ziceai mai sus,în mecanica și bautura(de calitate doar) putem concura oricând.
Țiriac avea o vorba: " când n-am bani de 2 piloți, îmi pilotez singur avionul".
Tu schimba ce vrei când vrei,dar nu mai sari în sus pe forumuri ca vor unii sa te ardă. Dacă ești expert în mecanică, just do it,we don't give a fuck.
Spui ca se schimba lichidul când se schimbă plăcuțele,asta înseamnă și 8 luni în unele cazuri,deci cu mult mai repede decât ziceam eu,2 ani .
Din câte zici tu,băutul cu tine se va rezuma max la Unirea,ca doar tot cognac e,asa ca sunt sigur ca nu ne vom întâlni la vreun concurs de baut ,nici de frânare.
Keep pumping the pedal,it will do the job finally
Sent from my SM-G998B using Tapatalk