incearca sa o aduci mai sus de 3000 si sa o mai lasi sa curga apoi ..Lipsa de accelerare nu e tot una cu economia de combustibil
Sa o lasi sa curga genereaza un consum mai mare decat frana de motor (in orice treapta, adica sa accelerezi dupa care sa iei piciorul de pe acceleratie lasand masina in viteza, nu neaprat sa retorgradam), caz in care consumul e 0.
Acest motor fiind aspira de turatie se comporta mai bine (dpdv al consumului) la mersul in oras daca acceleratiile sunt pe perioade scurte..adica mai bine mai hotarat dar ca timp mai sucrt decat sa aparam usor pe acceleratie dar mai lung ca timp.
Asta e valabil pentru perioadele de tranzitie...multe cum sunt in oras.
Diferenta dintre un condus usor sportiv, dar cursiv cu acceleratii in treapta 1 si 2 spre 4000 de rpm si unul calm in care vitezele se schimba sub 3000 de ture este de la 8-9% in cazul sportiv pana 11% in cazul molcom..usor "subturat"