0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Alex ....ai gasit solutia! pleci cu 15 min mai devreme si NU te mai grabesti e valabil pt toti...timpul este personal fiecare il face ...dupa necesitatiiarna cred ca 30 min este convenabil....ca avans de timp-20 min pina dezapezesti masina ...apoi talpa ca iar esti in intirziere Eu daca motorul este cald...Nu mai folosesc treapta 1 de viteza la plecare depa loc? E bine?Tr 1 mi se pare cam scurta?
Nu mai folosesc treapta 1 de viteza la plecare depa loc? E bine?Tr 1 mi se pare cam scurta?
@despada te-ai intrecut cu Loganu'?@Trixi: asa am turat-o de i-au iesit matele cand am plecat din Iasi pe serpentinele de la Oituz. familia dormea asa ca nu am avut plangeri. m-a enervat un iepuras care nu voia sa se dea la o parte desi aveam 2 benzi la urcare.
Citat din: smiles din 18.Ian.2010, 10:49:58 a.m.Nu mai folosesc treapta 1 de viteza la plecare depa loc? E bine?Tr 1 mi se pare cam scurta? Eu stiu ca nu prea e bine pt ca soliciti ambreiajul mai mult decat e necesar, astfel durata lui de viata se micsoreaza.
Citat din: gabin din 18.Ian.2010, 12:20:08 p.m.Citat din: smiles din 18.Ian.2010, 10:49:58 a.m.Nu mai folosesc treapta 1 de viteza la plecare depa loc? E bine?Tr 1 mi se pare cam scurta? Eu stiu ca nu prea e bine pt ca soliciti ambreiajul mai mult decat e necesar, astfel durata lui de viata se micsoreaza.Eu cred ca uzura ambreajului e direct dependenta de :nr. de cicluri (orice schimbare de treapta se contorizeaza)turatia la contact ( rezultand din diferenta turatiilor motor-cutie )presiunea la contact (? cred)PS:E parerea mea nu de expert