Autor Subiect: Suzuki Vitara motor 1.6 model 96-98 are reductor si sateliti  (Citit de 41247 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Suzuki Vitara motor 1.6 model 96-98 are reductor si sateliti
« Răspuns #20 : 25.Feb.2012, 01:05:35 p.m. »
Ti-am vazut masina la Dojo..daca ma insel. Nu era foarte inalta. N-ai ramas deloc cu ea suspendat? (btw...si la mine au inceput sa se auda niscai zgomote metalice cand e in 4x4 L :dknw:)
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline ulise

Re: Suzuki Vitara motor 1.6 model 96-98 are reductor si sateliti
« Răspuns #21 : 25.Feb.2012, 01:25:38 p.m. »
Raspund aici, desi poluez topicul omului...
Utilajul meu are SSSL de 5 cm spate si 3  fata. BL de 3 cm. Anvelope 215/75/15- KM2.
Pentru orice masina, indiferent de ce garda are, exsta locuri unde poate ramane suspendata.
Eu am ramas 'pe burta' in Bucegi, acum un an. Am oprit, tragand mai lateral fata de urme si nu am mai plecat de acolo. Am dat zapada de dedesubt cu lopata( aveam distanta in cele din urma de la zapada pana la masina), dar rotile neavand aderenta, nu m-am putut misca dupa loc.
Mai merg pe la service-ul lui Tuparu. Acum, sa indentific zgomotul, am  mers acolo. Stiam ca e reductor sau diferential fata. Pe elevator nu se auzea zgomotul. A mers Dan cu masina( cred ca il stii- e mecanic acolo) si mi-a zis ca e din reductor zgomotul.
Tu mergi la service si vezi ce e cu zgomotul. 
  • Dacia Duster- motor K4M cu GPL
Viata este prea scurta pentru a alerga prin ea.
 

Offline BXXENL

Re: Suzuki Vitara motor 1.6 model 96-98 are reductor si sateliti
« Răspuns #22 : 25.Feb.2012, 01:30:55 p.m. »
Am tot auzit ca trebuie avut grija cu autoblocantu', mai ales pe strada & viraje. Imi poate spune si mie cineva de ce? Care este fenomenul ce trebuie evitat?
Sunt foarte aproape de a spune da unei astfel de jucari si vreau sa stiu si eu riscurile la care ma supun....

Drift :D

Daca se blocheaza diferentialul de la diferenta de viteza ce apare intre roata de pe interiorul virajului si cea de pe exteriorul virajului, atunci or sa ajunga ambele sa se invarta cu aceeasi directie, si fiind pe spate fenomenul, o sa o dai in drifturi. Daca era pe fata, ai fi subvirat masiv.

Acum ce viteza ar trebui sa ai...nu stiu.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline alexb25

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 229
  • Gen: Bărbat
Re: Suzuki Vitara motor 1.6 model 96-98 are reductor si sateliti
« Răspuns #23 : 26.Feb.2012, 10:53:54 p.m. »
Am tot auzit ca trebuie avut grija cu autoblocantu', mai ales pe strada & viraje. Imi poate spune si mie cineva de ce? Care este fenomenul ce trebuie evitat?
Sunt foarte aproape de a spune da unei astfel de jucari si vreau sa stiu si eu riscurile la care ma supun....

Depinde... Daca mergi NUMAI in offroad as alege fara ezitare autoblocant. Altfel as strange bani pentru unul cu comanda (cum e cel de la ARB), urmand sa invat cand sa-l folosesc  ;).
Principiul de functionare al unui autoblocant Lockright:

Si un video cam cum face cand e montat:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=KRTprZI6h5E
jimnyholic
 

Offline ulise

Re: Suzuki Vitara motor 1.6 model 96-98 are reductor si sateliti
« Răspuns #24 : 17.Feb.2013, 10:23:29 p.m. »
Salut.

Pe Vitara exista mai multe tipuri de motorizari:

benzinare:
- 1.3L 64CP- in Romania nu stiu sa existe, oricum este un motor prea mic.
- 1.6L 80 CP- injectie monopunt sau carburatie
- 1.6L 97CP- injectie multipunct.
- 1.8L 120CP- nu stiu in Romania asa ceva.
- 2.0L 130 CP

motorinare:
- 1.9L- motor Peugeot
- 2.0L motor Mazda( sper sa nu ma insel, cand spun: Mazda)
 
Motoarele pe benzina sunt mult mai ok, dupa opinia multora.
Recomand 1.6. Pentru: intretinere, consum, etc. Consum 7% afara.  Impozit anul trecut: 66 lei( anul asta nu am platit inca, dar nu cred ca s-a marit suma)
S-au fabricat intre anii: 1988- 1998. Dupa 1998 s-au mai fabricat pentru anumite piete, pana in 2002, cred.
Sunt masini usoare. Au in jur de 1000 kg, cele scurte( SWB).  Varianta metaltop are 1040 kg. Pentru a fi usoare( in teren, corelat cu gabaritul, conteaza mult greutatea) au tabla subtire. De aici problemele cu ruginirea.
Reductor exista numai cu levier, nu si varianta pe buton. 4x2 sunt extrem de rare.
Cauta sa iei la maxim 150 000 km.
Vitara este numai cu bascule pe fata, deci nu are punte rigida.
Se poate inalta fara probleme. Un maxim tolerat ar fi roti de 31 sa pui pe ea. O marime mai mare implica multe modificari.  Standard, are o garda mica la sol- SWB-ul are 19 cm.
Blocant din fabrica nu exista. Se poate pune after market. Ai varianta mai buna, dar scumpa- peste 1000 euro. Varianta mai ieftina- autoblocant- ceva peste 250 euro. La aceasta a doua varianta, trebuie avut grija pe sosea-  viteza redusa pe curbe.
Pentru alte piete intalnim urmatoarele denumiri: Escudo, Sidekick, Geo Tracker.
Cutia de viteze manuala are 5 trepte. Varianta automata: 3 sau 4 trepte( doua variante deci pentru automata).

Succes la achizitie!




O mica rectificare: exista Vitara cu LSD din fabrica. 
  • Dacia Duster- motor K4M cu GPL
Viata este prea scurta pentru a alerga prin ea.