Paiii, practic la impotmolire ne intereseaza ca traction control-u (ASR, etc) sa fie dezactivat, nu esp-ul, dar cum sunt la pachet.....Sistemul lasat activat, actioneaza asupra motorului prin reducerea accelerarii, pana la o aderenta optima. Lucrul asta este bun, dar nu atunci cand suntem impotmoliti, pentru ca avem nevoie ca rotile sa se invarta cu turatie marita, in scopul de a elibera depunerile de zapada, noroi, etc, dintre crampoane, obtinand o aderenta mai buna.Problema cu miros de ambreiaj am avut si eu la 20000 km (acum am aproape 100000 fara sa schimb), si nu este legata de esp, ci de faptul ca se incinge foarte repede atunci cand este solicitat mai mult. Esp-ul taie alimentarea, nu franeaza rotile, fapt care putea duce la incingerea ambreiajului, dar scazind acceleratia, roata nu mai ,, scormoneste'' rapid pana gaseste aderenta si asa trebuie sa facem multe manevre si de aici incalzirea si aparitia mirosului.