1.
Dupa mai putin de 10 secunde miros de ambreiaj ars.
Se tot vorbeste de mirosul ambreajului. Poate cineva descrie cu ce se aseamana acest miros ?
2.
exista doua coduri diferite pentru ambreiaj in functie de tipul de tractiune?
Exista un cuplaj intre puntea fata si puntea spate.
3.
ambreiajul se "prajeste " la frecat masina in loc
Ambreajul "se prajeste" cind nu se face lipirea corecta in procent de 100% intre garniturile discului de ambreaj si placa de presiune si/sau volanta.
4.
merg frumos in a 3a, pe la 2-3000 ture. Accelerez brusc (de ambreiaj nu ma ating), masina accelereaza (trage constant), turatia sare brusc 5-700 ture (timp in care masina trage in continuare), dupa care turatie scade cateva sute, viteza crescand in continuare...
a) "turatia sare brusc 5-700 ture" - turatia sare doar pe turometru sau se simte si in mersul motorului ?
b) "turatie scade cateva sute, viteza crescand in continuare" - cu cit poate creste o viteza la 500-700 RPM ?
c) "Accelerez brusc" - cind accelerezi brusc, in cele citeva secunde cit zici ca-ti creste turatia, nu poti fi atent si la drum si la aparatele de bord, nu poti opri intr-o pozitie fixa pedala de acceleratie fara o abatere cit de mica in plus sau minus si nici sa faci o analiza corecta a tuturor datelor ce te-ar putea edifica corect asupra problemei.
Raminind intr-o oarecare treapta de viteza (de la a 3-a in sus) si accelerind brusc de la o turatie de 2500-3000 RPM si pina in 4500-5000 RPM, daca motorul NU se accelereaza brusc, ambreajul e bun de utilizat.