Autor Subiect: Probleme la ambreiaj  (Citit de 66686 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline rexkrokiDAU

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #340 : 28.Mar.2014, 10:50:30 p.m. »
inseamna ca atunci e asa cum banuiam...

Offline Laurentiu

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #341 : 29.Mar.2014, 09:56:02 a.m. »
1.
Citat
Dupa mai putin de 10 secunde miros de ambreiaj ars.
Se tot vorbeste de mirosul ambreajului. Poate cineva descrie cu ce se aseamana acest miros ?

2.
Citat
exista doua coduri diferite pentru ambreiaj in functie de tipul de tractiune?
Exista un cuplaj intre puntea fata si puntea spate.

3.
Citat
ambreiajul se "prajeste " la frecat masina in loc
Ambreajul "se prajeste" cind nu se face lipirea corecta in procent de 100% intre garniturile discului de ambreaj si placa de presiune si/sau volanta.

4.
Citat
merg frumos in a 3a, pe la 2-3000 ture. Accelerez brusc (de ambreiaj nu ma ating), masina accelereaza (trage constant), turatia sare brusc 5-700 ture (timp in care masina trage in continuare), dupa care turatie scade cateva sute, viteza crescand in continuare...

a) "turatia sare brusc 5-700 ture" - turatia sare doar pe turometru sau se simte si in mersul motorului ?
b) "turatie scade cateva sute, viteza crescand in continuare" - cu cit poate creste o viteza la 500-700 RPM ?
c) "Accelerez brusc" - cind accelerezi brusc, in cele citeva secunde cit zici ca-ti creste turatia, nu poti fi atent si la drum si la aparatele de bord, nu poti opri intr-o pozitie fixa pedala de acceleratie fara o abatere cit de mica in plus sau minus si nici sa faci o analiza corecta a tuturor datelor ce te-ar putea edifica corect asupra problemei.

Raminind intr-o oarecare treapta de viteza (de la a 3-a in sus) si accelerind brusc de la o turatie de 2500-3000 RPM si pina in 4500-5000 RPM, daca motorul NU se accelereaza brusc, ambreajul e bun de utilizat.
« Ultima Modificare: 29.Mar.2014, 09:57:44 a.m. de Laurentiu »
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline flip

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
  • SX4 1.6 GS 4WD
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #342 : 01.Apr.2014, 03:17:29 p.m. »
Exista pe piata kit Exedy (fara rulment), cam la jumatate din pretul unui kit similar LUK. Am vazut ca au fost ceva colegi de forum ce si-au montat, e multumita lumea?
 

Offline body

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #343 : 30.Sep.2014, 08:48:50 p.m. »
Si la fosta mea masina la 110.000 km ambreiajul si-a dat obstescul sfarsit, nu a murit de tot dar mult nu o mai duce. Simptome : cand se accelereza brusc (dar numai pe la 50-60 la ora), incepe sa patineze dar nu foarte rau. Totusi masinuta mea a tras la greu atat prin zapezi cat si in dese randuri o remorca umpluta cu nisip, balastru etc
Deci pot spune ca eu sunt multumit de cat a tinut, actualmente este in posesia tatalui meu.
Este primul defect major la ea.
Seic de ploiesti cu Mitsu Outlander si nevasta cu Vitara
 

Offline tom71

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 15
  • SX4 1.6 GS
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #344 : 13.Ian.2015, 01:35:22 p.m. »

[size=78%]La Multi Ani tuturor![/size]

Eu am un SX4 4x4 din 2007 cu 52k km, si deja patineaza la greu, as dori sa va intreb si eu ceva:
Am fost la revizie anul trecut in august, cand am spus si ca intra greu in viteza 1. Dupa ce am ridicat-o am constatat ca intra mai usor, mi-au spus ca au dat cu ceva WD40 pe chestia de plastic care selecteaza vitezele sau asa ceva.
Avand in vedere ca primele simptome de patinare au aparut imediat dupa revizie, exact cum se exprima userul Nicnic, se poate ca acel WD40 sa fi ajuns cumva pe ambreiaj?
Patinarea a inceput sa se manifeste in viteza a treia peste 3000 de ture, apoi am observat ca face la fel si intr-a patra si a cincea: la accelerare cu ambreiajul cuplat sare turometrul pana la 4 - 5000 de ture si apoi scade pe masura ce reuseste sa traga masina si sa creasca viteza. Face exact ca o automata care retrogradeaza. Acum a ajuns sa faca asa si in a doua.
Ca si arsura la buzunar cam la cat ar trebui sa ma astept? Trebuie schimbat tot kitul sau doar discul?


Multumesc frumos,
 

Offline NicNic

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #345 : 13.Ian.2015, 01:49:02 p.m. »
@tom71:
Imi e greu sa cred ca un mecanic de service ar da cu WD40 astfel incat sa ajunga pe discul ambreiaj. Dar lumea e mare ...
Pare mai degraba a fi un ambreiaj "consumat". Nu stiu preturi, nu am ajuns inca la etapa asta.

  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline shpeedy

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #346 : 13.Ian.2015, 02:39:17 p.m. »
Ca si arsura la buzunar cam la cat ar trebui sa ma astept?

Preturi ambreiaj la care adaugi manopera(350-900RON, depinde de service)...
« Ultima Modificare: 13.Ian.2015, 02:53:13 p.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline BXXENL

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #347 : 13.Ian.2015, 03:45:57 p.m. »
De retinut ca daca iei LUK, in cutie tot Exedy gasesti.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline flip

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
  • SX4 1.6 GS 4WD
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #348 : 13.Ian.2015, 04:03:10 p.m. »
eu am schimbat in vara kit-ul complet, m-a costat 1350 cu tot cu manopera...

trebuie menajat ambreiajul la masinutele noastre, se incinge foarte usor chiar si de la o pornire in rampa...
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #349 : 13.Ian.2015, 04:15:40 p.m. »
Ai observat cumva ce marca era cel uzat?
Poate au schimbat în ultimul timp furnizorul și sunt mai proaste acum sau nu mai fac fata la varianta face lift.
Eu am vândut SX4-le meu din 2008 cu peste 240.000 km la bord dar ambreiajul nu dădea semne de oboseala.