0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
La Exedy pe site se pare ca e acelasi kit : szs2051 (szk2063 are rulmentul de presiune inclus) :
1. O volanta usurata ar insemna o ridicare a ralantiului cu citeva sute de ture in functionarea motorului. Adica in loc de 750 RPM sa aduci motorul undeva la 1500-2000 RPM in functie de greutatea volantei.
2-4. Fiind un ambreaj cu actionare hidraulica, exista o supapa sau un grup de supape pe subansamblul rulmentului de presiune (cei care au demontat asa ceva pot da mai multe detalii asupra acestui lucru), la care etansarea se face pe guma (cauciuc) si care poate n-a rezistat (s-a descompus) la temperatura produsa de frecarea discului de ambreaj pe placa ori volanta.
3. Apa provine din condens si s-a amestecat cu lichidul de frina care este o substanta higroscopica. Gasind mai multa "decolorare" in partea spate, ma gindesc ca ori ai mers cu frina de mina trasa, ori ai folosit-o la intoarcerile (curbe AC de PAR) in stil sportiv.
... pedala de ambreiaj e ridicol de moale fata de cum era initial ...