0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.
...suspectez volanta deoarece, cu kitul nou, smucea la relanti, mergea in suturi. Acum... nefiind mecanic nu pot fi sigur de nimic, insa imi sta pe creier problema cu plecarea de pe loc de cand era noua. ... unora le murea motorul, cei mai experiementati scapau cu un tremurat de bord.
Colegul @FLOR1N vorbea strict de familia de motoare M, cu referire la M16A-ul de pe Suzele noastre.
Acum luati batele si dati-mi in cap ca sunt o bruta si am omorat masina, iar eu am sa va spun ca la fel m-am purtat si cu dacia, mai multi ani si in conditii mai grele uneori. La Dacie am vazut fum la ambreiaj doar cand a incercat tata sa intoarca cu o remorca plina ochi de pamant intr-un loc foarte ingust. Si a mers bine ambreiajul si dupa incident. Personal cred ca masina pe care o tii doar de bibelou s-o lustruiesti si sa nu intri cu ea in noroi ca se murdareste este ca sotia fotomodel la un octogenar. Am vazut logan nou care avea vechime de 4 ani. De ce ii spun nou? Pentru ca si presurile de cauciuc erau in pungi si portbagajul si tetierele. L-am felicitat pe om pentru achizitie si am aflat pe urma de cand avea masina. Mi-am revenit din soc dupa vreo 2 zile.
Am păstrat vechiul kit de ambreiaj iar postarea ta m-a făcut să decid să-l pun în portbagaj la primăvară şi să cer părerea oricărui nene priceput la mecanică legat de motivul decesului prematur, măcar prin similitudine cu alte maşini.
Sper sa-l vad si eu cum arata inainte de al da spre cercetare.
1. ...am gasit in Japonia kit sport ranforsant cu volanta simpla si usurata.2. mi-am mai amintit un detaliu.... dupa incidente cu miros de ambreiaj, in special la primul, lichidul de frana s-a inegrit si pe interiorul vasului, deasura lichidului s-a depus o negreala. Cand am schimbat lichidul respectiv 3. am gasit si ceea ce parea a fi apa la franele din spate [era un lichid mai decolorat decat restul].4. Negreala aia putea sa vina oare de la garnituri?
Volanta nu are si rol de balansare?