Autor Subiect: Probleme la ambreiaj  (Citit de 66747 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline hugbear

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #260 : 31.Ian.2014, 08:01:23 p.m. »
Hai sa facem un sondaj ...
Am updatat sondajul de pe "frontispiciul" topicului, ca cel vechi era oricum expirat.

... desi nu e greu de ghicit cine va iesi "invingator", din multe motive :)
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline Laurentiu

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #261 : 31.Ian.2014, 08:06:10 p.m. »
nu stiam ca trebuie decuplat esp ul
Daca s-ar putea repeta experienta cu ESP-ul decuplat, cred ca e posibil de a trage o concluzie.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline rzapo

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #262 : 31.Ian.2014, 08:54:23 p.m. »
trebuia si optiunea de nu... :)
  • Suzuky SX4 4x4 navi
Radu Zaporojan
 

Offline NicNic

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #263 : 31.Ian.2014, 10:05:54 p.m. »
Acum nu votez, fiindca nu stiu SX4  cu tractiune 4x2 si ESP.

Dca exista astfel de varianta, voi vota.
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline shpeedy

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #264 : 31.Ian.2014, 10:49:22 p.m. »
Acum nu votez, fiindca nu stiu SX4  cu tractiune 4x2 si ESP.

Dca exista astfel de varianta, voi vota.

Daca nu ma-nseala memoria, SX4-ul 1.6 GS cu tractiune fata si cutie automata avea ESP (parca @hubbabubba are unul)...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #265 : 31.Ian.2014, 11:00:50 p.m. »
trebuia si optiunea de nu... :)

Subscriu. :)  Nu e cazul meu, dar e logic sa fie si astfel de raspunsuri daca posesorul respectiv nu a fortat masina. Eu am avut ceva miros pe la inceputuri cand testam sa vad ce poate si ce nu SX4, de atunci nu mai am avut probleme.

Offline Laurentiu

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #266 : 01.Feb.2014, 08:50:06 a.m. »
Am updatat sondajul de pe "frontispiciul" topicului...
Cred ca up-date-ul este incorect. Mai corect ar fi fost: citi din cei cu SX4 - 4X4 au avut urmari de defectare a ambreajului la iesirea din situatii critice (teren alunecos) ?
a) cu ESP activat
b) cu ESP dezactivat
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline cristidav

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #267 : 01.Feb.2014, 11:45:23 a.m. »
Sa stau linistit ca cei cu 4x2 nu vor avea probleme ? (bineinteles, la o utilizare normala, nu la forja :P )
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline coby

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #268 : 01.Feb.2014, 11:47:27 a.m. »
Cred ca up-date-ul este incorect. Mai corect ar fi fost: citi din cei cu SX4 - 4X4 au avut urmari de defectare a ambreajului la iesirea din situatii critice (teren alunecos) ?
a) cu ESP activat
b) cu ESP dezactivat

Cu " urmari de defectare " ?
Cu miros de ars eventual , ca nu ti se strica ambreiajul doar la o singura patanie ..
up-date
Miros de ambreiaj ars in modul lock la sx4 4x4 cu:
a) esp activat
b) esp dezactivat
auto si moto
 

Offline FL0R1N

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 5
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #269 : 01.Feb.2014, 03:58:48 p.m. »
Salut lume, sunt posesorul unui Fiat Sedici, adica un SX4 cu oarece criza de personalitate. Ma apropii de a doua inlocuire de ambreiaj la 40000 km neimpliniti si vroiam sa adaug si eu cate ceva celor peste 30 de pagini pe care tocmai le-am citit.

1. nu am ESP, deci nu este el marele drac
2. dupa ce am schimat primul kit [pus luk] am incercat sa menajez cat am putut masina, insa la prima zapada in care am intrat ca nu aveam alta varianta de parcare m-a umplut de fum. a mai dus-o mult de atunci... insa eram constient ca va avea aceeasi soarta deorece un ambreiaj nou nu ar fi trebuit sa patineze in conditiile in care era ridicata pedala si masina se deplasa incetisor.
3. in cazul meu... asociez scaderea performantelor ambreiajului cu o smuceala in mers la relanti, in special viteza I. Cel mai tare s-a simtit aceasta smuceala cand am pus ambreiajul nou, iar apoi... cu cat scadea smuceala, scadea si randamentul ambreiajului. Acest lucru ma face sa ma intreb daca buba nu este volanta cu masa dubla... o piesa care reduce un pic vibratiile motorului la plecare, dar care are viata mult mai scurta decat volanta clasica.
4. kit-ul nou a fost luk si m-a tinut 2 ani, kitul vechi din fabrica la sedici cica ar fi fost Valeo si a tinut 4 ani in conditii de exploatare ceva mai dura, inclusiv tractari, insa cu ierni mai blande.
5. desi motorul este acelasi, la modelul 4x4 dezvolta un cuplu de 190 Nm fata de 165-175 la 2x4 sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_M_engine

Concluzie personala: ar trebui ca aceasta masinutza pe care noi o iubim, desi ea spune NU  :-j, sa aiba macar o forma primitiva de reductor pentru conditiile de iarna. Stiu ca nu este JEEP, asa cum unii inca vor sa creada, insa testul practicii ne arata clar ca are nevoie de reductor pentru a fi fiabila. Consider ca am platit un adaos comercial piperat la aceasta masina in 2007 avand in vedere fiabilitatea si pretul pieselor si ca mi-a fost vanduta o masina 4x4 care nu poate fi folosita in modul 4x4 pentru ca se strica. Probabil nu voi mai cumpara niciodata o masina noua datorita politicilor de jaf ale service-urilor si producatorilor; sa dezvolt putin: de ce o ora de reparatie la o masina noua costa mai mult decat la o masina mai veche? din experienta spun ca o masina noua se repara chiar mai usor; de ce aceleasi piese costa mai putin pe masura ce masina se invecheste?; si ultimul punct: o cumperi azi cu 16.500 si peste o luna valoreaza 14.000.

Scuzati-mi frustrarea, dar in "starea vremurilor de acum" a fost bomboana de pe coliva ambreiajul asta.