0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Care-i avantajul, mai exact ?
...n-ar merge in aceiasi bani sa iau doar un disc mai de doamne-ajuta?
Nu miroase a varza (calita) si nici nu face probleme de nefunctionalitate.
Ambreiajul ? Si de ce la 4x4 ar avea probleme, in caz de exploatare defectuoasa similara, iar la 4x2 nu ?
Daca tu accelerezi si ESP iti pune frana pe roata care se invarte in gol, termini ambreiajul cat ai zice Exedy
4x4 are ESP, care iti pune frana cand iti patineaza roata, si iti omoara ambreiajul. 4x4 are si pierderi parazitare mai mari pe transmisie, si cele 4 roti motoare solicita mai mult transmisia decat doar 2.
Si poate ca mai si da o incredere marita in sine si in masina sistemul 4x4, facandu-i pe proprietari mai predispusi sa cautele limitele masinii, si cu totii stim ca uzura creste exponential atunci cand te apropii de limite.Inclusiv pt un drag-race e mai dificil de lansat o masina 4x4, iar uzura ambreiajului e mult mai mare, risti sa il prajesti imediat daca ai aderenta si putere suficienta.
Asta n-o poti sti decit dupa ce demontezi de pe masina cutia de viteze si examinarea placii de presiune.
In alta ordine de idei, am vrut azi s-o scot la plimbare. Din pacate, in viteza intai si cu piciorul ridicat de pe ambreiaj, statea bine-mersi pe loc, la turatia de ralenti . Probabil un rol negativ in piesa asta a avut-o si faptul ca aseara am parcat-o cu frana de mana care probabil a inghetat...