Autor Subiect: Probleme la ambreiaj  (Citit de 66723 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline lrbc

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
  • Life is only a daring adventure or nothing at all.
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #130 : 14.Mar.2012, 05:44:33 p.m. »
Am citit si topicul despre curea, seamana si cu ce scrie acolo, dar nu vad legatura cu momentul in care cuplez cutia de viteze. Cureaua nu ar trebui sa se invarta din momentul in care pornesc motorul?
 

Offline macmat

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #131 : 14.Mar.2012, 09:29:21 p.m. »
Poate fi de la rulment?
Rulmentul de presiune nu lucreaza (nu se invirte-deci nu are de ce sa scoata zgomot) decit atunci cind incepi sa apesi pedala de ambreiaj(debreiere)+cind o tii apasata(atunci e solidar cu placa de presiune,cu arcul diafragma-"soarele") +atunci cind eliberezi pedala de ambreiaj( ambreiere). Daca discul de ambreiaj nu e foarte uzat,rulmentul "e in repaus" cind nu atingi pedala de ambreiaj.  Deci ar trebui sa studiezi zgomotul in functie de pozitia pedalei de ambreiaj ca sa scoti (sau nu) rulmentul de presiune din discutie.Ar mai exista posibilitatea ca rulmentul de presiune sa nu revina in pozitia de repaus(departat de diafragma) si sa se invirta continuu............... :( :( Io nu stiu sa-ti spun mai mult. >:D<
 

Offline marius34

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #132 : 14.Mar.2012, 09:42:43 p.m. »
Cred ca este cureaua de accesorii.Cand bagi in treapta1 si incepi sa misti masina,probabil ca subturezi putin motorul si atunci cureaua incepe sa patineze putin.Cand incepe sa scartie scoate-o din viteza si tureaz-o in gol(cu sprite) si ai sa vezi ca dispare.
 

Offline rezare

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 72
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #133 : 26.Mar.2012, 10:45:11 a.m. »
Am o intrebare legata de ambreiaj: cand dau drumul mai brusc ambreiajului, in anumite momente se "agata" aproape de finalul cursei si urca incet sus. Se simte foarte clar atunci cand schimb foarte repede treptele de viteza, moment in care intra in limitare si dupa 0.5-1s cupleaza dupa ce i-am dat drumul. E vreo protectie sau ceva pentru 4x4? E alta problema?
 

Offline Laurentiu

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #134 : 26.Mar.2012, 12:02:48 p.m. »
E vreo protectie sau ceva pentru 4x4? E alta problema?
Cred ca "problema" e viscozitatea uleiului de la comanda ambreajului in functie de temperatura ambianta. Un ambreaj hidraulic se comporta diferit ca unul mecanic.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline marius34

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #135 : 27.Mar.2012, 08:16:43 a.m. »
Din cate stiu ambreiajul hidraulic este pe lichid de frana,asa ca............................este o alta problema.Trebuie facuta o verificare la pompa de ambreiaj ,sau la pedala.
 

Offline Laurentiu

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #136 : 27.Mar.2012, 09:06:10 a.m. »
...ambreiajul hidraulic este pe lichid de frana
..... care este tot un lichid uleios. Poate avea comportari diferite la temperaturi diferite.

O alta cauza ar mai fi existenta aerului pe instalatie.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline rezare

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 72
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #137 : 27.Mar.2012, 02:17:05 p.m. »
Mkey, deci ideea e ca un ambreiaj de sx4 trebuie sa aiba cursa pedalei constanta? La cuplarea brusca a pedalei nu trebuie sa se opreasca aproape de capatul cursei si sa "amortizeze" socul, nu?
 

Offline marius34

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #138 : 27.Mar.2012, 09:57:19 p.m. »
..... care este tot un lichid uleios. Poate avea comportari diferite la temperaturi diferite.

O alta cauza ar mai fi existenta aerului pe instalatie.

Lichidul de frana este un amestec de alcooli nesaturati si saturati cu diversi hidroxizi alcalini (de potasium sodiu=soda caustica).
D p v d al compozitiei chimice seamana f mult cu lesia ramasa ca rezidiu atunci cand faci sapun de casa; pe care daca intrebi mecanici batrani ti-o recomanda cand nu ai lichid de frana pe drum si din diverse probleme nu gasesti nici sa cumperi, nici sa imprumuti (asa se intampla inainte de *89), ca pe drumurile partiei lesie era din belsug.
O fi uleios dar nu este ulei................ :good:
« Ultima Modificare: 27.Mar.2012, 10:03:31 p.m. de marius34 »
 

Offline Laurentiu

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #139 : 28.Mar.2012, 10:30:43 a.m. »
O fi uleios dar nu este ulei................ :good:

Are densitatea mai mica sau mai mare ca apa ?

La cuplarea brusca a pedalei nu trebuie sa se opreasca aproape de capatul cursei si sa "amortizeze" socul, nu?
In mod normal, atit practic cit si teoretic, in functionare n-ar trebui sa existe diferente intre un ambreaj hidraulic si unul mecanic. Singura diferenta ar trebui sa fie doar forta cu care se actioneaza asupra pedalei.

Socul pedalei la capatul de cursa (in partea superioara - pedala lasata libera) ar trebui sa fie facut de un stoper de cauciuc daca el exista insa, asa cum se invata in scoala auto, pedala de ambreaj NU se bruscheaza => la capat de cursa suportul pedalei poate fi dotat doar cu o bucatica de cauciuc anti-zgomot.
« Ultima Modificare: 28.Mar.2012, 10:38:44 a.m. de Laurentiu »
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!