Autor Subiect: Probleme la ambreiaj  (Citit de 66724 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline adrian_r5

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #110 : 21.Feb.2012, 12:03:51 p.m. »
Luk se pare ca doar le reconditioneaza
wtf  :-/ :-/ :-/
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline Seteh

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #111 : 21.Feb.2012, 12:30:15 p.m. »
Ambreiajele ,ca multe alte piese de pe o masina sunt in procent de peste 70% reconditionate. In tarile cu apa calda sunt deja peste 5 ani de cand se cer inapoi de la service-uri piesele vechi si respectivele service-uri beneficiaza de reduceri de preturi .La noi a inceput timid de vreo 2 ani .
SX4 gs 4X4 esp 1,6
 

Offline xim

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #112 : 21.Feb.2012, 01:08:29 p.m. »
oare acest lucru sa fie valabil si pentru casetele de directie :-?
asta ar explica de ce unii le-au schimbat si de 3 ori...
1,6 SX4 GS 4x4 black
1,4 Scross Passion awd, gray
 

Offline Seteh

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #113 : 21.Feb.2012, 01:18:06 p.m. »
 :)  In Ro astea au primele cerute de fabricanti acum 2 ani. Cei care le-au schimbat si le-au luat acasa sau au ramas la service?
SX4 gs 4X4 esp 1,6
 

Offline sxtelu

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1590
  • Thanked: 41 times
  • Gen: Bărbat
    • În vecinătatea casei memoriale Nicolae Iorga
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #114 : 21.Feb.2012, 01:42:04 p.m. »
Cei care le-au schimbat si le-au luat acasa sau au ramas la service?

De unde atâta belşug ?
Casetele au rămas în service iar eu am explicat în topicul dedicat că în mod sigur acestea urmau să fie recondiţionate şi schimbate - pe garanţie - următorilor nenorocoşi !
"Este mai uşor să înşeli oamenii decât să-i convingi că au fost înşelaţi."

Mark Twain
 

Offline Chips

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 103
  • Gen: Bărbat
  • Leave sooner, drive slower, live longer.
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #115 : 21.Feb.2012, 02:53:50 p.m. »
Cate lucruri noi aflu atazi, habar nu aveam ca ambreajele se reconditioineaza si se revand ca fiind noi.
De aceea ma bucur ca iau orice piesa pe care o schimb in service.

Ma puteti ajuta si pe mine cu link-ul catre discutiile despre caseta, ma intereseaza de ce simptome sa ma interesez.

Multam!
Every thing I'm not made me everything I am
 

Offline Swithin

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 256
  • Gen: Bărbat
Grow up.
 

Offline Chips

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 103
  • Gen: Bărbat
  • Leave sooner, drive slower, live longer.
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #117 : 21.Feb.2012, 04:40:23 p.m. »
Multam, si scuze de erorile de mai devreme, scriu de la munci si de abia mai arunc cate un ochi pe forum :D.
Every thing I'm not made me everything I am
 

Offline macmat

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #118 : 21.Feb.2012, 05:53:02 p.m. »
Cate lucruri noi aflu atazi, habar nu aveam ca ambreajele se reconditioineaza si se revand ca fiind noi.
Eu nu prea cred chestia asta.Mi se pare mai mult un fel de "teoria conspiratiei"!E posibila revinzarea produselor reconditionate insa acestea sint MARCATE si livrate la preturi mai mici (cum sint de ex.anvelopele).  Ca "defect de fabricatie" nu mira pe nimeni ca este un topic de an 2012? Ce, nu au mai fost ierni pina acum??? Sint alaturi de colegii de forum la care s-a constat defectiunea(patinare ambreiaj....) dar poate ceilalti au sesizat doar un "miros de incins" cauzat de apa infiltrata in zona de frictiune(fierbinte-e frecare!!!)+vapori urcati la nas. Parerea mea....... :pardon:   P.S. Ce zic cei de pe alte meleaguri (DE, US etc)
 
 

Offline BXXENL

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #119 : 21.Feb.2012, 06:01:32 p.m. »
 La fel cum exista normele CAFE (corporate average fuel economy) la fel exista si directive care impun ca piesele defecte trebuiesc reciclate.

Normal ca e mai simplu sa ai o rata mare de reciclare daca faci UN arc sau un simering sau o bucsa sa pice dintr-o piesa de mii de lei (vezi ambreiaje si casete ce cad pe capete) si sa le opresti in serivce si sa le reconditionezi, decat sa faci masini fiabile care nu se strica si la care nu ai ce recicla, ca atunci cand s-a stricat ceva, are sute de mii de kilometrii si e uzat in intregime.

Deci nu e nici o teorie conspirationista. Sunt luari in deradere a unor legi date pt a salva planeta. Ca daca dimensionau ambreiajul sa tina o viata,  nu mai aveau pe ce sa bata ferodouri si apoi sa-l vanda din nou. Nu le mai ieseau banii, nu le mai ieseau procentele. Dintr-un ambreiaj care a facut 40.000km mai totul e perfect. Dintr-unul care a facut peste 200.000...nu mai scoti nimic..e bun numai de aruncat/topit.
  • SX4 1.5
Alex