La fel cum exista normele CAFE (corporate average fuel economy) la fel exista si directive care impun ca piesele defecte trebuiesc reciclate.
Normal ca e mai simplu sa ai o rata mare de reciclare daca faci UN arc sau un simering sau o bucsa sa pice dintr-o piesa de mii de lei (vezi ambreiaje si casete ce cad pe capete) si sa le opresti in serivce si sa le reconditionezi, decat sa faci masini fiabile care nu se strica si la care nu ai ce recicla, ca atunci cand s-a stricat ceva, are sute de mii de kilometrii si e uzat in intregime.
Deci nu e nici o teorie conspirationista. Sunt luari in deradere a unor legi date pt a salva planeta. Ca daca dimensionau ambreiajul sa tina o viata, nu mai aveau pe ce sa bata ferodouri si apoi sa-l vanda din nou. Nu le mai ieseau banii, nu le mai ieseau procentele. Dintr-un ambreiaj care a facut 40.000km mai totul e perfect. Dintr-unul care a facut peste 200.000...nu mai scoti nimic..e bun numai de aruncat/topit.