Autor Subiect: Probleme la ambreiaj  (Citit de 66713 ori)

0 Membri şi 7 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline bisti

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #100 : 20.Feb.2012, 01:42:13 p.m. »
Apar tot felul de probleme si daca " te porti cu manusi" cu ea, lucru care la alte marci nu se intampla( si aici fac referire la VW Passat pe care il detin de 7 ani, fabricatie 2003. Dar asta e, iti mai iei si teapa, uneori.

Tu compari o masina de 30.000 euro cu una de 15.000 ?
 

Offline Chips

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 103
  • Gen: Bărbat
  • Leave sooner, drive slower, live longer.
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #101 : 20.Feb.2012, 09:08:50 p.m. »
       
          Da-mi voie sa te contrazic, eu am initiat subiectul asta si inca de la inceput am descris intregul fenomen cu are m-am confruntat. SX-ul meu este 1.5 benzina 2WD si mi-a cazut rulmentul de presiune la numai....25000km.

Sorin, ma bucur ca mi-ai atras atentia, insa eu am spus "majoritatea". M-am referit la cei care simt un miros puternic in habitaclu la fortarea ambreajului.
Cateva posturi in urma un coleg ne-a explicat corespunzator de ce se poate intampla asta.
Insa, ai dreptate, calitatea piesei in sine, in opinia mea, este slaba.
Nu se poate insa generaliza. Masina, in sine, este bine construita. Eu nu am avut probleme cu ea in afara de acest sezon rece in care am fortat ambreajul din necesitate si i-am simtit slabiciunea

Tu compari o masina de 30.000 euro cu una de 15.000 ?

@bisti:

Care este legatura? te rog sa ma lamuresti pentru ca nu inteleg. Daca platesc EUR 15.000 pentru o masina trebuie sa accept ca este "defecta" sau ca "ma va lasa in drum"?

Nu este corect. Exemple sunt multe. De la Logan ( care a bagat in faliment firme care vindeau piese auto - clienti de ai mei - si care au facut stoc cand s-a lansat Logan-ul. Ulterior, pentru ca masina nu se strica, au inchis pravaliile ) pana la BMW de EUR 150,000 care au venit cu defecte la caseta de directie din fabrica.

Nu este si nici nu poate fi admisibil asa ceva.
Eu astept calitate pentru orice bun pe care il cumpar din banii pe care i-am muncit eu. Orice altceva este insuficient.
Mentalitate "atata dai, atata face" este invechita si ne tine in loc fata de vecinii nostrii "mai" europeni.

Imi cer scuze de off-topic si inteleg stergerea sau editarea postului daca este cazul.

Seara buna!
Every thing I'm not made me everything I am
 

Offline adrian_r5

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #102 : 20.Feb.2012, 11:05:46 p.m. »
inteleg stergerea sau editarea postului daca este cazul.
Eu nu le-as intelege  >:D<
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline bisti

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #103 : 21.Feb.2012, 09:19:37 a.m. »
Legatura este in mod direct in fiabilitatea pieselor.
Uita-te de exemplu la Logan (ca tot l-ai adus in discutie). Se stie ca dupa 1-2 ani pica "masa" de la tripla spate, iar cand apesi pe frana si ai semnalul pus, se sting ambele. La Peugeot 206 se stie ca pica puntea spate - din cauza ca se gripeaza rulmentii (acestia nefiind protejati de mizerie). La SX4 e problema cu caseta de directie. La Skoda Octavia pica turbina in draci la diesel 1.9.

Cate asemenea probleme ai auzit tu la masinile scumpe ? Ma refer la cele peste 25.000 euro. Probabil ca de aceea costa mai mult, ca si-au permis sa faca N teste si sa isi dea seama daca o componenta se poate strica in 1-2-3 ani.
 

Offline shogom

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 71
  • Gen: Bărbat
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #104 : 21.Feb.2012, 09:32:15 a.m. »
nu exista ambreiaj aftermarket mai performant>?Daca asta e singura buba a masinii n-as ezita s-o rezolv cumparand acest ambreiaj.Problema cu caseta de directie s-a rezolvat dupa facelift.
 a intrebat cineva vreo "cunostinta"de la reprezentanta daca au lista cu ambreiaje fumegande e mare? daca lista e mare mai mult ca sigur reprezentanta luat legatura cu centru" pentru a se informa despre o eventuala problema de fabricatie, proiectare(subdimensionare etc).
 

Offline xim

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #105 : 21.Feb.2012, 10:10:25 a.m. »
La Skoda Octavia pica turbina in draci la diesel 1.9.
Cate asemenea probleme ai auzit tu la masinile scumpe ? Ma refer la cele peste 25.000 euro.

Intamplator acest motor cu turbina buclucasa este montat si pe Octavia Scout care cam bate la 25.000 si cred, sper sa nu gresesc, si pe masini VW cu preturi care sunt in jurul valorii mentionate de tine.
Daca fiabilitatea ar fi direct proportionala cu pretul, dupa cum susti, atunci cred ca ar trebui sa vedem tot din km in km cate un logan tras pe dreapta, ceea ce culmea nu se intampla. Am exemple de loganuri cu peste 100.000 care in afara unor probleme minore la trenul de rulare nu prea au avut de suferit.

Deocamdata avem 2 probleme majore care se repeta,  caseta si ambreiajul, sper sa nu mai apara altele, in rest intradevar masinuta pare destul de robusta. La 27.000 in mare parte pe  drumurile Maramuresului (infrastructura ca dupa razboi) nu ma plang de soricei sau alte zgomote neidentificate.
1,6 SX4 GS 4x4 black
1,4 Scross Passion awd, gray
 

Offline sxtelu

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1590
  • Thanked: 41 times
  • Gen: Bărbat
    • În vecinătatea casei memoriale Nicolae Iorga
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #106 : 21.Feb.2012, 10:19:26 a.m. »
Tu compari o masina de 30.000 euro cu una de 15.000 ?

Eu aş compara o maşină cu garanţie 3 ani în limita a 100.000 km cu o maşină cu altă garanţie, de exemplu. Clasele de preţ diferite trebuie să oglindească clase diferite de automobile, performanţe şi niveluri de confort diferite - nu să justifice defecţiuni majore în perioada de garanţie !
 Consider DE NECONCEPUT defecţiunile în perioada de garanţie în cazul unei exploatări normale iar eventualele vicii de proiectare / fabricaţie trebuiesc recunoscute şi remediate pe cheltuiala producătorului ! Este inacceptabilă, în opinia mea o justificare de genul "ce te aştepţi de la o maşină de 17.000 euro?". Logic, să nu cedeye nicio piesă în perioada de garanţie pentru că, tot logic, mi-aş fi cumpărat în aceeaşi bani o maşină SH care a costat 30.000 euro nouă şi nu se autodizolvă...
"Este mai uşor să înşeli oamenii decât să-i convingi că au fost înşelaţi."

Mark Twain
 

Offline LTD

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #107 : 21.Feb.2012, 10:32:06 a.m. »
eu am sx4 facelift si
am schimbat caseta pe garantie la aprox 1 an de la achizitie (verifica in jurnal daca vrei data exacta) si
acu imi pun un kit ambreiaj after market Luk
... impotriva prostiei zeii insisi lupta in zadar ...

подписи для форумов
 

Offline shogom

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 71
  • Gen: Bărbat
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #108 : 21.Feb.2012, 11:12:39 a.m. »
hmm...eram sigur ca s-a rezolvat cu facelift-ul.Am citit pe undeva de chestia asta.o sa fiu atent la sunete suspecte.
eniuei modelul e deja copt,  daca apareau problemele astea in 2006-2007 intelegeam ca sunt probleme de masina noua.
 

Offline Seteh

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #109 : 21.Feb.2012, 12:00:12 p.m. »
.... si
acu imi pun un kit ambreiaj after market Luk
Din pacate nu e Luk. Tot exedy este . Exedy este fabricantul OE pentru ambreiaj (vezi atasament) . Luk se pare ca doar le reconditioneaza si la pune un actipild .Acum ma gandesc ca si al nasei sa nu fi fost la fel cu mentiunea ca pe disc sigur era pansonat Luk. Probabil ca nu au mai avut ce face la disc si l-au inlocuit de tot.

Suna-ma ca nu mai gasesc numarul de telefon. Chiar imi pare rau.
SX4 gs 4X4 esp 1,6