Da-mi voie sa te contrazic, eu am initiat subiectul asta si inca de la inceput am descris intregul fenomen cu are m-am confruntat. SX-ul meu este 1.5 benzina 2WD si mi-a cazut rulmentul de presiune la numai....25000km.
Sorin, ma bucur ca mi-ai atras atentia, insa eu am spus "majoritatea". M-am referit la cei care simt un miros puternic in habitaclu la fortarea ambreajului.
Cateva posturi in urma un coleg ne-a explicat corespunzator de ce se poate intampla asta.
Insa, ai dreptate, calitatea piesei in sine, in opinia mea, este slaba.
Nu se poate insa generaliza. Masina, in sine, este bine construita. Eu nu am avut probleme cu ea in afara de acest sezon rece in care am fortat ambreajul din necesitate si i-am simtit slabiciunea
Tu compari o masina de 30.000 euro cu una de 15.000 ?
@bisti:
Care este legatura? te rog sa ma lamuresti pentru ca nu inteleg. Daca platesc EUR 15.000 pentru o masina trebuie sa accept ca este "defecta" sau ca "ma va lasa in drum"?
Nu este corect. Exemple sunt multe. De la Logan ( care a bagat in faliment firme care vindeau piese auto - clienti de ai mei - si care au facut stoc cand s-a lansat Logan-ul. Ulterior, pentru ca masina nu se strica, au inchis pravaliile ) pana la BMW de EUR 150,000 care au venit cu defecte la caseta de directie din fabrica.
Nu este si nici nu poate fi admisibil asa ceva.
Eu astept calitate pentru orice bun pe care il cumpar din banii pe care i-am muncit eu. Orice altceva este insuficient.
Mentalitate "atata dai, atata face" este invechita si ne tine in loc fata de vecinii nostrii "mai" europeni.
Imi cer scuze de off-topic si inteleg stergerea sau editarea postului daca este cazul.
Seara buna!