0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Ce intelegi prin "decalire partiala"
Ai verificat cumva sa nu ai rupt cablul de ambreiaj?
afllu ca rulmentul " pe original" costa intre 330 si 360 lei si " pe After Market", surpriza: intre 470 si 490 lei
Dupa ce am postat primul mesaj am pornit pe la magazinele care comercializeaza piese, ca sa vad cam cat ar costa un rulment de presiune...
E ambreiaj hidraulic Rulmentu' singur sau impreuna cu acel "clutch operating cylinder" in care zice ca e incorporat
Posibil sa dai banii aiurea iar in final sa vezi ca totul se trage de la un simplu inel (simering) de cauciuc.Mergi in service, demontezi CV de pe masina si abia apoi poti vede de unde e defectul.
1. Te referi la simeringul din rulment... ?2. 99% rulmentul( conform mai multor pareri)
sa lasam timpul sa vorbeasca.
1. Sub nici o forma. Rulmentul nu are simering ci doua protectii de tabla sa nu sara vaselina dintre bile. Ma refer la un simering in zona unde se face presiune pentru actionarea rulmentului de presiune. Vezi in fotografia postata de mine ce este in chenar rosu. 2. Rulmentul NU este defect. El nu pica dintr-o data si nici nu uda cutia de viteze. Daca nu crezi, sa lasam timpul sa vorbeasca.