Autor Subiect: Probleme la ambreiaj  (Citit de 66702 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline sorin iulian

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 21
  • Gen: Bărbat
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #10 : 25.Ian.2012, 09:26:48 a.m. »
 
           Dupa ce am postat primul mesaj am pornit pe la magazinele care comercializeaza piese, ca sa vad cam cat ar costa un rulment de presiune si am avut surpriza sa afllu ca rulmentul " pe original" costa intre 330 si 360 lei si " pe After Market", surpriza: intre 470 si 490 lei si mai trebuie sa astepti si 4-5 zile lucratoare pana il aduc, de parca ar veni chiar din Japonia si nu din Ungaria, care e la o aruncatura de bat. Cum va explicati? nu ar trebui sa fie invers? Explicatia unui mecanic a fost : " e clar ca au un defect de fabricatie care a fost remediat de ceilalti producatori de piese de schimb" si in cazul asta daca cumperi original exista riscul sa cedeze iar, mai repede decat ar fi normal. Sunt in ceata. De aceea revin cu rugamintea catre toti cei care au avut probleme cu rulmentul sa-si spuna parerea, macar sa se stie de acum incolo ce ar fi de facut. Va multumesc
 

Offline tdd70

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 217
  • Gen: Bărbat
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #11 : 25.Ian.2012, 10:07:46 a.m. »
Ai verificat cumva sa nu ai rupt cablul de ambreiaj?
Bucuresti, 43 ani, Jimny stock-2002, 1328cmc, 82CP, M13A, ABS, AC,
 

Offline Laurentiu

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #12 : 25.Ian.2012, 10:17:51 a.m. »
Ce intelegi prin "decalire partiala"  :-/ :-/ :-/
Am avut o astfel de probleme. Cauza nu o stiu precis insa banuiesc ca e un defect de fabricatie care in timp s-a accentuat. Cit timp motorul era rece, totul decurgea normal insa pe masura ce se incalzea, introducerea in viteze devenea tot mai greoaie.

Am facut citeva poze placii de presiune ca sa vezi zona suprasolicitata din cauza frecarii (zona vinetie) iar "razele soarelui" nu sint toate la acelasi nivel:








« Ultima Modificare: 25.Ian.2012, 10:27:46 a.m. de Laurentiu »
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline adrian_r5

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #13 : 25.Ian.2012, 10:36:30 a.m. »
Ai verificat cumva sa nu ai rupt cablul de ambreiaj?
E ambreiaj hidraulic  ;)

afllu ca rulmentul " pe original" costa intre 330 si 360 lei si " pe After Market", surpriza: intre 470 si 490 lei
Rulmentu' singur sau impreuna cu acel "clutch operating cylinder" in care zice ca e incorporat  :-/ :-/ :-/

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline Laurentiu

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #14 : 25.Ian.2012, 10:49:08 a.m. »
 
           Dupa ce am postat primul mesaj am pornit pe la magazinele care comercializeaza piese, ca sa vad cam cat ar costa un rulment de presiune...
Posibil sa dai banii aiurea iar in final sa vezi ca totul se trage de la un simplu inel (simering) de cauciuc.

Mergi in service, demontezi CV de pe masina si abia apoi poti vede de unde e defectul.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline sorin iulian

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 21
  • Gen: Bărbat
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #15 : 25.Ian.2012, 11:55:49 a.m. »
E ambreiaj hidraulic  ;)
Rulmentu' singur sau impreuna cu acel "clutch operating cylinder" in care zice ca e incorporat  :-/ :-/ :-/


Sincer nu stiu, dar daca ar mai fi fost ceva in afara de rulment cred ca cei de la magazin mi-ar fi spus. Pretul cred ca este numai pentru rulment( am intrebat si in Mangalia si in Constanta).
« Ultima Modificare: 25.Ian.2012, 12:02:33 p.m. de sorin iulian »
 

Offline sorin iulian

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 21
  • Gen: Bărbat
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #16 : 25.Ian.2012, 11:59:55 a.m. »
Posibil sa dai banii aiurea iar in final sa vezi ca totul se trage de la un simplu inel (simering) de cauciuc.

Mergi in service, demontezi CV de pe masina si abia apoi poti vede de unde e defectul.
Te referi la simeringul din rulment( asta cred ca nu vine separat, este incorporat rulmentului, nu?), sau mai e vreunul prin cutie? pentru ca este uda cutia dedesupt, semn ca ceva din interior s-a stricat., 99% rulmentul( conform mai multor pareri) dar ramane si acel 1% care poate sa fie si altceva. Fiarele astea iti ofera intotdeauna surprize neplacute( dar fara ele nu putem trai).
« Ultima Modificare: 25.Ian.2012, 12:06:30 p.m. de sorin iulian »
 

Offline Laurentiu

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #17 : 25.Ian.2012, 12:06:38 p.m. »
1. Te referi la simeringul din rulment... ?
2. 99% rulmentul( conform mai multor pareri)
1. Sub nici o forma. Rulmentul nu are simering ci doua protectii de tabla sa nu sara vaselina dintre bile. Ma refer la un simering in zona unde se face presiune pentru actionarea rulmentului de presiune. Vezi in fotografia postata de mine ce este in chenar rosu.

 2. Rulmentul NU este defect. El nu pica dintr-o data si nici nu uda cutia de viteze. Daca nu crezi, sa lasam timpul sa vorbeasca.
« Ultima Modificare: 25.Ian.2012, 12:10:50 p.m. de Laurentiu »
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline adrian_r5

Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #18 : 25.Ian.2012, 12:16:12 p.m. »
@sorin iulian ... pt. detalii financiare te poti uita aici.

sa lasam timpul sa vorbeasca.
"time is money"  >:D<
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline sorin iulian

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 21
  • Gen: Bărbat
Re: Probleme la ambreiaj
« Răspuns #19 : 25.Ian.2012, 12:18:36 p.m. »
1. Sub nici o forma. Rulmentul nu are simering ci doua protectii de tabla sa nu sara vaselina dintre bile. Ma refer la un simering in zona unde se face presiune pentru actionarea rulmentului de presiune. Vezi in fotografia postata de mine ce este in chenar rosu.

 2. Rulmentul NU este defect. El nu pica dintr-o data si nici nu uda cutia de viteze. Daca nu crezi, sa lasam timpul sa vorbeasca.
Eu m-as bucura sa ies mai ieftin, sa vedem cand ajung in service, la demontare. Oricum merci pentru sfaturi.