0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.
...pedala nu mai debraiaza, nu mai poti baga in viteze. ...este ud la cutie, dedesupt...
Defect circuitul hidraulic de comanda al rulmentului de presiune.
Ce se intelege prin circuit hidraulic de comanda?
pornit motor - lasat sa se incalzeasca - oprit motor. Apoi bagat viteza 1 - calcat si tinut calcat ambreiaj - bagat viteza 1 - pornit motor -schimbat viteze la turatii mai mari decat de obicei - cand opream la semafor - calcat si tinut calcat ambreiaj pana se facea verde din nou.
Intrebare: Cu motorul oprit, daca calci ambreiajul intra usor in viteza 1? Daca da, verdictul e sigur - rulmentul de presiune defect. Cu motorul oprit nu intra usor in viteze, ba chiar f. greu. La mine pedala e ca si moarta, in sensul ca apesi si nu simti rezistenta , doar arcul o mai aduce inapoi in pozitia initiala. Cu motorul pornit nicio sansa. Eu nu am bagat-o nici prin zapada, nici prin apa mare, a cedat pur si simplu. Ce as vrea sa stiu de la ceilalti posesori de sx4 este daca s-au mai confruntat cu problema asta, pentru ca daca au patit-o mai multi e clar ca este un defect de fabricatie, ca multe altele. Oricum sunt dezamagit de calitatea pieselor si de durata lor de viata. Mai am un Passat din 2003, are 200000 km la bord si nu am schimbat nimic la el( in afara de consumabile, distributia, burdufele la planetare si placutele de frana). Asta e...., mergem inainte.
decalirea partiala a "soarelui"