0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Dupa ce am montat arcurile a aparut cloncanitul. Recunosc ca n-am menajat deloc masina. Cred ca mai mult forestiere, gropi si sleauri a vazut; asfaltul doar cand nu aveam incotro
[...] Normal, amortizorul a fost ales avand in vedere si compresia existenta a arcului original montat pe masina, dar ce am omis eu sa spun (si vad ca nimeni n-a mentionat, probabil n-au verificat la inlocuire) este ca arcul Mad este la fel de inalt ca arcul original, fapt verificat de mine la service, deci inaltarea masinii se obtine datorita faptului ca diametrul spirei este aproape dublu si deci este mai dur si se comprima mai putin. Ce vreau sa spun cu asta, este faptul ca la o deschidere maxima a arcului, acesta nu-l depaseste pe cel original, se deschide la fel, deci telescopul nu este fortat, doar in plan orizontal amortizorul sta in alta pozitie(mai ridicata). [...]
Dar dacă fara sarcina arcurile sunt egale ca lungime, nu prea are cum ca la destindere arcurile (MAD) mai groase sa depășească elongatia arcurilor mai subtiri si sa forteze amortizoarele. Parerea mea...
Citat din: gabineg din 09.Ian.2021, 02:55:45 p.m.Dar dacă fara sarcina arcurile sunt egale ca lungime, nu prea are cum ca la destindere arcurile (MAD) mai groase sa depășească elongatia arcurilor mai subtiri si sa forteze amortizoarele. Parerea mea......Dar deja cred ca am vorbit prea mult pe intrebarea colegului...