0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
La X-Trail aveam un scut din fibra de sticla. Am parcat in fata unei pensiuni, dar in iarba era un capat de teava infipt adinc in pamant. Nu am avut cum sa il vad si numai experienta m-a ajutat sa nu am alte daune in afara scutului crapat si zgaraieturi neesentiale pe dedesubt.
Motorul diesel poate este mai putin fiabil decat cel pe benzina (distributie pe curea si nu pe lant), mai greu (dar nu cu mult), vibreaza mai tare, dar are cel putin doua avantaje (parerea mea): cuplu mai mare si riscul mai mic de incendiu in caz de accident (tamponare/rasturnare). Experienta Logan (plus restul gamei Renault) nu arata ca ar fi probleme cu acest motor.
Varianta diesel s-a comercializat in toata Europa (UK, DE, NL, FR, CH, AT, IT, ES, HU... ) mai putin in cateva tari din est (RO, BG... ), ulterior fiind scoasa treptat din oferta (inaintea celei pe benzina).
Eu am vecin cu Jimny care in momentul acesta are 27000 km.De la 11000 ,injectoarele au clacat.
Hai sa le luam pe rind:Motorina de la tiristi/furata putem sa punem toti, dar in momentul ala sa nu mai ai pretentii de la injectoare. Modelul diesel nu se mai face din 2009 si TOTI cei care se dau in teren merg pe varianta pe benzina si nu mai trebuie sa spun mai multe.