Cumva a facut treaba asta cu termostatul anclansat / scos din circuit ?
Procedura e foarte simpla si nu necesita umblarea la alte "dotari".
1. Pozitionezi masima cu botul la vale sau o ridici pe capre pe rotile din spate. Desfaci si scoti surubul fluture (alb) de la partea inferioara a radiatorului aflat in partea stinga a masini dupa ce ai pus un lighean sub ea. Scoti apoi dopul de la partea superioara a radiatorului si astepti sa se scurga lichidul atit din radiator, vas expansiune si din motor.
2. Lasi masina jos de pe capre si suspenzi puntea fata; botul masinii sa fie cit mai sus posibil. Montezi si stringi surubul fluture de la partea inferioara a radiatorului. Desfaci si dopul de la vasul de expansiune.
3. Dupa ce faci amestecul lichidului de racire cu apa distilata (50%/50%), pui in vasul de expansiune pina la nivel FULL dupa care incepi sa torni usor lichid in radiator pina da afara. Montezi capacul la radiator si vas, pornesti motorul, dai incalzirea pe maxim (butonul de la climatizare pe rosu) si astepti sa se incalzeasca bine pentru a se deschide termostatul; dupa ce se incalzeste, opreste motorul si pompeaza de citeva ori furtunul gros din partea stinga a radiatorului pentru a mai scoate aerul ramas pe instalatie. Pune masina pe roti si in urmatorii km urmareste nivelul din vasul de expansiune.
De regula, in instalatie intra cam 5-5,5 litri de amestec. Restul pina la 6 litri (3 lichid pur si 3 apa distilata), ii tii pentru o eventuala completare.
Succes si spor la treaba!