Autor Subiect: New Swift Sport 2011  (Citit de 79940 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline XENON

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 216
  • Gen: Bărbat
  • SWIFT 1.6 VVT Sport 3dr
Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #80 : 12.Oct.2013, 11:36:18 p.m. »
Iata ca am parcurs si primii 1800km cu masina  Partile pozitive sunt MULTE, incepand cu lista bogata de dotari (dintre care instalatia xenon face toti banii) si terminand cu tinuta de drum extraordinara.

Acum vin partile RELE:

1. Masina este zgomotoasa la rularea pe autostarada (adica peste 120km/h e cam haos in masina) - Cu asta nu ar fi problema, am condus mai rele.
2. Puterea e si nu e. Adica daca sunt singur e "avion", dar daca am plecat la drum cu sotia de 50kg, rezervorul plin (mic rau, 42l) si doua trollere mici (bagaj pentru 2-3 zile) masina se simte usor chinuita, desi duce in plus numai vreo 80-90kg plus benzina aferenta.
3. MAREA problema: CUTIA DE VITEZE. Ok, intra un pic chinuit, e stransa, asta e, am mai avut japoneza, se mai "lasa" cu timpul, DAR, din aproximativ 20 de cuplari ale treptei I, la una nu ma lasa efectiv sa o bag in viteza. Este pur si simplu ca o piedica, nu intra in niciun fel. Daca ridic piciorul de pe ambreiaj si il reapas intra perfect. Partea ciudata este ca aceasta cutie are sincroane triplu-con pe primele 2 trepte, deci ar trebui sa intre super, chiar Suzuki preciza asta in comunicatul de presa de la lansarea masinii. Si ceea ce este si mai ciudat si nu stiu daca sa ma bucure/linisteasca sau nu este ca am gasit pe un forum din UK in jur de 5 posesori care s-au plans de EXACT acelasi simptom fara sa fi gasit vreo solutie. Nici nu se pune problema de ambreiaj dereglat (care sa nu decupleze corect) fiindca asa cum am mentionat, in 90% din situatii nu sunt probleme. O a doua cauza ar fi un sincron uzat, ceea ce nu e cazul, masina  fiind noua. Este o chestie penibila care din punctul meu de vedere strica complet farmecul masinii. Ma rog, si cutia in general, e slaba rau, tipic japoneza. Ma impac cu gandul ca am dat cu totul 13.300eu pe masina cu tot cu vopsea si 5 ani garantie, deci doar 200eu in plus fata de un Sandero cu toate optionalele. Nu stiu ce sa zic, poate o sa-si mai "dea drumul" si o sa imi schimb parerea, dar eu nu prea cred in minuni, in special in cele de ordin tehnic. :angel:
« Ultima Modificare: 12.Oct.2013, 11:44:21 p.m. de XENON »
You know that little thing in your head that keeps you from saying things you shouldn't? Yeah, I don't have one of those...
 

Offline ff_2004_06

Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #81 : 13.Oct.2013, 10:32:24 p.m. »
Cati mai multi kilometri fara probleme (in afara de cea mentionata pe care sper sa o rezolvi).
Masina este in garantie si problema se reproduce usor, de ce nu mergi la reprezentanta sa le ceri sa rezolve problema? Cred ca ar trebui sa stie despre ce e vorba si cum sa o rezolve.
  • Suzuki Swift Sport 2008 - vandut in 2019
 

Offline XENON

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 216
  • Gen: Bărbat
  • SWIFT 1.6 VVT Sport 3dr
Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #82 : 14.Oct.2013, 12:28:23 a.m. »
Din pacate (sau poate din fericire) problema nu se reproduce usor, iar reglaje nu prea exista. Adica exista reglajul ambreiajului sau al timoneriei, dar nu este cazul. Nu exista un reglaj specific pentru treapta I sau R, cum este la alte masini care le au suprapuse. (Opel Astra G imi vine acum in minte ca exemplu.)
In orice caz, dupa ce am postat aseara, am primit raspuns de la colegul "Bobby" (care are un Swift Sport 2012) la problema mea, iar el s-a confruntat initial cu aceeasi ciudatenie, care intre timp s-a diminuat, manifestandu-se  in prezent f. rar (el are acum 25.000km la bord). Acum ce sa zic, nu vreau sa o deochi  :-S, dar m-am plimbat ceva prin oras in seara asta si a facut o singura data "figura", poate chiar ar fi cuplat treapa I daca presam un pic, dar nu am mai stat sa incerc. Si in general pot spune ca s-a comportat f. ok. in aceasta asta, semn ca depinde si de starea de spirit a soferului. Intre timp, de ieri si pana azi am mai parcurs vreo 300km, am aproape 2500km la bord (dupa numai o saptamana) si am inceput sa "ma dau la ea" in (si uneori peste  ;-) ) limita bunului simt.

Asa ca multumesc pentru urari si sper ca intr-adevar sa fie doar ceva temporar datorat faptului ca masina e inca f. noua. Fingers crossed... :-?

P.S.: Am facut si primele modificari minore, respectiv am montat LED-uri Philips X-Treme Vision 4000k pe pozitii, lampi numar spate, cele 2 lampi de citit si plafoniera centrala. Arata excelent: alb cald, fara tenta aceea oribila de albastru pe care o au majoritatea LED-urilor de provenienta indoielnica. Dar si pretul cam ustura...
« Ultima Modificare: 14.Oct.2013, 12:31:45 a.m. de XENON »
You know that little thing in your head that keeps you from saying things you shouldn't? Yeah, I don't have one of those...
 

Offline Muttley

Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #83 : 14.Oct.2013, 07:42:42 a.m. »
Salut, m-am plans in topicul meu de la Jurnal de Bord de aceeasi problema a agatatului la trecerea N - 1. Pana la urma i-am facut de curand ambreiajului o aerisire si s-a ameliorat putin situatia. O fi placebo sau nu, cert e c-au iesit cateva bule de aer.
Probabil c-am sa repet procedura, dup-aia o las sa faca cum o vrea.

Concluzia - fa mai repede topic la Jurnal de Bord :D



« Ultima Modificare: 14.Oct.2013, 07:46:14 a.m. de DanSSS »
  • Dacia 1310, Impreza WRX, Ignis Sport
 

Offline rexkrokiDAU

Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #84 : 14.Oct.2013, 07:51:53 a.m. »
Problema cu treapta I apare in mers, la viteza mica, sau pe loc la pornire?

Offline Muttley

Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #85 : 14.Oct.2013, 07:54:31 a.m. »
La mine cel putin, pe principiul "daca masina e-n miscare n-am ce cauta in 1", agata pe loc. Mai ales cand manevra a fost precedata de o oprire lina, pe liber, specifica mersului in coloana.


« Ultima Modificare: 14.Oct.2013, 07:56:41 a.m. de DanSSS »
  • Dacia 1310, Impreza WRX, Ignis Sport
 

Offline XENON

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 216
  • Gen: Bărbat
  • SWIFT 1.6 VVT Sport 3dr
Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #86 : 14.Oct.2013, 11:21:57 a.m. »
A, uite ca mai avem un posesor de SSS NZ.  :D

Problema la treapta I nu apare in mers, deoarece (cum probabil bine stiti), este perfect normal sa nu se cupleze treapta I din mers la nicio masina. Este o protectie pe care o au toate masinile si nici nu e ok sa impingi in maneta ca disperatu' cum ii mai vad pe cate unii. Treapta I se cupleza corect numai la o oprire completa sau mai pe romanestee numai la "plecarea de pe loc".

Dan, nu stiu ce sa zic, eu cred ca e placebo, fiindca daca ambreiajul ar fi avut aer  si nu ar fi decuplat complet ai fi avut probleme in orice treapta, ori la noi este numai la treapta I. Hai ca m-ai si facut curios sa vad "jurnalul" tau de bord. Apropo, acum am aflat de acea sectiune.  :)
« Ultima Modificare: 14.Oct.2013, 11:25:43 a.m. de XENON »
You know that little thing in your head that keeps you from saying things you shouldn't? Yeah, I don't have one of those...
 

Offline Muttley

Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #87 : 14.Oct.2013, 11:41:36 a.m. »
Diferenta de viteza de rotatie intre primarul si secundarul cutiei de viteze e maxima la plecarea de pe loc (turatie de relanti vs zero). Nu m-ar mira daca la 150 la ora ar agata la angajarea treptei 2 sau 3. Nu ca asa ceva trebuie incercat  :D
Contribuie probabil si tipul sincronului de a-ntaia care stiu ca-n general nu e la fel ca la celelalte trepte.
  • Dacia 1310, Impreza WRX, Ignis Sport
 

Offline XENON

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 216
  • Gen: Bărbat
  • SWIFT 1.6 VVT Sport 3dr
Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #88 : 14.Oct.2013, 11:59:55 a.m. »
As avea o rugaminte catre admin. Nu ne poate face si noua o subsectiune? E un pic dificil sa urmaresti jurnalul de bord, fiindca acolo este vorba despre o singura masina. Avand o subsectiune cred ca am avea o imagine de ansamblu a informatiilor ce apar pe parcurs. Pana atunci, o sa scriu aici una-alta, daca nu deranjeaza.

1. DAN, faptul ca uneori, la rece, turatia de relanti urca pentru scurt timp pe la 1500-1600RPM (poate si mai mult) se intampla si la mine. De regula urca doar pe la 1000-1100RPM.
2. Masina mea se incalzeste f. repede. In 5 minute de mers lejer (2000-2500rpm) sta acul in centrul cadranului. Chiar m-a surprins chestia asta. Poate a contat si faptul ca am pornit-o in general pe vreme destul de calda, adica ultimele 8 zile?
3. Am vazut ca ai schimbat uleiul. N-ar fi fost mai indicat sa folosesti filtru de ulei original? Sa n-ai batai de cap la revizia "oficiala"?
4. Imi trebuiesc bare transversale pt. suportul de bicla (eu merg pe cursiera  :P). Le-ai luat originale? Cat au costat?
5. Gume de iarna: Am cumparat 4 jante noi Dezent V Silver pe 16" J7 ET40 (da, cam late, dar mai inguste nu se produc), la pret super (400ron/buc), cu gume Toyo Snowprox S 953 195/50 R16 (450ron/buc). Am gasit pe Ebay si niste capace Suzuki adezive, arata bina, vor veni si poze.
6. Ciudata treaba ca-ti taie gazul la 7000RPM. Teoretic, ai puterea maxima la 6900RPM si linitarea de turatie la 7800RPM. Nu am incercat si nici n-am de gand sa verific. Nu cred ca voi sari vreodata de 6000RPM. Sper...
You know that little thing in your head that keeps you from saying things you shouldn't? Yeah, I don't have one of those...
 

Offline XENON

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 216
  • Gen: Bărbat
  • SWIFT 1.6 VVT Sport 3dr
Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #89 : 14.Oct.2013, 12:09:14 p.m. »
Diferenta de viteza de rotatie intre primarul si secundarul cutiei de viteze e maxima la plecarea de pe loc (turatie de relanti vs zero). Nu m-ar mira daca la 150 la ora ar agata la angajarea treptei 2 sau 3. Nu ca asa ceva trebuie incercat  :D
Contribuie probabil si tipul sincronului de a-ntaia care stiu ca-n general nu e la fel ca la celelalte trepte.

Continuu sa cred ca e o chestie deliberata a producatorului. N-am acum rabdare sa caut un raspuns mai "stiintific" pe net, dar o voi face diseara.
You know that little thing in your head that keeps you from saying things you shouldn't? Yeah, I don't have one of those...