Autor Subiect: New Swift Sport 2011  (Citit de 79948 ori)

0 Membri şi 8 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline BXXENL

Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #160 : 16.Sep.2014, 11:15:59 a.m. »
Atentie! In Romania, este exprimat CO a benzinei este exprimata in RON, Research Octane Number, diferit de MON  Motor Octane Number, care mereu e mai mic decat RON. In alte parti la pompa e afisat MON sau o medie a celor 2.

Problema e ca in Romania, RON 95 nu e nici macar atat, de aia cand bagam de 100 masina merge mai bine (de fapt merge in parametrii).

Mai trist e ca am mers cateva mii de km cu E10 prin Germania si Belgia, care are capacitatea calorica mai mica decat benzina simpla, si chiar si cu aia a consumat mai putin!!!

Dar aparent in AUS e tot RON e afisat...  Oricum, motoarele masinilor sunt setate din fabrica in functie de zona in care vor fi vandute, deci nu este exclus ca 2.0 sa fie setat special pt 91.
« Ultima Modificare: 16.Sep.2014, 11:22:44 a.m. de BXXENL »
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline Muttley

Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #161 : 16.Sep.2014, 01:41:46 p.m. »
de ce as insista pe sortimentele mai scumpe ??!!

...din motivul enuntat de Xenon si BxxENL: pentru ca cea de 95 nu e cat se declara, si tind sa cred c-asa-i uneori. In consecinta, aia de 100 se apropie de valoarea corecta.

1) am constatat un consum mult mai mic cu aia "superioara". Raman la ea;
2) are raport de comprimare de 11:1 motorul asta. Prefer sa nu ma risc, cu tot cu reducerea automata a avansului la aprindere (Xenon, am citit ce-i aia avans si detonatie. Acu' vreo 20 de ani ;) Si am montat aprindere programabila cu knock-sensor si 2 curbe de avans selectabile din buton pe un motor de conceptie a anilor '60 cu 10.3:1 si 292*RAC cu mult timp in urma. Ma consider in tema, si teoretic, si practic).
  • Dacia 1310, Impreza WRX, Ignis Sport
 

Offline ronfrown

Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #162 : 19.Sep.2014, 05:00:50 p.m. »
Update "bolboroseala": problema s-a rezolvat azi la Autonet prin inlocuirea tamponului motor. Nu se mai aude absolut nimic la denivelari.
 

Offline XENON

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 216
  • Gen: Bărbat
  • SWIFT 1.6 VVT Sport 3dr
Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #163 : 19.Sep.2014, 05:20:54 p.m. »
Super, deci a avut tamponul motor defect din fabricatie. Misto...
You know that little thing in your head that keeps you from saying things you shouldn't? Yeah, I don't have one of those...
 

Offline XENON

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 216
  • Gen: Bărbat
  • SWIFT 1.6 VVT Sport 3dr
Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #164 : 23.Sep.2014, 12:50:45 p.m. »
Revin cu un update. Am refacut plinul in Romania, dupa ce am consumat doar benzina greceasca BP CO100. Diferenta fata de ceea ce afisaza computerul a revenit spre "normal". A fost de 1L. Deci nu e benzina noastra chiar asa de praf, computerul de bord e praf.  :) Ceea ce e mai in regula, n-as fi vrut sa stiu ca pun motorul pe butuci in mod constient folosind benzina neadecvata. Asa, o mica minciuna a computerului, e acceptabila. Avand in vedere tampoane de motor defecte, furtune de admisie coapte, ambreiaje zgomotoase si cine stie ce alte surprize ne mai asteapat la masinile noastre NOI, un consum mincinos e nimic... ;)
« Ultima Modificare: 23.Sep.2014, 12:56:32 p.m. de XENON »
You know that little thing in your head that keeps you from saying things you shouldn't? Yeah, I don't have one of those...
 

Offline Muttley

Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #165 : 23.Sep.2014, 02:26:49 p.m. »
Apoi... corespondenta CB-real variaza intre limite extrem de largi, de la suprapunere perfecta pana la diferente de 2 litri.

Cel mai tare ma oftic cand citeste omul doar pe sarite si dupa aia trage concluzii. :-)

Ajtept scuze si un radler!  X-(
  • Dacia 1310, Impreza WRX, Ignis Sport
 

Offline XENON

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 216
  • Gen: Bărbat
  • SWIFT 1.6 VVT Sport 3dr
Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #166 : 23.Sep.2014, 02:38:50 p.m. »
 :-)) Stai bre asa, ca nu-i chiar asa.  :P Aia cu cititu' era in alt context, iar legat de computer, diferentele astea uriase or fi la Suzuki, ca la Dacia si la Skoda (astea verificate de mine) diferenta nu depaseste 5%.
You know that little thing in your head that keeps you from saying things you shouldn't? Yeah, I don't have one of those...
 

Offline boga81

Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #167 : 23.Sep.2014, 03:22:15 p.m. »
La sandero-ul meu dizal diferenta varia intre 0,5 - 1.5 l. Cu 500 ml mai putin ca la suza
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline XENON

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 216
  • Gen: Bărbat
  • SWIFT 1.6 VVT Sport 3dr
Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #168 : 23.Sep.2014, 03:31:46 p.m. »
Foarte ciudat ce imi spui, fiidnca vad la Loganul dci al unui prieten, euro 3 65cp, diferente de maxim 0.5l. La fel si la Symbol cu varianta de 85cp.
You know that little thing in your head that keeps you from saying things you shouldn't? Yeah, I don't have one of those...
 

Offline rexkrokiDAU

Re: New Swift Sport 2011
« Răspuns #169 : 23.Sep.2014, 03:35:09 p.m. »
Ela fel de ciudat ca și în cazul Suzuki. Același model poate avea o plaja diferita de diferențe. La al meu SX4 diferența e de 0,2 verificata în numeroase rânduri. :)