Pai situatia actuala este asa:
- Ultima inregistrare despre colet este din data de 13 aprilie (pare ca aplecat din China ... Suedia sau Brazilia
)
- Termenul de deschidere a unei dispute, a trecut
- Sunt sanse sa fie pe drum ... insa nu pot sta linistit pana nu il vad la mine (ca doar eu am platit ca sa il primesc, nu sa ii vad traseul prin lume)
- Se prea poate sa fi ajuns in tara, iar Posta Romana sa il tina in carantina .. insa e ciudat ca nu l-au inregistrat ... ca in calitate de cumparator sa stau linistit
- Aseara am solicitat pe site banii inapoi, iar azi am primit mailul de mai jos:
Dear ....
We are sincerely sorry for your unpleasant shopping experience on our platform. Now we have refunded 48.42USD to you regarding of your order 8011892429732766. Normally you will receive the refund in 3-20 business days. Please check your account or contact with your bank to confirm the refund status.
Problema a fost generata SI de faptul ca desi i-am scris de 2 ori vanzatorului, nu mi-a raspuns nici macar odata ....
Acuma ramane sa vad daca intra banii in cont, ajunge coletul la mine .. sau nici una din cele 2 variante.