Dintr-o reclama pe facebook
@Marshal: avem mari indoieli ca ati aflat de SCR de pe Facebook
.
Pana acum ati poluat trei topicuri cu link-ul catre tertul site, topicul de fata si inca doua pe care le "citez" mai jos:
http://www.suzuki-club.ro/forum/cafenea/despre-orice/msg131611/#msg131611http://www.suzuki-club.ro/forum/service-suzuki/suzuki-valcea-marshal/msg131612/#msg131612Stim ca un anume tip de PR/advertising este la mare moda acum, dar nu tot ce zboara se mananca.
Propun deci sa va intensificati eforturile in urmatoarele directii in loc de a posta reclama gratuita:
- sectiunea "oferte pentru membri", daca exista oferte deosebite care sa se incadreze acolo;
- topicul dedicat discutiilor despre calitatea serviciilor d-voastra, dar numai ca sa veniti in intampinarea intrebarilor si eventualelor nemultumiri ale clientilor, nu ca sa va faceti reclama gratuita
- discutii pertinente care sa lamureasca diverse probleme tehnice/administrative/financiare legate de cumpararea/exploatarea masinilor noastre.
Cu respect,
Leutz.
L.E.
Tocmai am gasit un al patrulea topic:
http://www.suzuki-club.ro/forum/coltul-oficial/oficialii-sunt-printre-noi/msg131599/#msg131599Domnilor de la Marshal. "Like"-urile vor veni ca urmare a calitatii serviciilor dumneavoastra, nu ca urmare a postarii insistente a unui link pe unde apucati. Deci lasati-o mai moale cu procedurile de manipulare de tip Zuckenberg&Co. Incercati sa faceti treaba buna in service si nu veti mai avea nevoie de nici o alta promovare pe terte canale media
.
L.E. 2
Si iata ca mai deschid un topic si iar dau de voi:
http://www.suzuki-club.ro/forum/statistici/blog-uri-hi5-si-altele/msg131600/#msg131600. Pana acum mi-ati ruinat navigarea pe forum pe ziua de azi (si nu numai mie, date fiind raspunsurile primite public la postarile voastre si reclamatiile primite pe privat de echipa de moderare). Aproape toate topicurile de la "raspunsuri necitite" sunt pline de voi. Sper ca sefii vostri sunt si ei cu ochii pe forum ... si poate fac un pustiu de bine si concediaza pe cei de la PR, ca tare au dat-o in bara de data asta.