Oare de ce pt Romania se recomanda ca masinile fabricate pe oriunde in lume sa fie echipate cu setul "drumuri grele" ?
Pentru ca setul de drumuri grele te ajuta sa mergi pe soselele din Romania.
Chiar am un Megane cu pachet drumuri grele (garda la sol este 17 cm si are scut metalic). Am mers pe exact aceleasi drumuri ca si SUVI, chiar mai lejer. Pana acum, limitarea de tractiune simpla la Megane nu m-a oprit (si pentru ca am varianta diesel...).
Cat despre SX4, este clar ca nu e pregatit de drmuri grele, daramite de off-road! Nici macar optional nu are scut metalic la motor si transmisie! Trebuie sa pui after-market!
Pe deasupra, diverse probleme sau limitari tehnice ale lui SX4, te intampina la aproape orice drum mai "greu".
Imi place SUVI si il voi folosi in continuare. Dar nu ma voi ascunde dupa el, ci ii voi arata calitatile si defectele. Nu cred ca al meu e cel mai breaz SX4. Sunt convins ca se inscrie in linia tuturor SX4 fabricate cu caracteristici similare. Totusi, diferenta intre SUVI si celelate SX4 o face "tacanitul" de la volan ....