Indeferent de unde l-ai lua, indiferent de cine ti l-ar monta, retine urmatoarele 3 aspecte:
1. Cand iti da gaura pentru scos firele de priza afara din portbagaj, sa aibe diametrul aproape egal cu al garniturii (pt etansare) de cauciuc ce vine in kitul carligului, si sa dea cu zinc pe gaura inainte de montare (la mine, fraierii de la Redtor au facut o gaura din 3 mai mici si garnitura e si ea pe undeva dar numai unde trebuie, nu).
2. Monteaza priza cat mai sus posibil, sub bara, si cu capacul inclinat putin in jos; altfel risti s-o spargi si ulterior poate intra apa.
3. Baga vaselina sau orice previne rugina in locasurile suruburilor ce prind carligul de restul kitului, precum si intre fetele carligului si cele 2 piese ce strang carligul. Eu nu am facut asta de la inceput, iar cand am vrut odata sa dau bara jos si a trebuit sa sucesc carligul, am dat ciocane ca Dorel de mi s-a acrit, incercand sa scot un surub; a ruginit, si-a marit diametrul si nu a vrut sa iasa nici cu slujbe.